Manawydan Fórum

Úplná verze: Chyby klienta ve verzi 10.4.5
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2
Zde je nová verze klienta. Prozatím ji dávám ke stažení pro testování (stačí zazálohovat aktuální verzi klienta, např. přejmenovat exe na old, a překopírovat novou verzi do správného umístění).

Změny od verze 10.4.5:
- Paměť posledních napsaných textů v konzoli,
- Automatický zápis deníku do souboru (lze povolit v nastavení),
- Makro Zacílit nejbližšího cizího,
- Makro Zacílit dalšího cizího,
- Makro Zacílit nejbližšího z party,
- Makro Zacílit dalšího z party,
- Makro Zacílit postavu jménem...,
- Makro Zacílit podle čísla člena party ...
- Makro Zacílit předchozí (vybraný objekt, nebo postavu),
- Makro Vybrat nejbližšího cizího,
- Makro Vybrat dalšího cizího,
- Makro Vybrat nejbližšího z party,
- Makro Vybrat dalšího z party,
- Makro Vybrat postavu jménem...,
- Makro Vybrat podle čísla člena party ...
- Makro Vybrat předchozí (vybraný objekt, nebo postavu),
- Úpravy mapy (radaru),
- Viditelnost předmětů v paperdolu, pokud je nasazena róba,
- Zakázání průhlednosti postav (lze zapnout v nastavení),
- Vylepšen celoobrazovkový režim (tzv. GameScreen), přibyla varianta FullScreen (preferovaná),
- Makro MOUNT/DISMOUNT nejprve vypne warmode, než se postava pokusí nastoupit na koně (zaútočit na něj),
- Makro Označení posledního vybraného cíle,
- Makro Zapnutí/vypnutí kruhu průhlednosti,
- Rozšíření Editoru maker pro snažší zadávání delších textů
- Zobrazení těl mrtvých ptáků a veverek = malých těl, s jejichž grafikou měl klient v minulosti problémy
(seznam nemusí být kompletní)


Chyby hlašte sem, pokud se v této verzi neobjeví žádná zásadní chyba týkající se právě a pouze této verze, dejme tomu do 24 hodin, objeví se tento klient v patchovacím balíčku.

Update: Opraven balíček, obsahuje dva soubory. Oba dva patří do adresáře klienta.
Další update: Přibyla další makra - Vybrat postavu.... jedná se o klon Zacílit, popsaný níže. Aktuální verze má označení RTM3.
Děkuji Colwynovi, Sokarovi a Gobrukovi za nahlášení chyby.
Posledně jmenovaný stáhl novou verzi klienta a úspěšně ji spustil. Žádné chyby na první pohled, alespoň co říkal...
Ad GameScreen (dříve fullscreen). Pokud vám, stejně jako mně, zlobí tento režim tak, že se po spuštění aplikace minimalizuje a nejde obnovit, vězte, že s největší pravděpodobností jde o spuštěný prohlížeč Firefox, nebo jiný program, který (nějak) reaguje na změnu rozlišení...

... u mne stačilo vypnout prohlížeč a vše funguje (tedy u staré verze zlobila myš, to jsem do této verze opravil).

Stejně však ale režim GameScreen osobně příliš nedoporučuji, tedy na novějších OS Windows Vista a Windows 7. Pro tyto systémy je určen režim FullScreen, který nemění rozlišení a maximalizuje prostor využitelný hrou.
Ukládání do deníku z mého pohledu.

[Obrázky: dousouboru.gif]

Kolik jen zajímavých rozhovorů bylo bez teto funkce ztraceno. Už nikdy více. Smile

To ukládání má fungovat pouze na povel? Neukládá se do souboru průběžně automaticky? Nenašel jsem takový soubor.

Edit. Zjevně se ukládá a pokračuje i po restartu klienta. Jen jsem si nevšiml do jakého souboru.
Na Gobrukově obrázku je nad levým horním cípem deníku vidět lupa, která soubor otevírá.
Adresář souboru je vždy stejný a název souboru vyplývá z šablony "Deník postavy ... dne ....txt
V nastavení se zápis povoluje, nastavení se uloží a po restartu znovu načte.
Lupa nad deníkem zároveň signalizuje, že se deník do souboru zaznamenává.
Ja jen upozornim hrace s mensi kapacitou disku, ze po par hodinach hrani je tento textak schopny sezrat par stovek MB Biggrin.

Edit by Geo: To rozhodně ne. Celý log na serveru za celý den mívá kolem 1 až dvou mega a obsahuje tunu debug hlášek.
V tomto souboru je pouze to, co se vypíše do deníku. Střízlivý odhad může být tak kolem 100KB za den, tedy max 40MB za rok!
Také jsem jsem se odhodlal k testování.
1. Klient "mwclient 10_4_5 rtm1.exe" nahodil dvě chybové hlášky. Po odkliknutí to hodilo následovné chyby:

[Obrázky: test01-1_mwclient%2010_4_5%20rtm1.jpg&ar=x&h=500&w=679]

[Obrázky: test01-2_mwclient%2010_4_5%20rtm1.jpg&ar=x&h=500&w=735]

následně hra naběhla, ale výsledek je že postava i s koněm je neviditelná:

[Obrázky: test01-3_mwclient%2010_4_5%20rtm1.jpg&ar=x&h=500&w=760]

2. Klient "mwclient_10_4_5 rtm2.exe" startoval v pohodě ale vstupu do hry herní plocha vykazuje stejný bug jako u původního "MWClient.exe", jak jsem uvedl jiném příspěvku http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2012

[Obrázky: test01_1mwclient%2010_4_5%20rtm2.jpg&ar=x&h=500&w=760]
No takže po tom co mi ráno nový client neukazoval postavičky jako ostatním jsem se rozhodl, že zpátky nahraju normální client a kupodivu se objevilo tohle :


[-Error-] [04.12.2010 12:42:44]: System.TypeInitializationException: The type initializer for '  ' threw an exception. ---> System.IO.EndOfStreamException: Unable to read beyond the end of the stream.
at System.IO.__Error.EndOfFile()
at System.IO.BinaryReader.ReadString()
at   .   ​(BinaryReader )
at   .(BinaryReader )
at   .()
at   ..cctor()
--- End of inner exception stack trace ---
at   .get_GameSize()
at .()
at .()
at .(String[] )



a prostě nelognu Smile
Snad jen neumím správně hledat ale nikde jsem nenašel to "Makro Označení posledního vybraného cíle".
Bez toho je bohužel to nové cílování nepoužitelné.
Jinak zatím vše funguje bez problémů. Smile
Nastavení/zobrazit poslední cíl - ano
Ano to skutečně označí poslední cíl. A mám tuto možnost zapnutou.
Avšak pokut přepínám cíle přes zacílit další, tak je klient nijak neodliší. Alespoň do té doby než na nějaký z tech cílů vystřelím blesk, zaútočím a podobně... což už je dost pozdě.
A zkoušel jsem i konstrukce makra jako Zacílit dalšího cizího + Zacílit poslední.
Už rozumím. Makro ti zacílí co chceš, ale musíš mít kurzor v tom módu pro výběr cíle. Já jsem tohle v minulosti obešel tak, že vyvolávám nějaký pro mě nefungující skill, jako je hudebnictví a pak nechám klienta zacílit poslední/nejbližší/co je potřeba. Tak se mi zvírazní cíl a můžu na něj pak kouzlit se zacílením na posledního.
Už asi vím, jak Colwyn myslel to makro označení cíle... dá se to zařídit, je to musí být jiné makro, tedy Označit další cizí, případně člena party.

Další cizí znamená:
- není člen party
- je neznámý, nebo nepřítel (notoriety)
A nešlo by prostě graficky označit aktuální cíl?
Colwyne:
Tak já tedy nevím... co je to aktuální cíl?
- klient teď rozlišuje jen "poslední použitý cíl", tedy ten, na který už bylo sesláno kouzlo, nebo byla použita dovednost a podobně. Ten Ti označí, pokud máš v Nastavení zapnuté označení posledního cíle, jak píšeš.

Popiš mi podrobněji (klidně polopaticky), jak to myslíš...

Sokare:
- zkus smazat lokální nastavení, nebo zaveď novou verzi klienta (RTM2).

Ragiowane:
- dneska to řešit nebudu, jestli je to přetrvávající chyba (ta v RTM2). Kouknu se do zmíněného tématu a kouknu na to později...

Všichni.
- ještě upozorňuji, že klient by měl zvládat zobrazit těla mrtvých vran, veverek, atd. tedy těl, se kterými měl dříve problémy.
Geo, určitě jde o tohle:

Když na něco zaútočíš, zešediví ti cíl, na který útočíš (nebo ho to jinak označí, přidá se pod něj healthbar, obalí se takovou tou podivnou závorkou apod.). Colwyn potřebuje, aby když přepne makrem cíl (tzn. změní svůj vlastní target, jako by na ten nový poklepal) se označil nový cíl (zešedivění, healthbar, rámeček), aniž by hráč musel cokoliv sesílat. Jde o to, že při kouzlení je opravdu nevýhodné zjišťovat spellem, koho má hráč zrovna vybraného po posledním nexttargetu.
Ano potvrzuji, myslel jsem toto. Zkusím to ještě polopaticky popsat na příkladu. Smile
Když je kolem mě řekněme pět veverek, stráž a kostlivec tak bych rád toto makro použil k tomu abych zaměřil kostlivce. A nemusel na něj klikat, protože zvlášť na novém klientu se pohybují dost "skokovitě" a já se do nich myší nemohou zaboha trefit.
Na starém klientu se se zmáčknutím nexttarget přesune proužek života. Na MW klientu můžu nyní konečně mačkat makro na další cíl ale je mi to kničemu, protože není nijak graficky ukázáno na co vlastně mířím.
Teprve potom co na cíl sešlu kouzlo nebo zaútočím a podobně se kolem cíle ukážou takové závorky.
Ale než vystřelím, tak jestli to je kostlivec, nebo veverka... nebo v horším případě strážný nemám šanci zjistit.

Mimochodem mám pocit že nefunguje chůze, postava mi jenom běhá.
Jé, Tak proč jste to neřekli hned... Biggrin
Ne že by se to týkalo nové verze...ale občas se vyplatí mířit přes radar.
Co znamená mířit přes radar?

P.S. klient v současné chvíli ověřen třemi osobami (mnou a dvěma hráči)
Stran: 1 2