Manawydan Fórum

Úplná verze: Noob Dotazy
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Já jsem se samozřejmě díval po našem rozhovoru, ale z nějakého důvodu jsem tam tu page neměl. Nevím jestli se po nějaké době maže nebo kde se stala chyba.

No já do teď k informacím k perkům používal fórum - Chyby v betatestu / Perky / Popis perků...
Takže mám nějaké perky co nefungují... Měl jsem za to, že nefungují ty u kterých je to napsané nebo není analýza, ale vycházel jsem z fóra. OK, takže aktuální je wiki.

Chtěl jsem říct, že jídla je možná až moc na to jaká je poptávka. Můj názor je ten, že vydržovat nájem "farmy", vyrábět produkty a mít zisk z prodeje snad ani není možné. Co jsem se bavil, tak jiní farmáři to dělají pro radost a neřeší ekonomiku :o) Takže do toho asi lijí peníze jinak. Ale to je problém ekonomiky a hráčů. Farmář živí všechny hráče jídlem + může táhnout svobodné řemeslníky, alchymisty, kouzlící povolání... Ovšem pokud jsou dva aktivní farmáři + další vendoři s jídlem a celkem 5-10 ostatních povolání tak je na světě problém. Takže jsem chtěl spíš poukázat na ekonomickou situaci farmáře.
Jako ono ani wiki nejde věřit, protože polovina perků co dle ní funguje, stejně jde jen na papíře (ať už proto, že jsou tak slabé že nic nedělají, nebo proto že nejsou doskriptované věci s perkem spojené). Takže, najisto se zjistit co a jak funguje pravděpodobně nedáAngry
Tak jmenuj tu polovinu prosim...
A nejlépe na Mantis, prosím.

Statistika průrazů za dnešní den, pouze útoky NPC -> hráč, počínaje ránem 5:00 (tj. od restartu 15,8h)):
123 plných zásahů (tj. ignorována zbroj), 0 kritických (tj. ignorována zbroj a poškození násobeno), celkový počet útoků NPC 8146.
Na kritické zásahy tedy spadá 1,51% všech provedených útoků - to mi nepřijde jako nějaké extrémní číslo.
Prosím o doložení věty "A vzhledem k tomu kolik létá průrazů" konkrétní situací.

pozn. Statistiku si může vyvolat i hráč, příkazem [Statistika. Pokud má někdo nápad co do statistiky přidat, ať pošle PM nebo napíše návrh na Mantis.
pozn2. Hráčům je přístupný příkaz "[Test CS3" kterým se může dozvědět základní bojové parametry NPC (mobilitu apod). Pro případné testy boje ho doporučuji používat.
Takže k těm perkům...
Boj v sedle: všichni víme, že postavy lítaj z koně skill neskill, perk neperk)
Podupání, Nájezd:jako, nevím přesný stav, ale co se týče jezdeckých perků mám jednoznačně pocit že svou současnou funkčností nepředčí ani ty pěší, tudíž nemá cenu je používat)
Silní úder:jako funguje, ale když se srovná s jinými perky tak nemá cenu brát..dokonce ani u čist útočného wara).
Drtivý útok: Proč platit 20 many, za o trochu víc dmg a snížený hit, když můžu dát dva útoky (bleskáč), za stejné množství many a bez postihu na zásah.
Úhlavní nepřítel: Ostatními perky, dosáhnu lepších bonusů proti všem nepřátelům
Bardské vědomosti: jako idetifikace je teď těžší, ale přesto to nemá cenu..
Maskování: maskovací sada pokud vím stále není v oběhu
Hudební nadání: Boostit šance která jsou blízké 100% nemá cenu, aby to mělo cenu chtělo by to boostit efekt
Pohyblivost: Perk s bonusem nula, nula nic nevíc funguje jen v kobinaci se štítem a perkem ne něj
Koželuh: vyšší než 1. stupeň nemá žádné užití
Kožešník: 4. stupeň nemá užití
Tkadlec: Slouží jen jako prerekvizita pro krejčího
Krejčí: 4. stupeň nemá užití (tady si nejsem uplně jistý)
Truhlář: Nemá užití


Co se týče soubojáku, je to divné...nebudu se hádat o celkevých statistikách, ale z svého low lvl wara mi teď přijde, že dávám průrazů až nezdravě moc. Jinak, ono se u zbrojí i dost projeví, že postih na útok je vlastně postih na obranu (protože vzrostě množství protiútoků, jež rozhodně není zanedbatelné).
No ale to co si napsal znamena, ze perky naopak funkcni jsou jen se ti nelibi jejich nastaveni. To jsou ale 2 dost odlisne veci Wink
Jak rika Rad...to ze se tobe nelibi nektere perky neznamena, ze nefunguji. Nekdo jiny by mohl rict 15 dalsich perku, ktere se mu nelibi a tyhle by mezi nimi byt nemusely. Kdyby jsme se snazili vsem vyhovet, tak se tu zacyklime.

Nicmene nerikam, ze jsou vsechny perky spravne nastavene, ale vzhledem k relativne castym zmenam nema smysl menit perky, ktere jsou pouze jako doplnek. Tedy az bude hotov zaklad, tak se bude moct prejit na nastaveni perku.

Ale co...ty si stejne jeden z poslednich, co ma do toho co mluvit. Kdyz jsi byl v tymu, tak si s tim mohl neco udelat...neudelal. Akorat si vrtnul do zbrani a odesel Smile.
Tak já mluvil o praxi...jinak uznávám,papírově ty perky fungují.
Jinak Marino, o tom co jsem mohl, či nemohl se tu teď s tebou hádat nebudu...Být tebou tak se tímhle vůbec nezabývám, neboť jde jen o lamentování vyhořelého GM.
Souhlas...
Váleční a průraz: Průraz je dosažen primárně vysokými bojovými dovednostmi a parametrem zbraně. Válečník je povolání zaměřené na bojové skilly - vyšší počet průrazů (zvláště proti protivníkovi s nízkou obranou) mi u něj nepřipadá divný. Hodně také záleží na dovednostech obránce.
Těmi bojovými skilly myslíš skilly +/- 20?
Ano. Pokud má protivní 10 pak má tento válečník 2x takové skilly -> zjednodušeně útok 75% ku 37,5% obrany protivníka -> dost slušnou šanci na kritický úder. To způsobuje tzv. vyrovnávač šancí, ktrerý se stará o to aby se noobové nemlátili hodinu než si dají jedinou ránu.
No...zase je blbe, ze kdyz jde hrac lvl 10 proti hraci lvl 15, tak hrac lvl 10 nema moc sanci....
Napadla mě jednoduchá úprava (nikoliv geniální), vyrovnávání šancí nikoliv koeficientem, ale bonusem. Příklady:

Postava Kay má dovednost 20, postava Lian má dovednost 10, bonus bude +55 (75 minus max. skill), při souboji budou vzájemné šance 75% a 65%.

Postava Okam má dovednost 80, postava Python má dovednost 15, k dovednostem ani jeden z nich nedostanou žádný bonus, protože jedna z dovedností je vyšší, nebo rovna 75.

Co vy na to?

Edit (v 9:37): Žádná reakce? Smile

Edit (v 13:05): Stále žádná reakce? Biggrin
Bych čekal, že mě někdo bude odrazovat, od takového razantního zásahu... ale tak když jinak nedáte, já ho udělám Wink
Kazdej nekempi forum celej den (snad krome me), ale ja se k tomu vyjadrovat nebudu, protoze to jde mimo me. Marina ti treba k tomu neco rekne, ale ta se ukaze spis az vecer bo ma hodne prace.
Z práce fakt reagovat nebudu, to po mě nechtěj.
Úpravu můžeš zkusit, je to dobrý nápad. Ještě chci vyřadit vliv vyrovnávače na výpočet lepších zásahů (obran). Vyrovnávačem upravená hodnota se použije pouze u vzorce zasáhl (ubránil) a pro porovnání s průrazem (mobilitou) se použije hodnota původní. Zásahovost zůstane, ale sníží se počet kritických útoků (obran).

A já si jdu skriptovat směr větru.
Směr větru mám naskriptovaný! Uááá...
A kdyz bude mit postava Marina skill 74 proti Radovi, ktery ma skill 15? A co kdyz Rad bude mit skill 50?

V prvnim pripade bude bonus 1% a ve druhem taky...To ovsem neresi problem, ze nekdo se skillem 50 absolutne netrefi nekoho se skillem 74...a ono vubec...proc 74...muze mit klidne 75 a druhy tech 50...Vlastne jakmile se zacne jeden z nich blizit te hranici +-75, tak uz to zacina ztracet smysl...resi to sice problem toho, ze nbici co sebe budou moct mlatit, ale problem "maly rozdil skillu = velky vysledek" to neresi.
Ale tak je to správně - ve chvíli kdy je dosaženo (aspoň jedním bojovníkem) hranice 75 není nutné vyrovnávač použít.
Vyrovnávač slouží právě k tomu aby posunul podmínky boje tak aby se noobové 15/15 mlátili se stejným výsledkem jako veteráni 100/100. Ale zkus jako noob jít na veterána (15/100) a dostaneš. Vyrovnávač se nepoužije, protože on je mnohem lepší než ty a přece ti nebudeme přidávat procenta - za co?