Manawydan Fórum

Úplná verze: [RT] Whitey
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Donutil jsem se opět věnovat CS3, sumarizace stavu:

CS3 systém:
100% Jádro hotovo, bez větších testů.
20% Chybí integrace většiny bojových perků.
0% Nezkontrolován vliv efektů kouzel/modliteb.
100% Efekty alchymie (očarování) funkční.

CS3 zbraně:
50% Základní sada technicky hotové, chybí distribuce mezi hráče - nutno vytvořit výrobní návody.
0% Nutno vytvořil kostru systému surovin, aby se návody CS3 zbraní nemuseli dělat dvakrát.

CS3 zbroje:
0% Nutno upravit zbroje a štíty, aby měli odpovídající parametry (teď se načítají ze skript, místo přímo z kusu zbroje).

Integrace do systému:
0% Vytvořit virtuální zbraň a virtuální zbroj pro nastavování NPC (equip který NPC fyzicky nemá, ale berou se z něj hodnoty pro boj).
100% Připravit skripta na reset perků. (především úprava pamatování perkovních bodů)
0% revize perků, teoretický nový strom perků
0% nový typ perku (perk s údržbou, pokud je aktivní bere manu - např. Agresivní obrana, Aktivní útok)
0% Vytvořit automatické přepsání bestiáře (zrušit NPC zbraně v equipu a nahradit je CS3 zbraněmi).
0% upravit ničení zničitelných předmětů

Nevěšte hlavu nad nulama, většina z toho jsou jednodušší věci.

Začneme úpravami bestiáře (virtuální zbraň/zbroj, automatické převybavení).
Pokračovat se bude návody (tam si vyžádám pomoc), aby bylo zbraně jak získávat, společně s kostrou systému surovin (ten je naskriptován, ale potřebuji tam jisté úpravy).
Další krok bude násilná integrace CS3 do hry, spolu se zrušením ne-CS3 bojových perků.
Teprve potom se budou postupně přidávány perky, nastavení zbrojí a další věci.
Dokončuji úpravu počitadla perkovních bodů - dosud to byla ukládaná proměnná s kterou se manipulovalo, nově se tato proměnná vždy znovu vypočte podle perků které máte naučené. Pochopitelně jsem nezapomněl na optimizaci - proměnná se vypočítává pouze pokud došlo ke změně v percích nebo uplynulo 8h reálného času, jinak posílá poslední vypočtenou hodnotu.
Mimo jiné to odstraní hypotetické bugy v počtu perkovních bodů.

Také jsem odstranil exploit: Pokud by jste změnili kouzlem rasu na Člověk a měli levelup na 4/8/12... level, dostali by jste bonusový perkovní bod jako pravý člověk Biggrin
Vypadá že to bude pracovat tak jak jsem chtěl - stejný proces se pokusím uplatnit na výpočty atributů (síla/obratnost/IQ), mohlo by to vyřešit problém s chybějícími body při výstupu z tutoriálu.
Vypadá to že i přepočet bodů pro staty Str/Dex/Int bude fungovat, tj. i zde zcela odpadnou bugy (mimo jiné).

Technická: Začíná se tutoriál s levelem 1., nebo s levelem 0. ? (bez tutoriálu do hry by jste měli jít s levelem 1, ale u tutoriálu si nejsem jist..)
Nové počitadlo perkovních bodů a statů vypadá že funguje, nebo alespoň už se neobjevily další stížnosti.
Na řadě je rozšíření nedotaženého systému Surovin, tj. dopsat do XML ostatní suroviny (je tam jen železo), zobrazovat nějak surovinu (přímo ve jméně, nebo v okénku?) a zajistit určení suroviny z výroby (nějak upravit výrobní procesy).
Relevantní topicy jsou (netuším proč) zamčené, snad se nebude Poslední spása zlobit, když to hodím sem: Bylo by možno aktualizovat téma [RT] Questaři, abychom měli nějaké povědomí o aktivních questařích a sférách jejich vlivu? Z nezasvěceného pohledu hráče se zdá, že zbývá už jen Brak.
Aktualni seznam GMs mas na webu/wiki. Nicmene .... nejsi daleko od pravdy. Pak uz jen Sokar a Marina.
Omlouvám se, ale tenhle týden toho moc nestihnu.
Budu se ale muset podívat na počítání perkovních bodů, mám tu stížnost (pokud jí rozumím) na přeskočení pěti levelů bez bodů do skillů...
Připravuji systém surovin (ze základu který byl v systému):
- oprava základu (načítání z xml)
- začlenění nové vlastnosti suroviny "GoodAgainst" (stříbrná zbraň větší damage nemrtvým apod.)
- začlenění GA do CS3 zbraní (do klasických to zatím nemá cenu, musel by se upravovat výrobní postup atd.)
Po delší pauze (práce, práce, práce a Warhammer 40.000) jdu opět šťouchat do skript.
Servr nám pořád nějak zlobí, a mě zlobí skripta. Při studiu míst RunUO kterým potřebuji porozumnět kvůli CS3 jsem narazil na odpojený systém bonusů/postihů do skillů na itemech. Pokusím se zjistit proč je odpojený a jak ho zprovoznit. Bez něj nemůže existovat meč s +10 do patřičného skillu apod.
Zatracena elektrika... ze ja vul nesejvuju. Ted jsem prisel o cca 2h skriptovani...
Hmmm, tak to potesi Angry
Zahajuji práce na dotažení systému surovin. Systém je míň než polovičatý, myslel jsem že je toho naskriptováno víc.
Tak nejenom že mám pořád méně času, ale ještě se musím hádat o dovolenou, kterou jsem měl za dva týdny mít. Držte mi palce.
To potesi. :/
Odskočil jsem si na úpravu loveckých signetů. Zjednodušuju skripta (já to teda na tom začátku plácal...), přidal jsem další výhodu signetu - bude zkracovat čas mezi licencemi.
uff, tak to ti nepreju. Neni min zabavna prace (po debugovani) nez prepisovat uz napsane Biggrin
Zatím to šlo... teď to jen musím debugnout.
Jediný vedlejší efekt bude převedení starých signetů na nový systém, při kterém dojde k jejich registraci na všechny vývěsky ve hře.
Hlavně jsem ale vyřešil problém kterým jsem se předtím asi nezabýval, tj. co při ztrátě prstenu, když jsi pořád na vývěsce registrovaný Smile
Dobra prace... jen tak dal!
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36