Manawydan Fórum

Úplná verze: Navrh na zmenu omezeni dungu pro vetsi lvly
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
V zavislosti nad diskuzi: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=173&pid=94167#pid94167
Shrnu problem:
High lvl postavy probihali a potencialne "kradli" loot low lvl postavam.

Nynejsi reseni:
Omezeni vstupu do dungu pod urcity lvl.

Muj navrh reseni:
viz anketa

Dalsi co v diskusi zaznelo je problematika "probihani".
Ja osobne s tim nemam problem. Nekomu to muze prijit nefer.

Pokud mate nejake argumenty k tomu proc jste zvolili zrovna ano/ne, tak to sem napiste.

Dale pokud mate nejake argumenty proc zakazovat/povolovat protahovani, tak to sem taky napiste. Prosim ale strucne.
Jen bych upresnil - nejde o "probihaní", ale o "protahovani".. Smile
Probihani = rychly pruchod dungeonem, casto i bez zabijeni monster, abych vybral poklad nebo probehl exp gate na konci.
Protahovani = zkuseny hrac zabiji monstra v dungu, aby mene zkuseni hraci, kteri se schovavaji za jeho zady a nebojuji, ani se jinak ve znatelne mire nepodili na uspechu vypravy, dostaly (nezaslouzene) expy z monster/exp gate/interakci.


Hlavni problem co mam s protahovanim je to, ze je to odmena za nulovou cinnost. Obecne receno neznam argument, proc odmenovat nulovou cinnost. Argumentem nemohou byt eventualni nedostatky v ostatnich nesouvisejicich oblastech hry uz jen z podstaty veci a z logiky vecne argumentace.
Možné řešení:
1, blokovat loot
Zablokovat drop z potvory, pokud ji zabije level vyšší než je nastaven pro daný region.
Zablokovat truhly, aby je nemohl otevřít level vyšší než je nastaveno v daném regionu.

2, blokovat expy
Jako je to u monster: pokud je váš level vyšší nebo nižší než level zabitého NPC, krátí se vám XP odměna.
Stačilo by tak omezit i expy z interakcí a teleportů podle levelu nastaveného v regionu. Region pro level 10 -> 5-15 normál, pak -20% za každý další level (tj. level 20 = nic).
Omezovat loot z potvor je myslim az moc kontraproduktivni. Kdyz se dung probiha, tak se potvory moc nelotej. A kdyz se protahuje, tak to lotej maximalne noobici.

Nastavovat omezeni na region muze byt hodne restriktujici pro nastavovace, kterej by chtel nastavit ruzne lvly na poklady a exp gaty v jednom regionu, ktery je graduelne tezsi a tezsi.

Co se postupneho snizovani expu z exp gate tyce, tak to by bylo hezke zpestreni, kdyby exp gata na 100 expu s lvlcapem 10 davala 80exp na 11, 60exp na 12, 40exp na 13, 20exp na 14 a 0exp na 15 a vys. Nebylo by to tak nahly jako je to ted a hraci by aspon meli nejakou indikaci, ze ten dung zacina byt pro ne moc lehkej.
Co jsem psal interně napíšu i tady - spíš než postihovat absolutně už i rozdíl 5 levelů bych se přikláněl k mírnějšímu "level 10 -> 5-15 normál, pak -20% za každý další level (tj. level 20 = nic)" a jen místo toho, abych dával úplnou nulu, bych dal třeba 20 procent minimum.
Naproti tomu např. za craftění/farmaření a třeba i těžbu/sekání/rybolov atd. atp. bych craftům bohatě navýšil strop XPFA za den a hodil vyšší marže (i ty expové) na řemeslnických zakázkách, ať je to postavené tak, že sice ano - můžu se nechat protáhnout za crafta dungem a něco málo z toho mám, ale mnohem mnohem víc dostanu na zakázkách, v dole a v dílně -> motivace hrát to tak, jak bylo myšleno.

Sice to tak možná nevypadá, ale rozhodně souhlasím s názory, že důležitější než perzekuce je pozitivní motivace, která by ideálně měla přijít jako první nebo současně, třeba že pro začátek "pouze" navýšením pár aktuálních hodnot.
Btw anketu beru tedy za uzavrenou. V prubehu nekolika dnu se vchody dungu predelaj, aby tam byl pristup, ale budou lvlove omezeny poklady. Diky za ucast.