Manawydan Fórum

Úplná verze: Navrh na nove modlitby
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2
Toz, projel jsem kompletne vsechny modlitby ve scriptech. Nektery jsou spatne nastaveny, nektery jsou nefunkcni a nektery bych nejradsi smazal. Taky jsem si zkusil zahrat poslednich par tydnu za kneze a nasel jsem nekolik nedostatku. Hlavnim nedostatkem je podle me ale maly mnozstvi modliteb, ktery se daj nejak realne vyuzit v parte a proto jsem v prubehu testovani kneze vymyslel modlitby, ktere bych ve hre rad videl dole v postu.

Nez je ale napisu, tak vsem chci vyslovne pripomenout, ze jsem ty modlitby strilel kompletne od voka. Vzdalenosti, kruhy, sila ani cely modlitby nejsou finalni a jsou otevrene diskusi
- Pokud se vam nejaka modlitba totalne nelibi a nechcete ji videt, napiste to ale s velmi padnym argumentem proc.
- Jestli se vam nelibi cisla u nejaky modlitby (kruh, vzdalenost, sila), tak to napiste ale rovnou s novyma cislama, ktery navrhujete.
- Offtopic budu v tomto tematu mazat, piste proto prosim strucne a k veci
- Do sve odpovedi uvedte, zda mate postavu kneze a na jakem lvlu.
- Schvalene cisla budu zapisovat do prvniho postu na konec, aby bylo videt porovnani s navrhem vuci schvalenym cislum.

A ted k navrhovanym modlitbam:
Restore Mana 3. kruh - preleje kus many
Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy
Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut)
Cure 4. kruh - odstrani jedy
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdou sekundu doplni 2-10hp v dosahu 5-8poli?
Greater Restore Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many
Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy
Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze
Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp?
High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut)
Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp?
Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida odolnost proti paralyze a stunu
Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli)
Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-40?
Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie
Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty)

Jeste trochu kontextu ke zrychlovani pohybu: 
Do budoucna bych chtel pro ostatni povolani, ktery nemaj nejakou formu zrychleni, mit perk na zrychleni. (Omezeny podobne jako jsou kouzlici formy zrychleni manou a casem)

Prozatimni specifikace:
U vsech masovek kontrola LOS je samozrejma
Transfer Mana 3. kruh - preleje kus many podle Promen, 1:1 (10-30many)
Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy targetu z vlastni many podle Promen, 1:2 (20-40staminy) tzn 20stam za 10many kneze
Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) s nizkym casem zacasteni (Rozbilo by to IK pasti)
Cure 4. kruh - odstrani jedy (resp se opravi existujici modlitba na leceni jedu)
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdy 2sec doplni 2-10hp v dosahu 8poli, bude brat 50% many za jedno doplneni podle hodnoty doplneni (10hp doplneni, sebere 5many) podle vira+astro-nekro
Greater Transfer Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many jako lehci verze (25-50many)
Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy targetu jako lehci verze (1:2 30-60staminy)
Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze
Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp podle vira+astro-nekro
High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) s nizkym casem zacasteni (Rozbilo by to IK pasti)
Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp podle vira+astro-nekro
Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida max 50% odolnost proti paralyze a stunu podle Astrologie
Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli)
Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-25
Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie
Transfer Life Energy 8. kruh - Presune 60 zivotni energine castera do tela mrtveho hrace a hracovi se tim obnovi 30 zivotni energie (nebo aspon dostatek na resnuti)
Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty) Rozdeleni dmg bude podle Astrologie. Max astro rozdeli dmg rovnomerne, malo astro rozdeli dmg castecne a nejvic dostane zasazenej.
Restore Mana 3. kruh - preleje kus many - kolik? jaky skill by to ovlivňoval?

Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy - stejná otázka jako výše + sesilateli to staminu neubere? jinak je tu modlitba XXX, utuž, což přídá max staminu cilí a myslím že snad i trochu doplní

Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag) + nelíbí se mi, má to mág a bard, proč to cpát i knězi i když slabší

Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) + upřímně nikdy bych nesmrtelnost hráčům nedával + 2 sekundy je málo, nevídím v tom využítí a bojím se že by se třeba mohl bugnout timer a hráč by to pak měl třeba xx minut...

Cure 4. kruh - odstrani jedy - už je modlitba XXX, potlač projevy jedu v 3. kruhu (na wiki je ale blbě napsana mantra myslím)
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdou sekundu doplni 2-10hp v dosahu 5-8poli? - něco jako regenerace jo? pokud to bude hodně žrát manu podle počtu cílů a bude to na omezeny čas, tak proč ne

Greater Restore Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many - stejna otazka jako u 3. kruhu

Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy - stejna otazka jako u 3. kruhu

Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze - něco na odstranění nějakych bebuffů je, ale nevím co všechno to ruší, jinak jo proč ne

Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp? - nooo pokud to bude hodně drahý na manu tak proč ne

High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) - to stejne jak u toho nižšího + asi hádám že ses překlepl a měl to být 7. kruh?

Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp? - a jaky bude rozdíl mezí tímhle a Chain Heal? zní to jako 2x to stejné

Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag) - to stejné jako u nižšího

Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida odolnost proti paralyze a stunu - jak by tohle fungovalo? v současnosti lze rezistnout paru jen magickou odolností, pokud si kněz buffne magic resist a dá si ještě tohle, tak to je hodně silné kombo + s 80 magic resistem a víc už paru nejde dát teďka

Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli) - klidně, za odpovídající mana cost

Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-40? - hmm spíše Uhýbání tak max o 20

Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie - jako proč ne, ale nemyslím si že to někdo bude používat, zacastit to během boje by byla sebevražda

Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty) - s velkou partou tohle bude OP jak prase, nějak bych to ošetřil to ošetřil že pokud dostane hráč třeba v partě 10 lidí ránu za 30 tak že místo toho že všichni dostanou jen 3, by dostali 6, prostě aby to nebylo až moc ultra efektivní, hlavně brát v potaz že hráči ještě můžou mít pety
Restore mana - podle skillu promeny a 1:1 (napr az 30 many spotrebuje, 30 doda)
Restore stamina - to samy napr az 40 (spotrebovava manu)
Haste - je to jen napad jak kazdy postave dat nejakej zpusob zrychlenyho pohybu. ostatni povolani by do budoucna dostali perk
Low Invul - to se nebugne. bylo by to na krizovy situace (utek, prubeh, atd), predstavoval bych si to fakt s rychlym zacastenim
Cure - tamta existujici mi nefunguje. jed dostanu a dostavam dmg
Great Restore mana to samy, akorat vic napr az 40
Great Restore stam to samy, akorat vic napr az 60
High Invul - zamyslel jsem to jako skill do tandemu v nejakej krizovce. napr pro ten Mass Ress, predstavoval bych si to fakt s rychlym zacastenim. tzn Invul a hned potom Mass Ress
Mass Heal - potencialne muze healnout vic lidi, protoze i toho chainu se ten chain muze u nekoho rozpojit a skoncit driv nez healne vsechny, ale je taky tezsi (o kruh)
Mass haste - jako haste
Mass Para/Stun - jeste nevim, ale aby to blokovalo treba 50% par a stunu

Mass Share Life - cilil bych to jen mezi hracema a asi by to nebylo stejny rozdeleni, ale hitnutej target by dostaval treba trosku vic nez ostatni. (teoreticky podle nejakyho doplnkovyho skillu jako promenny. max promeny -> vsichni stejnej dmg, min promeny -> hitnutej dostava treba o 60% vic nez by bylo na max promennach)
Doufam, ze kdyz uz chces zavadet "masivni" healing atd, tak ze to bude mit na kontrolu LoS a nepujde to aplikovat pres zdi, dvere, atd. Dosah 15 policek je docela brutalne moc.
@Radstar Urcite
Pokud jde u té many o přesun (z kněze na cíl), tak to pojmenuj Mana transfer, ať nevznikají mylné dohady.
Zkouším to přežvejkat, ale pořád se mi to nelíbí. Úplně to degraduje lektvary a bandáže, bude stačit jeden kněz na celou partu. Ještě uvidíme co s tím udělá cena many, pokud plošnej heal vycucne kněze alespoň z poloviny.

To mi připomíná že už dlouho chci ořezat regeneraci many, na vyšším skillu/IQ je fakt rychlá. To se pak nedivím že mág sóluje, když má takřka neomezenou manu.
Prvni post aktualizovan s opravami.
Návrh k transferu: cena 30 pevná, cíli to přidá 10-30 many podle Proměn (tj. proměny stanoví účinnost transferu).
Ta nesmrtelnost je fakt zbytečná... vzhledem k úderům cca po 2-5s by jsi ji musel trefit přesně do potřebného okamžiku. Navíc jak už tu bylo zmíněno, nedával bych ji. Dá se použít tisíc a jedním způsobem (např. proběhnutí místem které je úmyslně blokováno IK pastí).

Co místo ní:
"Náruč bezpečí" - pokud cíl bojuje (combatant !=null) a má HP pod 10%, bude teleportován ke knězi.
"Náruč boha" - pokud cíl bojuje a má HP pod 10%, bude teleportován ke knězi a vyléčen za 20-30hp.
Ajo ty kill pasti me vubec nenapadli, tak to invul nebude. To bychom rozbili.
Do teleportu bych se radsi nepoustel. Myslim ze i bez nich je tech novych navrhu dostatek. Smile
Já jen k tomu CURE - ono to funguje, záleží na skillu anatomie, jakou šanci máš, abys odolal zranění jedu, jed ti neodstraní (takovou by to chtělo, ale s větší náročnosti)
Jinak se mi návrhy líbí.
15 polí mi přijde taky šíleně moc, nebyl tu nějaký max. 10 políček? Nemusí si náhodou mág kvůli tomuhle brát perk Daleké kouzlo, kdy za každý stupeň roste dosah o 1 (nad 10)?
Tak jsem to ještě jednou přežvejkal a snad to dálkový léčení přežiju.
Plošné verze snad podpoří kněze jako střed party, než jen jako sólistu.
Ty dosahové singl léčby - vyšel bych z normální dotekovky prodloužené na 2 pole. Pokud nebude při aplikaci dosah 2 pole ale víc, tak by se zdvojnásobila cena.
Přiznám se, že jsem se snažil to pochopit a docela se mi to povedlo. Ale ze zkušeností i z jiných serverů můžu říct, že to je nešťastné řešení.
Veškeré mass heal kouzla nikdy nedělají dobrotu, to stejný transfer kouzla, nebo čím dál=větší cena. (To když kněz pomodlí na půl obrazovky, tak zemře ?).
Naopak hromadná modlitba na posílení zlepšovala hratelnost.(Jen už to trochu připomíná bojový pokřik). Ale to by muselo jít 5 lidí na výpravu. 
Skutečnost je taková, že 
1) Kněze nikdo nehraje a ani nemá šanci
2) Kněz ani nejde jinak expit, než že z něj bude bojovník.
Je fakt, ze kdyby zalezela mana na vzdalenosti, (az 2x many) tak kriticky heal by stal az 70 many, coz je oproti navrhovanemu mass healu/chain healu sileny mnozstvi a chvilku si knez neda pozor a muze kvuli tomu umrit.
Ještě jsem si všiml, že Biosek přiřazuje léčení k víře... Na to tady je astrální rovina Smile tenhle skill si musí hráč zvedat když chce slušně léčit / opakem je nekromancie, která účinky léčení snižuje, tudíž bych to léčení ať už jakékoliv nedával na víru, ale tu astrální rovinu
Castecne mas pravdu. Pocita se z PENP, coz je PEN Positive a ten se pocita cca jako Vira + Astro - Nekro. Nove se taky tak budou pocitat.
Takze nynejsi "Prozatimni specifikace:" z prvniho postu beru jako za finalni? Nikdo uz zadne pripominky/napady?
Souhlas. Když vás budu dál omezovat, tak se nikam nedostaneme Smile
Navrh na dalsi novou modlitbu:
8. Kruh Transfer zivotni energie - Presune 60 zivotni energine do tela mrtveho hrace a hracovi se tim obnovi 30 zivotni energie (nebo aspon dostatek na resnuti)
Nedělá přesně to samé vyšší resurekce? Že přesune energii z kněze a pak dotyčného oživí? (mrkni do skript, myslím že tam už je, ještě od Gea)
Matně si pamatuji z popisu modliteb že to mělo přesouvat i z přátel v partě.
Mám najít soupisku modliteb tak jak jsem je kdysi navrhoval, nebo jí někde máme?
Stran: 1 2