Manawydan Fórum

Úplná verze: Pravidla: Seflsupport
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
zdravim,

uprimne jsi myslim, ze doba kdy MW mohl pocitat s 25+ online hraci je tu tam. Nebylo by na zvazeni zmenit pravidla o selfsupportu. Nebo lepe tohle pravidlo uplne zrusit treba na ukor snizeni poctu postav na acc na 2-3?
na tom neco je... vzdycky mi vadilo, jak sem si musel hlidat komu co dam, aby to pak nahodou nevratil zpatky me druhe postave... asi vsichni chapem proc to pravidlo tady bylo, ale je fakt, ze ted kdyz tu fakt skoro nikdo neni, tak nejaky pozmeneni/pauza pravidla neni naskodu... kdyby se nahodou stalo neco tak necekanyho a znovu tu bylo odpoledne 20 lidi online, neni problem to dat do puvodniho stavu, ne?
(02.10.2018 v 07:13)faust napsal(a): [ -> ]na tom neco je... vzdycky mi vadilo, jak sem si musel hlidat komu co dam, aby to pak nahodou nevratil zpatky me druhe postave... asi vsichni chapem proc to pravidlo tady bylo, ale je fakt, ze ted kdyz tu fakt skoro nikdo neni, tak nejaky pozmeneni/pauza pravidla neni naskodu... kdyby se nahodou stalo neco tak necekanyho a znovu tu bylo odpoledne 20 lidi online, neni problem to dat do puvodniho stavu, ne?

Nom to jsi zase nemyslim, ze byto slo jednoduse vratit. V momente kdy se rozhodnes a to vratit a tvuj valecnik bude mit u sebe zasoby lektvaru od tveho alchimisty (coz je treba ten nejednodusi zpusob - zbavit se vsech lektvaru), ale co pak v kombinaci s kovarem, kdy budes mit uz felkou financni castku vrazenou do vyzbroje a vystroje...

Ale porad se bavime o 20 hracich... Co jsme koukal na jine shardy, tak maji dovolene dualucty, externi programy bez ohledu na RP. Proste je treba uvedomit si ze jsme opravdu jen mala hrstka blaznu co se nas tu kolem toho toci. Je treba zacit uvazovat jak si to hrani zprijemnit nez zneprijemnit.

Uprime jestli se nejaky Pepa z Depa z Dacanova rozhodne, ze si zalozi crafta, aby mohl mit levneji to nebo ono i kdyz ma moznost veci nekoupit na trhu od jinych hracu, tak je to sakra jeho vec. Klidne at se zasije do nejvzdalenejsiho rohu mapy a hraje si tam svoje 4crafty a valecnika sam pro sebe.
Ono když se to vezme z druhé strany a ty si tedy něco pro toho válečníka uděláš za druhou postavu tak stejně musíš tu postavu vytrénovat do stavu aby jsi to zvládl a pak zase musíš trávit čas tím, že ty suroviny seženeš a výrobek uděláš. Teoreticky nakonec je i možná někdy spíš úspora času něco vymlátit a koupit si to. To jen, že to není jen mávnutí proutkem a něco mít od jiné své postavy. Jinak s tím souhlasím.
Mě spíš obtěžovala realita, že jsem třeba jako jedinej vařil a nemohl si pak za wara koupit ani rohlík a musel jsem hazet nesmyslny penize systemovym vendorum. Pochopim učelny self support, že si něco vyhažu na zem a za druhou postavu seberu, ale jakmile to jde přes někoho popř si to koupim u svyho vendora za cenu, ktera tam je pro všechny tak bych to taky neřešil.
Support je zakázaný protože z toho ostatní nic nemají.
Ty si uvaříš, vykoveš, umícháš lektvar, zasóluješ dung. Když to budou dělat všichni tak jsou řemeslníci zbyteční, a povolání sama o sobě vlastně taky.
To že to jde přes vendora nic neřeší - hodnota je pořád v rámci jednoho účtu. Navíc ti nic nezabrání šikovně nastaveným výkupem ty peníze vrátit kupujícímu zpět.
Potřeba ostatních povolání tě alespoň trochu nutí k interakci s ostatními hráči.

Řešením nedostupnosti výrobků jsou správně nastavení vyrovnávací vendoři. Ti prodávají jen pokud určený výrobek nemá některý hráčský vendor a peníze v nich mizí do systému.
Nekonkurují tak řemeslníkům a můžou mít nastavené různé ceny. Skriptově existují, testovací vzorek byl v Isharu na radnici, do světa se ale bohužel nerozšířili.
tuším, že všichni chápou, proč tu tohle pravidlo je a že má svoje opodstatnění... sem toho názoru jak sokar, ze nez abych tvoril postavu, která mi obstará jídlo, naradi atd, tak radeji splnim vyvesku a koupim si to... ale vzdycky sem se desil toho, ze nejakymu nubovi dam par obvazu a ten mi za dva dny ty stejny obvazy da jine me postave, protoze bude chtit vylecit... za takovou kravinu bych byl fakt mooc nerad prcanej a trestanej... nikdy se mi to teda nestalo, ale i tak me tahle moznost vzdycky delala starosti...
Jenze se dostavemu k tomu co tu nekdo popisoval nekdy v lednu v nejakem jinem tematu. RT tym ocividne nezajima co chteji hraci. Oni na to maji svuj pohled, to ze hraci maji jini je uplne jedno.

Ale chapu a beru to. Vas server, vase pravidla. Proto navrhy...
(02.10.2018 v 17:57)Erik napsal(a): [ -> ]RT tym ocividne nezajima co chteji hraci. Oni na to maji svuj pohled, to ze hraci maji jini je uplne jedno.

Ale tak nebuďme zas za každou cenu úplně butthurt. Biggrin Kdyby nás to nezajímalo, není tu tohle fórum, natož sekce "Návrhy".
Já třeba vidím i problém v tom, že by se najednou snižoval počet postav na účet. Někteří mají třeba i jako odměnu možnost založit oproti ostatním o jednu postavu navíc, využívali to. Museli bychom lidi nutit mazat postavy nad 2 - 3? A kdo neuposlechne do určitého data, tomu bychom to zřejmě mazali dle vlastní úvahy (nebo třeba od nejnižšího levelu)? Mně totiž nenapadá, jaké zmírnění by vám ještě pomohlo a zároveň nebylo úplně zničující vůči tomu, co píše Whitey... Nejsem si jistej, že to lze řešit nějak polovičatě bez toho, abychom pak museli založit Úřad pro vyhodnocování selfsupportu. Spíš bych řekl, že to pravidlo prostě buď je, nebo není a žádná snadná mezicesta se asi nenajde. Nebo jo? Klidně navrhněte...

Jinak ve hře jsem se nikdy nesetkal s tím, že jsem nesehnal existenčně důležité věci. Úplně jiná věc ale je, že když řeknu, že potřebuju 50 tisíc kamene, nebo 1000 krevelu, nebo 30 sudů alkoholu, tak budu vykupovat několik měsíců a dostanu se sotva na zlomek toho množství. Ale na to, abych zajistil běžnou výrobu, na to materiál zpravidla je, akorát holt když někdo přijde a řekne, že chce tři plátovky, tak mu prostě prodám jen jednu, protože ostatní by jinak utřeli nos.
Nějaký běžný množství prakticky čehokoliv se vždycky sehnat podařilo. Mě osobně by tohle teda asi nepomohlo, ale tím neříkám, že někomu jinému by to teoreticky nevyřešilo jeho problém.
Kdysi dávno jsem měl takovou úvahu... dělit mezi postavy 60. levelů.
Tj. buď máš dvě postavy level 40. + level 20., nebo šest postav na 10 levelu, volba je na tobě.
Selfsupport by tak měl význam jen u začínajícího hráče, který chce nebo potřebuje šetřit.
Časem by ale bylo nutné tyto podpůrné postavy omezit aby hlavní postava mohla mít level 40.