Manawydan Fórum

Úplná verze: Problém se spuštěním/aktualizováním klienta
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3
Zuřivě zdravím,
Client mi nejde opatchovat, manawydan installer mi zase nejde spustit...kdo pomůže starému dementovi jako já?
Are: Neco ti to pise nebo to spustis a nic se nestane ? Potrebuju blizsi informace a ne tyhle nic nerikajici Smile
(29.02.2016 v 19:27)RadstaR napsal(a): [ -> ]Are: Neco ti to pise nebo to spustis a nic se nestane ? Potrebuju blizsi informace a ne tyhle nic nerikajici Smile
Spustím client, oznámí mi to, že je k dispozici nová verze a že se to opatchuje, kliknu na "ok" a nic se nestane.
Co se týče manawydan installeru, ten spustím a neděje se už vůbec nic.
Hmmm. Predpokladam, ze tohle bude urcite zase delat antivirak. Zkus ho na to opatchovani deaktivovat, bohuzel nic jinyho, proc by to melo delat, co ti to dela me nenapada.
(29.02.2016 v 19:44)RadstaR napsal(a): [ -> ]Hmmm. Predpokladam, ze tohle bude urcite zase delat antivirak. Zkus ho na to opatchovani deaktivovat, bohuzel nic jinyho, proc by to melo delat, co ti to dela me nenapada.Po
Pohraju si, i tak děkuji
[attachment=1900]
Moc se omlouvám za vyloženě lamí dotaz, ale já se kvůli Nortonu (antiviráku) nedostala ani do fáze, abych ten novej klient spustila. On mi ho pokaždé msaže, sotva ho vůbec začnu stahovat. Mohl by mi, prosím, někdo poradit, jak ho získám?
Teoreticky vypnout ochranu (ne celý Norton, jen antivirový filtr), nainstalovat klienta, přidat do nortonu výjimku, aby ten soubor nechal být, a opět zapnout ochranu.
("teoreticky" protože Nortona neznám, používám jiný antivir)
Za sebe můžu říct že klient je bezpečný (Eset smart securiity ani nepípne), jediná otázka je zda nám důvěřuješ natolik aby jsi tu ochranu vypnula.
Je-li to mozne, tak jeste poprosim, zda by jsi mohla Nortonu poslat hlaseni o false-positive. Protoze my v klientu opravdu zadny skodlivy kod nemame.
když dáš zobrazit podrobnosti, jde tam vybrat obnovit soubor a důvěřovat mu, hned vedle tlačítka zavřít (dole vpravo)
Zdravim, není to přímo problém ale dotaz. Občas na cestách se kopu do zádele a přemyšlim, že by bylo hezky mit sebou nějaky system na kterym si zahral postarší hry co dodneska hraju.
Zkoušel někdo MW rozchodit na zařízeních jako je tohle?
https://www.alza.cz/lenovo-miix-300-10ib...d=18854253
Jde mi čistě o praktičnost a jestli to funguje.
(02.05.2017 v 11:22)Thortogily napsal(a): [ -> ]Zdravim, není to přímo problém ale dotaz. Občas na cestách se kopu do zádele a přemyšlim, že by bylo hezky mit sebou nějaky system na kterym si zahral postarší hry co dodneska hraju.
Zkoušel někdo MW rozchodit na zařízeních jako je tohle?
https://www.alza.cz/lenovo-miix-300-10ib...d=18854253
Jde mi čistě o praktičnost a jestli to funguje.

Mam stroj se stejnym procesorem. Vykon je na MW dostatecny. Na hrani v polnich podminkach se mi to moc neosvedcilo.  Bez stolu je clovek nuceny do  nepohodlnych pozic rukou a tela.
Da sa hrat manawydan este s Razorom? Do teraz som to hral len cez cisteho klienta. 
Ak ano, ma niekto strucny navod ako to spustit(hlavne ip a port serveru)? 

Dakujem.
Nejde resp. nemel by jit.
Dlužno dodat, že systém maker v klientu samotném je skoro i vychytanější... Smile
Imho vychytanejsi bohuzel neni. Ovsem jelikoz pouzivame nektere pakety, ktery nejsou ve standartnich packetech UO, tak Razor s nama nedokaze dostatecne komunikovat. Je to skoda no...
Nektere veci jsou tu lepsi nez v Razoru, nektere ne. Trochu tu chybi treba nahravani maker Smile.
Nainstaloval jsem si po reinstallu MW, ale po spuštěí mi to hází tenhle error:

[Obrázky: TEaAYs7.png]

DirectX nainstalovaný mám, tak nevím. Mám Win10 64bit aktualizovaný na nejnovější verzi.
Stale plati, ze i kdyz maji Win10 DirectX v sobe, tak je potreba je preinstalovat znovu (DirectX), aby bylo vse funkcni
https://www.microsoft.com/en-us/download...px?id=8109

Brak: Díky, tohle mě nějak minulo Smile.
[Obrázky: RaKeYaK.jpg]
[Obrázky: f5lYRoH.jpg]

:,( pomoc?
Chci se zeptat jestli se to někomu stalo, ale nic podobného jsem tu nečetl.

Spustím MW client, provede se kontrola aktualizace, poté můžu kliknout na spustit, ale napíše se akorát: spuštění se nezdařilo nebo tak něco,přímo tam jak je info o aktualizacích a progresu ...(na fóru jsem jen na mobilu,takže vložit screen by bylo těžké -neznám heslo a na mobilu ho mám uložené Biggrin, až nato přijde změním ho, snad nemam účet ještě pod starým mailem...)

Od posledního úspěšného lognuti (nevím kdy) jsem na PC nic neměnil, hádám nějaká aktualizace změnila něco? Mam Windows 10,ale jak jsem psal, předtím... Hádám tak měsíc zpět .... To fachalo dobře Smile
Stran: 1 2 3