Manawydan Fórum

Úplná verze: Automatické AFK vs. AFK kontrola
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Zdravím,
dnes jsem byl docela překvapen, když jsem si při projíždění webu MW zjistil, že jsem byl včera den bez expů za AFK. Přemítal jsem tak v hlavě, kdy jsem co provedl, a došlo mi, že to asi bude okamžik, kdy jsem jen stál u severní brány do Isharu a doprovázel postavu Lúthien, která tam hledala bylinky. Přitom jsem byl zaneprázdněn přeskakováním v pokoji od notebooku k PC, abych přitelkyni vysvětlil herní principy (což se mi zatím stejně moc nepodařilo) a když jsem přeskočil k notebooku (kde jsem byl přihlášen já), vidím tam (vůbec prvně) okno s AFK kontrolou. Hned, jak mi došlo,co se po mně chce, kliknul jsem na číslo, ale zřejmě pozdě, neboť místo pozitivní reakce vyskočil gump "Connection lost". Zase jsem se přihlásil a myslel si, že je všechno v pořádku, ale teď koukám, že asi ne.

Nejde mi o ten den bez expů - hrál jsem dál, protože mě to baví. Štve mě trochu to, že teď mám, dle mého názoru neprávem, škraloup. Štve mě to, že jsem se ani nedozvěděl, že jsem něco provedl a neměl šanci se odvolat. A nejvíc mě štve to, že je zde sice prodleva, po které se automaticky pouští AFK mód při neaktivitě postavy, ale k čemu je, když je čas na reakci na AFK kontrolu očividně mnohem kratší než doba na automatické spuštění AFK módu.

Závěrem - jsem si vědom toho, že jsem třeba měl hru pořád sledovat, ale čekal bych, že když už se trestá i za získávání online XP (což by bylo v tomto případě nějakých 5 XP?) a je zde systém, který by měl jejich neoprávněnému získávání zabránit, bude se na něj brát při kontrolách ohled. Mohl jsem ho pouštět ručně, ale vzhledem k tomu, že jsem většinou odvracel zrak od monitoru jen na deset vteřin, přijde mi to kvůli těm pár zkušenostem docela scestné. Nesnažil jsem se systém nijak očůrat, postava prostě a jen tupě stála, a kdyby stála ještě chvíli, naskočí jí AFK mód.

Nestálo by tedy za to zvážit buď prodloužení maximální reakční doby na kontrolu nebo zkrácení intervalu, po kterém se automaticky spouští AFK?
Jako okno poskakuje, ale celkem je na jeho odliknutí minuta a půl, takže mi spíš přijde, že ti nějak padlo spojení a afk kontrolu jsi neodklikl kvůli tomu.

Takže spíš mi přijd, že by bylo pěkný, kdyby afk kontrola zvládla rozpoznat chyby spojení, pamatuji si totiž případ kdy jsem ji kvůli spojení málem neodklik a nepomohlo mi ani vypnout klient.
ta prodleva už tu jendou byla.Interval je 1 minuta a pul coz je hodne dlouho a automatické afk nemá být primárka ale spíš sekundární pomoc.Viz Mir radsi hodí AFk je to nebzpecnejsi a automatické afk je spís pro nouzi.Není dobré se na ni spoléhat
Tu kontrolu sem provadel ja, v tu chvili u tebe nikdo nestal. Bylo to myslim kousek od severni brany. Jedine co me zarazilo, ze po odpojeni si hned nalogl (jinak jakmile spustim kontrolu na nekom, kdo jen stoji, tak zbytek udela automat). Myslim, ze minuta a pul je dost dlouho, na jinych shardech to je leckdy i o dost mene nebo to zavisi ciste na nalade gm. Ad zkraceni intervalu na spusteni kontroly: nevim teda, co se stane, kdyz spustim afk kontrolu a potom by se melo spustit automaticke afk u hrace, jestli k tomu vubec dojde nebo ne, jaky to ma vliv na kontrolu apod. Podivejte se na to taky z pohledu, ze pokud se vam za minutu a pul zapne afk, tak kontroly afk budou prakticky nemozne (hrac nic nedela minutu a pul, spusti se mu afk, makro vykona pohyb, hrac nic nedela minutu a pul atd. - pro kontrolu je snazsi, pokud bude na pristizeni pet minut, nez minuta).
Je mi lito, pokud si z technickych duvodu nemel moznost odpovedet na kontrolu, ovsem celou dobu sem stal u tebe a jedine, co sem ze sveho monitoru mohl zjistit bylo, ze si celou dobu stal na jednom miste a byl online. Nemohu to tudiz nijak posoudit, bohuzel. Kdyby si odvracel zrak vzdy jen na deset sekund a to i v prubeho kontroly, musel bys to stihnout, pokud se nevyskytly nejake technicke obtize. Ja osobne ti verim, ale o to nejde, od chvile kdy zadam prikaz je kontrola automaticka a pro vsechny stejna.
No, samozřejmě, že u mě nikdo nestál, když jsem byl u vedlejšího PC, nemohl jsem pořád pobíhat za ní - Lúthien byla o kus dál na sever. Nalogoval jsem hned proto, protože jsem myslel, že mi spojení spadlo. S AFK gumpem jsem se předtím ještě nesetkal a tak jsem dobrých 10 vteřin zjišťoval, co se vlastně děje. A kliknul jsem asi přesně v tom okamžiku, kdy mě to odpojilo, jelikož jsem měl do dnešního rána za to, že jsem všechno udělal tak, jak jsem měl. A když už jsem se hned nalogoval a Tobě to přišlo divné, proč jsi na to nějak nezareagoval, neoznámil mi můj prohřešek nebo nedal případně prostor na vysvětlení? To by mi přišlo docela férové. Ve hře jsem se to prostě nijak nedozvěděl a myslím si, že si každý nekontroluje denně prohřešky na webu, jestli zrovna něco neprovedl.
Nějak pořádně nechápu význam té argumentace, že budou AFK kontroly nemožné - je snad jedno, jestli se hráč hýbe každou minutu nebo každých pět minut - jde o to, jestli je schopen zareagovat na gump, což přes Razor vyřešit nejde.
Moc to resite. Kdyz jdete od compu, jasne bylo receno, aby ste si zaply AFK rucne. Pokud to neudelate, pak se nedivte. Dal to nema cenu resit. Je to uz na kazdem z vas.
Na morii bylo 15 sec a jeste ste museli opisovat ciselny mnohdy necitelny kod jako dkyz se registrujete nekam, tak nechapu na co si tady stezujete Biggrin
(05.07.2009 v 14:13)Sairon napsal(a): [ -> ]A když už jsem se hned nalogoval a Tobě to přišlo divné, proč jsi na to nějak nezareagoval, neoznámil mi můj prohřešek nebo nedal případně prostor na vysvětlení? To by mi přišlo docela férové. Ve hře jsem se to prostě nijak nedozvěděl a myslím si, že si každý nekontroluje denně prohřešky na webu, jestli zrovna něco neprovedl.
Delal jsem to tak, jak je to tady zvykem. Vsichni hraci mi doposud zareagovali do peti sekund, coz je asi tak maximum, pokud u toho clovek sedi. Podminky jsou pro vsechny stejne, ja po nikom vysvetleni chtit nebudu, proste bud zareagujes do 90 sekund, nebo ne. Nema cenu se kazdeho vyptavat, protoze ani rozumne vysvetleni by na tom faktu nic nezmenilo (nechci se dostat do situace, kdy nekomu prominu trest jen na zaklade mych subjektivnich dojmu, protoze bych pak snadno a pravem mohl byt obvinen z toho, ze nekomu nadrzuju, nekoho sem nevyslechl, nekomu duveruju min a nekomu vic). Taktez jsou zcela zbytecne reakce hracu ve stylu "myslite si, ze sem afk, kdyz vyrabim ruzne druhy vyrobku?" - ja si totiz nic nemyslim, proste skocim na hrace a pokud nevykonava cinnost, kterou mohu jasne identifikovat jako nemoznou provadet afk, tak hodim kontrolu a tim to hasne. Muj nazor na to, co zrovna dela, o koho se jedna a jestli je technicky mozne to provadet afk neni vubec dulezity (diky tomu je mozne ty kontroly povazovat za objektivni a nezaujate). Na DP sem zazival kontroly stylem poisonfield beze slova a pokud stihnes vylezt, dostanes cure, pokud ne, si mrtev, prijdes o veci, presun do vezeni.
(05.07.2009 v 14:13)Sairon napsal(a): [ -> ]Nějak pořádně nechápu význam té argumentace, že budou AFK kontroly nemožné - je snad jedno, jestli se hráč hýbe každou minutu nebo každých pět minut - jde o to, jestli je schopen zareagovat na gump, což přes Razor vyřešit nejde.
Rozdil mezi tim, kdyz stojis minutu bez pohybu, zapne se ti afk, pohnes se makrem, nebo mezi tim, kdyz stojis pet minut bez pohybu je v tom, ze sance postihnout petiminutove stani je vetsi, taktez je takhle dlouhe stani mnohem vice napadne. Kdyz skacu po hracich a za tri minuty se k nekomu vratim a vidim, ze stoji stale na tom samem miste, tak je to pro me prinejmensim podivne, pokud nevykonava zadnou viditelnou cinnost. Diky soucasnemu nastaveni je mozne ty kontroly provadet rychle a efektivne, nemusim s jednou kontrolou travit pet minut a dalsich pet minut travit vysvetlovanim, proc byl pripadne uznany za afk.
Jak rikas, urcujici je pouze to, jestli prijde reakce na gump. Ja budu vzdy postupovat pouze podle momentalniho nastaveni a podle zvyklosti shardu. Myslim, ze momentalni nastaveni je vyhovujici a hracum, kteri sedi u pocitace nemuze nijak uskodit. Ja osobne, kdyz hraju, radsi dam prednost tomu zapnout si afk sam, vyridit si, co potrebuju (a to se tyce i jinych cinnosti, ktere vykonavam na pocitaci, takze teoreticky bych si nejakeho gumpu vsiml) a pak hrat treba hodinu v kuse, v klidu a nerusene.
Ja jen potvrdim, ze disconnect sem pri afk kontrole dostala taky. 1x.
Nejsem si teď jist, ale gump pokud ho neodmačknete vás možná vykopne - víc by řekl Fredy.
Minimálne raz sa mi tiež stalo že ma afk kontrola po odmačknutí kopla. takže som ani poriadne nezaregistroval čo sa deje...
asi jsi zmackl spatne cilso
*cislo
pak po trestu afk hra pada.
Mno ja dostala DC pri zadani akf kontroly...To znamena, ze se mi neobjevila zadna tabulka...stala sem v Tziru, projizdela net (kus obrazu UO sem videla) a pak prekliknu na obrazovku nic se nedeje. Za 5-10s mi to hodi DC. Nalognout sem chvili nemohla, pak nalognu a zjistim, ze mi nelezou expy Biggrin.
Rád bych se přimluvil za to aby
- špatně zmáčknuté tlačítko neshazovalo klienta
- špatně zmáčknuté tlačítko neznamenalo automaticky trest

Jsou to blechy a pořád to skáče, dělá mi dost problém to přečíst a jeden (moje zkušenost, prý jsou dva) pokusy jsou fakt málo.

Kdyby ochotné GM nepozorovalo moje reakce, mohl jsem klidně schytat trest i přesto, že jsem kontrolu viděl.
Mate 1 chybny pokus...
Musim říct že jsem taky jednou schytal kontrolu a nevěděl jsem která bije. Než jsem stihnul přečíst co to po mě chce, tak to zmizelo a měl jsem co dělat abych to pak odmáčknul správně a to jsem byl celou dobu u pc a na max se věnoval hře.
Dokud se stav nezmění, rád bych poprosil všechna GM, která jsou k tomu ochotna, aby mi místo automatických AFK kontrol raději dávali ty, které skutečně prověří mou přítomnost u PC. Třebas poslat na mě nějaké blízké zvíře, poslat mi někam koně.. prostě cokoli. Nebráním se ani staré dobré afk kontrole z počátků Kelevaru, firewall pod nohy :-) Všem ochotným předem děkuji.
E... co v tom gumpu skáče? Celý gump, nebo tlačítka?