Manawydan Fórum

Úplná verze: Noob Dotazy
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Nepochopils...

Myslim to tak, ze se tim vubec neresi problem: MALY SKILL ROZDIL = VELKY BONUS. Clovek se skillem 15 nema valne sance na nekoho se skillem 25...pritom mezi nimi je rozdil jen 10%. Alespon tak to ted funguje a vyrovnavac se tohodle netyka.
Přesně tento problém totiž způsobuje současné nastavení vyrovnávače (jak mi dnes došlo). 15% a 25% je přepočteno na 45 a 75% - to je sice matematicky správně, zachovává to že je jeden téměř dvakrát lepší než ten druhý, ale CS nevychází z porovnání kolikrát je kdo lepší, ale kde si stojí na stupnici 0-100. Geem navržené +x místo *x tyto skilly srovná na 65 a 75% a to je z hlediska systému vhodnější.
Přesně jak říká Whitey v posledním postu.
Aaaha. Tak tohle uz ma mnohem vetsi vypovidaci hodnotu Smile. V tom pripade souhlasim a diky za objasneni.
Zmantisováno jako bug886.
Zahrnuto do plánu na příští rok.
Dělám si legraci. Změna je připravena na serveru, po restartu mi sdělte své dojmy Smile
Bylo restartováno... Tak kde jsou pokusní králící? Biggrin
Je k něčemu alchymistovi (co mas skill vybusniny) jeste perk znalost vybusnin? Na wiki se sice pise ze perk zvysuje sanci na uspesnou aktivaci vybusniny, ale v popisu skillu je napsane ze u alchymisty tento perk nahrazuje skill vybusniny. Nahrazuje ho uplne nebo za ten perk dostanu jeste navic nejaky bonus?
Je to tak, v konkrétním případě se bere maximum ze dvou hodnot - dovednost Výbušniny a výše bonusu za perk Znalost Výbušnin. Teoreticky to je myšlené tak, že si jako alchymista můžeš vybrat - buďto půjdeš dovednost (kterou můžeš mít ve výsledku až na 100%), nebo perk (kterým můžeš také získat až 100%).

Hodnoty se v žádném případě nesčítají.

Důvody ale nechápu a neznám historické souvislosti...
Aha, díky, tak to jsem si vybrala perk dost blbě... Bylo by dobré na wiki připsat přímo k perku, že ho lze u alchymisty nahradit skillem, ať ostatní neudělají stejnou chybu jako já;o)
Spíše je otázka, jestli je to dobře.
Mně to přijde jako chyba systému, nebo rychlozáplata na nějaký požadavek hlasitě křičícího hráče.

Možná by to mohlo být tak, že dosažením dané výše skillu získá alchymista body za perk zpět (daný lvl perku má zdarma).

Co na to Whitey?
Perk výbušniny byl určen pro ty postavy které se alchymii učit nemohou, nebo nechtějí, ale chtějí používat výbušniny.
Bonus bych za něj nedával, ale můžu ho zahrnout do volných perků pro alchymistu - bude ho dostávat automaticky se skillem. Technicky mu sice na nic nebude, ale vrátí to investované body.

bug913
Opraveno:

**Znalost výbušnin (pasivní)** – zvyšuje šanci, že vám výbušnina při manipulaci nebouchne v rukou, a také zvyšuje šanci na zásah vrhacími druhy výbušnin, alchymista tento perk získává automaticky s dovedností [[wiki:dovednosti_a_staty:vybusniny|Výbušniny]] a bonus z něj získává, pokud je dovednost/25 nižší než stupeň perku, v opačném případě získá body investované do perku zpět
To Whitey: Jsem všemi deseti pro, o tom přesně jsem mluvil...
založil jsem bug913

To Marina: zpřesnil jsem informaci - "...a bonus z perku získává, pokud je dovednost nižší než 30, 50, 75 a 100%..."
30? Nema to byt 25?

A ja tam tuhle informaci schvalne nedavala, protoze to prozrazuje hodnoty, ktere jsou nastavene.
30 jsem vyčetl z nastavení perku (PerkDefinitions.xml, ale možná jsem se přehlédl, zkontroluj to po mně, pls).

Dovednost / 25 každý vydělí a pak se bude divit, že po dosažení 25% nezíská zpět body... a máme tu dotazy, zbytečně nahlášené bugy, na které budeme odpovídat "hodnota je tajná"?
Navíc, to není skutečná šance, jen efektivní hodnota dovednosti, kterou má uživatel s daným levelem perku.

Ale můžeme tam napsat "body za perk se alchymistovi vrátí po dosažení příslušné úrovně dovednosti", bude to tajemné a fakticky to nebude lež Wink
Me je to jedno...Smile

Jinak je to 30, mas pravdu...tak to je pak moje chyba, mela sem za to, ze to stoupa po 25.
Můj elfí přítel tráví spoustu času v lesích a já jsem ve své věži osamocená, takže mi pořídil kočičku ;o) existuje způsob jak se o ní starat? Když jsem ji propustila v house zoně tak utekla, potvora. Tak jsme jí pořídili mističku a pro jistotu i koš na krmení a nacpali ho jídlem, ale nežere (je pořád jeho a má příkaz stop) - teď je hladová, i když má spoustu jídla všude kolem, takže asi zase brzy zdrhne.. Existuje řešení, abych nemusela stále myslet na to, že jí mám ručně nakrmit?
Stopka funguje jen v regionu farmy. Jidlo musi byt nalezite k danemu zvireti (zjistis pres Znalost zvere). Pak bude zrat sama. Ze se zvire pripojilo do regionu farmy zjistis pres Znalost zvere - pribydou kolonky Nemoc a Mlade.
Druha moznost je tusim privazat zvire k uvazovacimu sloupu a na sloup navazat senik. Ale tusim ze krmny kos navazat nejde a kocka asi seno zrat nebude.. Smile
Nóoo, já vím jak to v rámci farmy funguje, ale já ji nechci mít pro hospodářské využití, jen pro zábavu - chci ji mít v baráčku, chci aby se tam volně toulala (ale jen v rámci house zóny) a sama jedla - abych jí nemusela znova ochočovat, když se tam pár dní neukážu. A neboj, senem ji nekrmím;o)

Update by Geo: Vyloženě domácí mazlíčky řešené nemáme, to je pravda Angry
... zavádím jako bug925 (námět)
Domovni zona maze NPC po nejakem case rekl bych.. mozna ji ale nesmazne, pokud ma zvire vlastnika nebo invul, nepamatuju si presne.