Není recept = skill min. 75.
Ohledně návodů nad 75 (včetně) je potřeba vyjádření hlavního kvestaře Stiga - buď řekne že ne (protože je někde v pokladech apod.) nebo řekne ano a pak ti ho z RT někdo "prodá".
PS: Možná se ti zvedne odbyt likéru a oleje... všechny tekutiny lze někam vylít (v malé nádobě i hodit), ale tyhle dvě jsou navíc hořlavé
(nemluvě o tom že olej sám o sobě klouže...)
Dneska na to mrknu a neco vymyslime.. Jinak navody by mely byt pravidelne v pokladech, mame tam ale aktualne malou blokaci -
bug933.
EDIT: Metodou pokus omyl to taky neni tak tezke.. vinari by ti sice za takovy postup usekli ruce, ale jinak je to docela snadny.
Otázka směřovaná na hráče: Pánové, jak to u vás je z hlediska posledního eventu co se plynulosti klienta týče? Musim říct, že už jsem z toho mírně nešťastnej. Na svym stroji rozjedu prakticky cokoli. Co se UO týče, nemam problém na Andárce v masové bitvě 30 hráčů na obrazovce + dalších 60 NPC -> pohoda. Tady se sejde 15 lidí a skáču. Vlítneme na ty pavouky a konec, sekanina, děs a hrůza. Z mýho pohledu nehratelný. Už ani nevim, co je resync a co sekání.
Někdo na chatu psal to samý co ty a jiní zas píšou, že se jim klient neseká.. Každopádně většina s tím asi měla problémy. Nepočítám ten moment, kdy to zalagovalo kvůli příliš velkému množství potvor na malé ploše, tam stačilo sniížit jejich množství a viditelně se to dalo dohromady (ale to už si nebyl ani online).
A dnes by měla vyjít nová verze klienta, která řeší poslední problémy s resynchronizací (viz. jiné téma na fóru).
... pak už to bude hlavně o výkonu serveru (prokleté VPS)...
Doufejme, že sou to ty resyncy, lidi doslova psali, že "nepoznaj co je sekání a co resync"..
EDIT: Každopádně mně hra jela bez problémů, to by hovořilo pro resync (neúčastnil sem se bojů).
Tak já jsem také neměl s resynchronizací problémy, a to jsem se bojů účastnil.
Taky je ale fakt, že mám Geovu verzi klienta.
Počkám si na trumf od Gea a když tak asi reinstalace.
Nova verze klienta je venku.
Jen takovy postreh...obcas se mi hra sekala i mimo boj mimo GM mod...v GM modu mi najednou hra jako zazrakem zrychlila, ac by to melo byt spise naopak.
Děkuji za postřeh.
Může být problém s trot(h)lingem... teoreticky jej můžeme vypnout a uvidíme, co to bude dělat.
Nikde jsem nenasla slepicku, tak jsem si poridila dve kurata a k nim kohouta s tim ze kdyz dorostou tak se snad zmeni v slepicky - ted vyrostly a jen proste prisly o flag 'mlade', budou dospele kurata snaset vejce? Existuji vubec slepice?
Jakým způsobem došlo k "opatření si" kuřat?
Tak jelikož je žádný hráč nemá, tak mi je ochočil hraničár u banditu v osadě za Cypronou
To bude možná ten problém, spawnuté NPC zřejmě nepočítá s tím že by mohlo "dorůst".
Tak nakonec je to trochu jinak - ted vyrostlo i tele - jmenuje se stale tele, ale jde podojit.. je uz krava jen si proste nechala puvodni jmeno..
A ty vyrostle kurata uz snesly prvni vejce - takze to bude stejny pripad, jsou to slepice, jen se porad jmenuji puvodne
Ah, pravděpodobně kvůli dřívějšímu požadavku, kdy se přejmenovala pojmenovaná zvířata...
bude to chtít přidat kontrolu názvu podle kontextu, případně také podle definice na spawneru.
Kontrola přidána - přejmenování proběhne pouze pokud název mláděte nesouhlasí s názvem v kontextu mláděte. Na spawner nebude brán ohled (pokud spawner změní jméno, tak zůstane i u dospělého).
Může mi někdo vytáhnout nějakou statistiku návštěvnosti našeho IRC kanálu od přesunu na freenode.org? Já tam od té doby nebyl (stupidní capcha) a podle fóra pozoruju silně sestupná čísla.