Manawydan Fórum

Úplná verze: Boj o Cypronu: Prestiž
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4 5
Spolky přihlášené do Boje o Cypronu a jejich hodnocení Prestiže:

I. Semper Fidelis: 13,5 prestiže (13,5 součtem)
+2,5 bodu (odkopání tunelu a Východní brány, občasné pročištění, palisáda v Cyproně)
+1 bod za zahradu
+0,5 za noclehárnu
+0,5 za jídlo pro chudé

II. G.O.R.A.: 12 prestiže (12 součtem)
+1,5 bodu (postavení mostu, občasné pročištění)
+1 bod za zahradu

III. Normek 7 prestiže (7 součtem)

Bratrstvo:
Žádná prestiž, nejsou přihlášeni do BoC.


Co je to Prestiž?
Prestiž je to jak se na váš spolek dívají prostí občané Isharu. Jak vás mají (nebo nemají) rádi, a co si od vás všechno nechají líbit - jestli splní vaši prosbu, nebo se vám vysmějí.
Prestiž má dvojí účel: Zaprvé slouží pro nákup pozemků v Cyproně, a jako platidlo za některé služby. Zadruhé její součet slouží jako skóre, které je jedním z prvků vyjadřujícím úspěšnost v Boji o Cypronu. (součet = obdržená/ztracená prestiž, nesnížená o nákupy).

Může mě GM trestat ztrátou prestiže za to že "nechápe moje RP"?
Ano, může. Vaše RP může být záporácky bezchybné - ale pokud hrajete záporáky před masou vesničanů tak vaše prestiž utrpí, protože vás vesničané začnou nenávidět. Příště se před nimi přetvařujte, a počkejte si až budete u někoho s podobnými sklony jako máte vy. Až budete kolaborovat s lupiči, pak vám za dobře zahrané záporáctví prestiž poroste.
Sporadická aktualizace. Pohoním RT aby se okolo Cyprony víc dělo, a pokud se děje, aby se to psalo do patřičného topiku!
Pozastavuji systém Prestiže pro totální kolaps (především ze strany RT).
Připravuji alternativu, která mimo jiné vyslyší volání po gildovních bojích.
Boj o Cypronu v podobě v jaké byl navržen vyšuměl do ztracena. Snad byl na vině nezájem RT, snad špatně vymyšlený systém prestiže, snad řevnivost mezi hráči, to vám nepovím.
Rád bych prodiskutoval s hráči změnu systému BoC, tohle je základní nástin:
- systém BoC se změní na gildovní válku, spojenou s dobýváním území
- gilda bude moct na svém území napadat všechny protivníky, na území protivníka jen protivníka + toho kdo mu pomáhají
- dobytí území bude probíhat pomocí Záborových kolíků, které zaberou určité území kolem sebe
- kolíky bude nutno udržovat (investice do území - generované zakázky), z toho bude jistý zisk (investicí seker a pil do kolíku v lese udržíte kolík a získáte různé druhy dřeva)
- zabrané území půjde převzít instalací více kolíků než má soupeř, nebo dohodnutým soubojem
- velikost zabraného území nahradí současnou Prestiž (podle velikosti území bude vypadat sídlo gildy v Cyproně)
To zní parádně, jen tak dál Smile
Hold, co jde udelat systemove, udelej systemove (spolehat se na praci kohokoliv je kravina pokud si to neudelas sam. Tomu se rika zlate pravidlo Smile).
Pro nas jako cech remeslniku je toto likvidacni postup. Myslel jsem ze pujde o to,kdo umi lepe vest mesto a tohle je jaksi.. Settlers? Nevim no.. pokud neco takoveho projde, nema cenu se o Cypronu dal snazit.
Pokud je toto výzva k diskuzi a vyslovení subjektivních názorů, pak musím říct, že se cypronský konflikt táhne už natolik dlouho a s tak nízkou konzistencí (ovšem rád bych vyzdvihl Sokarovy skvělé BoC eventy), že mi to trochu připomnělo hledání svitků.

Počáteční řevnivost 2 hlavních cechů již dávno vyprchala, ovšem pokud by se přidalo Bratrstvo, oponenta by si jistě snadno našlo. To neříkám proto, že mám touhu si stěžovat, naopak musím říct, že přes problémy s rozdělováním prestiže se mi tato DL velice líbila, nicméně bylo to třeba zmínit proto, aby následující řádky měly nějaké opodstatnění. Co chci tedy říct? Osobně bych uvítal poslední závěrečnou bitvu s NPC a přesunutí se do The Sims fáze výstavby a obnovy města. Prestiž bych již definitivně uzavřel.

Toto je čistě jen můj názor a nesouvisí s postojem Semper Fidelis.
Jediná nesystémová věc bude "Upgradněte nám HQ, máme území z 30ti kolíků".

Nebojím se likvidace gildy řemeslníků, protože popsaný způsob kolíkování dost visí na jejich práci.
(27.06.2010 v 14:43)Whitey napsal(a): [ -> ]Jediná nesystémová věc bude "Upgradněte nám HQ, máme území z 30ti kolíků".

Nebojím se likvidace gildy řemeslníků, protože popsaný způsob kolíkování dost visí na jejich práci.
Citace:- gilda bude moct na svém území napadat všechny protivníky, na území protivníka jen protivníka + toho kdo mu pomáhají

A co tam remeslnik nadela proti vojakovi? Nic.... Rikam ze tohle je pro nas jasny signal boj ukoncit.
BOJ o Cypronu. Ste Guilda remeslniku? Necpete se do boje. Chcete bojovat? Vemte vojaky? Nechcete vojaky prijimat? Platte si zoldaky. Jak myslis, ze to ma jinak fungovat? Ostatni guildy sou nahrany, protoze nebudou moct obstarat tolik koliku co vase. O upgrade HQ ani nemluvim. Spojenectvi? Ani vas nenapadlo. Prvni co reknu, koncim, nema cenu, mate to blbe vymysleny.

Jak rikam, pokud ste mirumilovna guilda, tak nelezte tam, kde se bojuje. Kdyz chcete, plati to co je nahore.
Mě to přijde moc ve "strategickým módu" nic osobního a žádný RP.

U Cyprony mi chybělo věrohodný pozadí a promyšlenější děj kde by do sebe jednotlivé události zapadali.
Vypíchnu několik věcí co mě kolem Cyprony nejvíc zarazili:
- to že GM postavili cechy proti sobě namísto aby je přiměli ke spolupráci a mohlo se zapracovat společně na ději (takhle si šli po krku, lidi na sebe byli naštvaný a vlastně se nic nedělo, protože byl kyždej nakrknutej nebo znechucenej)
- proč měla probůh Cyprona všechny brány zavalený?!?!? Jak by do města proudili zásoby? Ikdyb to měl být jen obří tábor zbojníků je nesmysl sám sebe uvěznit ve městě a odříznout se od dodávek zásob zvenčí - navíc my do vnitrozemí neměli přístup.
- množství zbojníků, orků, nemrtváků a válečníků bylo naprosto šílený - nedalo se mezi nima ani projít. Jak by se uživili? NIkde žádné sklady, zásoby nic -> naprostá nemožnost jiné akce než vybít spawny, upřednostnil bych např. průlom, zničit zásoby a stáhnout se. (větší pestrost v akcích)
- xkrát se Cyprona vytloukla do mrtě a za dva tři dny najednou zbojníci obsadili Osadu nebo podnikli výpad hluboko do Isharského území - kde se vzala taková síla a odhodlanost u vybitýho města? Nemluvě o personálních zdrojích.
- proč se stavěla tvrz uvnitř města??? Smile proč se nepostavilo opevnění před branou města a město se tak neobléhalo a nezamezilo se výpadům na naší stranu?

Podle mě tomu chyběla větší než hrubá koncepce, alespoň já jí neviděl. Viděl jsem jen po sobě jsoucí bojové akce, které do sebe vzájemně ani moc nezapadali co se týče předešlých událostí.
Radši bych víc událostí při kterých se budou trousit dílčí informace (aby se mohla podniknout na jejich základě jiná akce třeba ni nemusela být bojová) a nebo budou mít určitý a hlavně faktický smysl v celkovém dění, než jednorázové hurá akce a za týden znova, jako by se předtím nic nestalo. Víc RP do toho.
Marina:
Mocenských bojů se neúčastní jen bojové cechy. Stejně tak se většinou bojové cechy nepletou do politiky Smile
(27.06.2010 v 15:29)Marina napsal(a): [ -> ]BOJ o Cypronu. Ste Guilda remeslniku? Necpete se do boje. Chcete bojovat? Vemte vojaky? Nechcete vojaky prijimat? Platte si zoldaky. Jak myslis, ze to ma jinak fungovat? Ostatni guildy sou nahrany, protoze nebudou moct obstarat tolik koliku co vase. O upgrade HQ ani nemluvim. Spojenectvi? Ani vas nenapadlo. Prvni co reknu, koncim, nema cenu, mate to blbe vymysleny.

Jak rikam, pokud ste mirumilovna guilda, tak nelezte tam, kde se bojuje. Kdyz chcete, plati to co je nahore.

Jednou bych se rad dozil nearogantniho prispevku od tebe...
Spojenectvi mame. Nevim kde beres tu JISTOTU ze nas to nenapadlo. Vojaky jsme take meli, nezli se nam cech rozlozil. Ja kdyz vidim ze misto staveni se ma zase pokracovat v nejakem kolikovani... nevim.. S Kristianem se moc radi nemame, ale musim s nim souhlasit. Obnova mesta by byla daleko lepsi, nezli Settlers.

Jo a jeste neco... ma jit o prodiskutovani pokracovani BOC, tak nechapu to tvoje "plati to co je nahore"..
A jak je psano v prispevku nad timto - Mocenských bojů se neúčastní jen bojové cechy. Jenze taktopostavena pravidla moc moznosti politiky neumoznuji. k cemu nam je spojenec, kdyz nemuze utocit na zadnem uzemi, protoze k cechu proste nepatri?
Plati to co je nahore sem myslela v mem prispevku.

V cem je tedy problem, kdyz ste spojenectvi meli, nevidim duvod, proc nebojovat spolecne. Myslim, ze se tu pocita se spojenectvim nekolika cechu, ktere si na svem uzemi a pripadne pri napadeni uzemi muzou pomahat. Na cechu craftu neni nic spatneho, muzou do boje zasahovat stejne jako ostatni ne-li lip. Zasobovani, udrzovani koliku, ...

Ty rikas, ze tu jde o prodiskutovani a reknes: "A co tam remeslnik nadela proti vojakovi? Nic.... Rikam ze tohle je pro nas jasny signal boj ukoncit." To moc jako diskuze nezni, spis to zni, jako by ses urazil.

Osobne sem taky proti tomuto systemu, moc se mi nelibi komplikovanost a uvazanost k cechum. Jako je fajn, ze se tu muzou mlatit cechy, ale kolik tu tech cechu mame?

Cyprona melo byt hracske mesto, kde by hraci ziskavali vliv. Bylo by prakticky nezavisle na krali a tak podobne. Jak ale rozdelit moc mezi hrace? Navrhuje se tu, ze se do toho ma jit spolecne...no jo, ale to pak bude takovej dalsi Ishar...
(27.06.2010 v 17:28)Marina napsal(a): [ -> ]Cyprona melo byt hracske mesto, kde by hraci ziskavali vliv. Bylo by prakticky nezavisle na krali a tak podobne. Jak ale rozdelit moc mezi hrace? Navrhuje se tu, ze se do toho ma jit spolecne...no jo, ale to pak bude takovej dalsi Ishar...

A to je právě ta politika. Za prvý, už po několikátý opakuju, že je podle mě nesmysl, aby se král vzdal území a s tichým souhlasem si nechal vedle sebe vyrůst novou hrozbu pro své území.
Proč by se mělo všechno řešit formou konfrontace toho kdo je nejlepší to dostane, trochu víc politiky a diplomacie do toho!!
Jako král jsem nejvyšším pánem nad pozemky a všechny pozemky mi patří!! Proto mám páky a moc přislíbit darování dekretů na pozemky nebo tituly, za věrnou službu koruně přislíbím po válce rozdat pozemky s větší nebo menší vazbou na korunu, spousta lidí by se spokojilo s přidělením titulu a menší nemovitosti za věrnou službu, atd. atd.
Nemluvě o tom, že by se tím otevřel další prostor pro další dějovou linii a to snaha vymanit Cypronu zpod vlivu koruny.
Když lidi poštvu proti sobě, nemůžu se pak divit, že nic nejde jak chci a lidi pak ztratí zájem, protože se to skoro vždy zvrtne do osobní roviny a nechuti logovat nebo se aktivněji zapojit.
Možností by bylo víc, problém je že se na to nekouká z pohledu jiných zúčastněných (krále) a v neposlední řadě to že se tu hraje opravdu na klišé hrdiny bez kterých se ve království nehne ani lístek na tom nejmenším stromku.
Jako nevím, tahle myšlenka mi až moc zavání otevřeným bojem, což mi z rp hlediska moc nesedne...
Už jen proto, že bych se do bojů o Cypronu o prázdninách rád zapojil, ale z rp hlediska...No, pokud jakýkoli cech oevřeně napadne občana Isharu, je to pro mě podnět ne pro válku z pozice jakékoli mé přípaadné guildy prosazující Isharské zájmy, ale z pozice velitele Isharské armády, protože to budu chápat jako porušení zákonů...A už vůbec nemluvím o tom, kam by to moje postava táhle kdyby se někdo opovážil vztáhnout ruku na ni samotnou...
Aha Rygosi...takze mame pristoupit k tvemu planu a ocekavat desitky placicich lidi, ze on dostal titul, to je support a jaktoze ja ho nedostal a blablabla...jako byste neznali nektere hrace.

Udelat neco systemove a pres nejaka urcita cisla je jedina moznost, jak to udelat spravedlive. Rozdavani nejakych pozemku, podle toho jak my GM vidime, ze se tihle zapojili. To uz tu bylo, prestiz a jak to dopadlo? Prestiz nemela byt zadny boj proti sobe, mohli ste si pomahat. Stejne jeden pres druheho pyskoval, ze oni maji dostat tyhle body a tamti zase tyhle. Chcete systemove a spravedlive reseni, tady jedno mate. Jestli mate lepsi napady, sup sem s nima.
Trochu mě zarazilo že se tu brečí po gildovním boji, a když vám ho nabídnu, tak se ozval jedinej Kara že se mu to líbí.
2Alvin: Dvě věci:
- Cyprona zůstává neutrální, sídla budou v Cyproně. Minimálně brána k Isharu zůstane neutrální. (kolíkování neznamená že na tom území budete stavět kde chcete co chcete) Zabraná území rozhodně nezaberou celou mapu.
- O úmyslu GORA vystoupit z BoC vím, nutit vás do něj nebudu. Ale jako obchodníci si uvědomte situaci, která se vám nabízí: Velmi vzroste poptávka po různých předmětech, vyžadovaných jako poplatky za údržbu zabraného území. Pravidlo 1 účet = 1 postava v 1 BoC-gildě zůstává. Čistě bojové gildě nastává problém... A trest za duály pořád platí. (delete všech Acc)
Tak jinak.
Dva mesice zpatky jsme ja i Rygos varovali RT tym, ze dojde k tomuto stavu - marne.
Do Cyprony jsme toho nainvestovali hodne. Jak casu, materialu tak i nervu.. Ted pred koncem se maji zmenit podminky a prakticky nas to vyrazuje z boje. Nejake reci - najmete si vojaky - kdyz na shardu hraje pet a pul lidi, kazdy ma nekolik postav...... kazdy pochopi. Nebo reci o spolupraci,kdyz vitez muze byt jen jeden... podobny pripad.
Co se tyce odstoupeni, bylo v planu a diky tomu se cech rozpadl.. Proc? To jsem ti WD napsal.. Nakonec se par lidi rozhodlo to nevzdat a zkusit boj dotahnout do konce...
Musime vase rozhodnuti respektovat, ale zase nemusime za kazdou cenu na tom vydelavat dodavanim surovin.. Honicka po dolech a lesich za surovinami je zabava tak akorat pro masochistu. A vysledek? Par zlataku co nam k nicemu nebudou.. Pro nas tudy cesta nevede. Citime to trochu jako krivdu nechat nas tu mesice makat a pred koncem nas odstrihnout.
Od zacatku to bylo jen honeni se za tim,kdo najde drive staveci bednu, kdo co kde vymlati, kdo vymysli vetsi hovadinu jak pobavit lidi v Ilshenaru. Tam jsme jeste trochu konkurovat mohli.

P.S. Marino... neurazil jsem se,jen me to hodne rozladilo.. Proc? To jsem se ted pokusil vysvetlit.
Klidne me tu lyncujte, ale mluvim tu za 7 lidi.
(27.06.2010 v 19:04)Whitey napsal(a): [ -> ]Trochu mě zarazilo že se tu brečí po gildovním boji, a když vám ho nabídnu, tak se ozval jedinej Kara že se mu to líbí.
tak já teda taky zvedám palec nahoru i když bych měl nějaké drobné výhrady
Stran: 1 2 3 4 5