Manawydan Fórum

Úplná verze: Efekty jídla
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Upravuji teď něco v očarování, přemýšlel jsem i nad jídly.
Zavedl bych je jako další zdroj, tj. efekt jídla by se sčítal s efekty z jiných zdrojů (item/potion/spell/prayer).
Představoval bych si to jako slabší, ale dlouhodobější efekty - efekt by trval minimálně tak dlouho, jak dlouho bude postavě trvat strávit hodnotu daného jídla.
Efekty jídel se sčítat nebudou, ale pokud sníte jídlo s různými efekty tak poběží souběžně.
Pozvedne to i význam Jedlíkovy záchrany Smile

Nejhorší bude projít recepty a rozumně je přidělit do skupin: resisty elementů, resist fyzický, regenerace many, staminy, životů, bonusy síly/obratnosti/inteligence - tj. jedenáct skupin, pokud dobře počítám.
Hodnoty si představuji 2 až 10, s vlivem kvality (tj. nejsložitější jídlo v mistrovské kvalitě dá +13).
(29.09.2019 v 18:49)Whitey napsal(a): [ -> ]Upravuji teď něco v očarování, přemýšlel jsem i nad jídly.
Zavedl bych je jako další zdroj, tj. efekt jídla by se sčítal s efekty z jiných zdrojů (item/potion/spell/prayer).
Představoval bych si to jako slabší, ale dlouhodobější efekty - efekt by trval minimálně tak dlouho, jak dlouho bude postavě trvat strávit hodnotu daného jídla.
Efekty jídel se sčítat nebudou, ale pokud sníte jídlo s různými efekty tak poběží souběžně.
Pozvedne to i význam Jedlíkovy záchrany Smile

Nejhorší bude projít recepty a rozumně je přidělit do skupin: resisty elementů, resist fyzický, regenerace many, staminy, životů, bonusy síly/obratnosti/inteligence - tj. jedenáct skupin, pokud dobře počítám.
Hodnoty si představuji 2 až 10, s vlivem kvality (tj. nejsložitější jídlo v mistrovské kvalitě dá +13).

Jsem pro cokoliv co donutí hráče kupovat rozličný druhy jídel a nebude to jen o tom koupit jídlo s co nejvíc slotama co ve hře. Taky by stálo přemýšlet nad těma bonusama podle toho jestli se daný jídlo považuje z "teplý pokrm" nebo "studený"
Taky by bylo fajn, kdyby se jídlo kazilo za určitou dobu.
(29.09.2019 v 19:59)luckman napsal(a): [ -> ]Taky by bylo fajn, kdyby se jídlo kazilo za určitou dobu.

To si nemyslim že je zrovna šťastny nápad, stárnou snad zvířata? Reznou zbraně a zbroje? Ztrácejí na kvalitě uložený rudy co se vykopaly? Kazí se přísady pro mágy?

Aplikovat "real-time" elementy jen na jednu věc neni moc fer co se týká k ostatním produktům.
A budou tyto nové recepty na lahůdky stejně nedostupné jako u alcha? 
Za alcha mám dostatecnou dovednost na nápoje pro fyz. odolnost, zrychlení, rezisty..... avšak bez receptů mám spoustu bodů v dovednostech  a perku totálně zbytečně.
Nepůjde o nové recepty, ale o přidání efektu k současným výrobkům.

Netuším kolik je teď ve hře receptů pro alchymistu, ale mám za to že skill 0-80 je normálně k sehnání, stejně jako pro ostatní povolání.
Výrobky pro skill 80+ jsou za odměnu, nebo v pokladech (prosím někoho z RT jestli se tam opravdu dávají).

Update: Nahoře na radnici se prodávají recepty 0-60, to je 96 z 136 receptů.
Byl jsem si ale téměř jistý že někde byla i NPC která prodávala skill 61-80...
(30.09.2019 v 16:29)Whitey napsal(a): [ -> ]Nepůjde o nové recepty, ale o přidání efektu k současným výrobkům.

Netuším kolik je teď ve hře receptů pro alchymistu, ale mám za to že skill 0-80 je normálně k sehnání, stejně jako pro ostatní povolání.
Výrobky pro skill 80+ jsou za odměnu, nebo v pokladech (prosím někoho z RT jestli se tam opravdu dávají).

Dívat se nemusí, rovnou ti to potvrdím. Jsou recepty pro 80+ ktery tam běžně najdu, pokud nepočítám ty opravdu speciální