Manawydan Fórum

Úplná verze: Game+
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Uvažuji o čemsi, čemu pracovně tomu říkám Game+.

Jde o to že postava která dorazí na 40. level bude moci dobrovolně provést reset postavy: expy, staty, skilly, perky, slova moci. Vše ostatní by zůstalo.
Výměnou za tento reset si může vybrat:

+20 do základu statu (vč. maxima)
+20 do maxima skillu který moje povolání ovládá (tj. skillcap není nula)
+10 do maxima skillu který povolání neovládá (konečně si hraničář upeče kus masa co ulovil - dá si skillcap vaření na 10 a bude se ho moct učit)
+1 perkovní bod

Reset by bylo možné opakovat tak dlouho, dokud vás tady bude bavit hrát.
Level se bude počítat dál, tj. 1 po resetu bude 41 atd.

Co si o tom myslíte?
Chápu to dobře, že by tímto způsobem šlo dohnat perkovní výhodu člověka ? Pokud toto vyrovná šance všem stejně co se tyče "buildu" tak se mi to určitě líbí. :-) Každopádně víc jak 1 reset bych pak daval za "něco" exp, peníze, věc, atp nebo to mám chápat tak že se bude expit zase od 1 ?

jen se mi teda nelíbí ten případný scénař, kde muj řemeslník trpaslík musí udělat 10x lvl 40 aby dosahl na perkovní body od člověka :-D
Hlavní důvod pro Game+ je splnění pra-slibu AD postav.
Slibovalo se že postava která dosáhne 40. levelu a bude hrát slušné RP dostane možnost custom postavy - úprava stropů skillů apod.
Takhle si to může splnit hráč sám.
Druhý důvod je dát důvod k pokračování hry po 40. levelu. Mnozí říkali že by pro perkovní bod zabíjeli Smile

Výhodu člověka v percích to nedorovná, ne zcela. Tu měly dorovnávat rasové výhody. Bohužel se nikdy pořádně neřeklo co za výhody to má být.
Přiznám se, nic pro mě. Bojové postavy už nehraji a je pro mě celkem nepředstavitelné, že bych se tomu grindu za řemeslníka vystavil znovu, natož desetkrát abych dohnal člověka v percích. Problém s über humanem a jeho perky to neřeší, předpokládám, že ani nemělo, a k tomuto se přistoupí ještě jinak. Ačkoliv to se tu řešilo už tolikrát a bohužel z toho byl leda tak flame.
Ne díky.

Mam řemeslo na kterym mam skoro nejvic nahrano na shardu a je na trapnym levelu 20. Barda kterej solo nic nedá a jedinej war co může do zblbnutí expit mě fakt nebaví. Nehraju tu kvůli endless grindu jako je to u mobilních her, ale kvůli RP a zábavě s lidma.
Navíc za deset grindů má ten člověk taky o deset navíc Smile
Takže abych to shrnul :-D .. Jako nápad pro powergaming to je super věc a určitě jsem pro zavedení. Kdo chce ať si blbne do zblbnutí, když to baví tak je to okay.

Každopádně co se týče pro human vs nonhuman to řešení není a proto si myslím, že by zde asi prospěla úplně jednoduchá věc. Perkovní body všem stejně, počet startovních statu všem stejně, jen případně jinak rozdělit. (humanovi asi přidat chybějící staty?)

V jednoduchosti je někdy sila. :-)
Jen takovy můj dotaz. Jak se RP vysvětlí to náhle "oslabení" postav? Prostě všichni dostanou nějakou ultimátní nemoc která je pak posilní?
Nechtělo by tohle RP třeba ošetřit tím, že se zavede systém "rodin/generací" kdy resetlá postava dostane možnost změny vzhledu, jména a stane se tak potomkem ony resetnuty postavy?
Přišel Bumhug a zarazil mi hřebík do hlavy .. Ja teď zase dutá jak poleno. :-D ... ne sranda...

Nemoc je asi zase takové to jednoduché a dobré. U těch rodin to je super nápad, člověk by tak měl možnost i změnit RP :-) .... což nevím jestli je dobře nebo špatně. *krčí rameny*. Navíc nevím jak bys vysvětlil syna např. u kněze ... já vím že oni rádi ... ehm nic. :-D
(23.07.2019 v 11:44)Gheed napsal(a): [ -> ]Přišel Bumhug a zarazil mi hřebík do hlavy .. Ja teď zase dutá jak poleno. :-D ... ne sranda...

Nemoc je asi zase takové to jednoduché a dobré. U těch rodin to je super nápad, člověk by tak měl možnost i změnit RP :-) .... což nevím jestli je dobře nebo špatně. *krčí rameny*. Navíc nevím jak bys vysvětlil syna např. u kněze ... já vím že oni rádi ... ehm nic. :-D

Dá se to ošetřit porůznu, třeba se může říct že je to něčí svěřenec. U Spir mam taky RP že je to elfí dítě který našli lidi a vychovali ji jako člověka byť má špičatý uši a šmirgl na ní má speciální pekáč s kořením. Dávalo by to větší smysl a větší prostor pro RP než to lámat přes klišé ala "srazila mě mocná síla, ale díky tomu budu silnější".

"Předek" takovéto postavy se pak může ve světě nacházet jako NPC který může vyprávět příběh o tom co za svůj život dokázal a kdo je jeho následovníkem (hezky by to zaplnilo ten poloprázdný svět co tu máme).

Že takhle můžou pak hráči reálně měnit RP nebo stát členy spolků, který by jinak nenáviděli je věc kterou jsem tam taky bral v potaz. Rozhodně je to podle mě moudřejší řešení.
(23.07.2019 v 11:54)Thortogily napsal(a): [ -> ]
(23.07.2019 v 11:44)Gheed napsal(a): [ -> ]Přišel Bumhug a zarazil mi hřebík do hlavy .. Ja teď zase dutá jak poleno. :-D ... ne sranda...

Nemoc je asi zase takové to jednoduché a dobré. U těch rodin to je super nápad, člověk by tak měl možnost i změnit RP :-) .... což nevím jestli je dobře nebo špatně. *krčí rameny*. Navíc nevím jak bys vysvětlil syna např. u kněze ... já vím že oni rádi ... ehm nic. :-D

Dá se to ošetřit porůznu, třeba se může říct že je to něčí svěřenec. U Spir mam taky RP že je to elfí dítě který našli lidi a vychovali ji jako člověka byť má špičatý uši a šmirgl na ní má speciální pekáč s kořením. Dávalo by to větší smysl a větší prostor pro RP než to lámat přes klišé ala "srazila mě mocná síla, ale díky tomu budu silnější".

"Předek" takovéto postavy se pak může ve světě nacházet jako NPC který může vyprávět příběh o tom co za svůj život dokázal a kdo je jeho následovníkem (hezky by to zaplnilo ten poloprázdný svět co tu máme).

Že takhle můžou pak hráči reálně měnit RP nebo stát členy spolků, který by jinak nenáviděli je věc kterou jsem tam taky bral v potaz. Rozhodně je to podle mě moudřejší řešení.

Nechal bych to na každém jak si to vymyslí s tím, že by zde byly tipy možností, Někdo si zvolí jednoduše zotavení ze zranění, někdo udělá potomka, někdo udělá evilreborn in the flames of unhouly fire a bude z něj hustodemon....:-D Aneb tohle by se asi řešilo individualně s GM které by to nějak korigovalo?
Souhlasím s Gheedem, každý má možnost jak to vysvětlit po svém.
Já uvažoval o lektvaru věčného života. Jeho užití obnoví znavené buňky a poskytne další léta života. Bohužel vedlejší efekt buněčné obnovy je celkové zeslábnutí, tělesné i duševní. Buňky se prostě zresetují do doby kdy jste byli mladí Smile
Bohužel level se nerovná věk, takže tohle vysvětlení pokulhává.
Druhá věc co se nabízí je posilující rituál (nebo opět lektvar), který navýší schopnosti ale bohužel způsobí i výše zmíněný reset.