Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- CS3: zjemnění náhody (použití desetinných čísel místo celých), debug očarování zbraně (hlásí úpravu poškození)
[Whitey]
- oprava pádu při použití / nepoužití štítu v CS3
- ošetření používání kněžského symbolu (teoretická oprava záhadného pádu)
[Whitey]
- pokus o opravu cíle pro pety a summony, neměli by jít po jiném cíli pokud ten jejich není mrtev nebo moc daleko (2x parametr vnímání zvířete).
- NPC se silou 75+ budou ničit neprůchodné neupevněné předměty a otvírat si dveře (aktivace nepoužívaných originálních skript)
- hrátky s AI, detaily ve vyhlášeném testu (po jeho vyhlášení)
[Whitey]
- nově generovaní playervendoři mají náhodnou rasu (bere se v potaz Podtemno /vždy Drow/ versus povrch /Drow jen 5% šance/ a rasové zákazy ve městě /ve městě nejsou generovány zakázané rasy/ )
- vendora kterému byl smazán majitel lze opět namout (případ orčí vendorky "Riotta"; věci a peníze původního majitele jsou smazány)
- oprava pádu při sekání a odběhnutí od stromu
[Whitey]
- oprava současných pádů (chyba ve vylepšené Ai potvor na Isharském hřbitově)
Tak trochu jsem ten chov zpřísnil, hlavně to množení.
- Nemocná zvířata se teď odmítají zcela množit a také méně jedí (nemají chuť) jenom pokud je to nezbytně nutné.
- Pokud není v ohradě dost místa pro nového potomka, zvířata se také odmítají množit, takže už žádné mini ohrádky plné koní Smile
- Rovněž se zkusmo ponastavil větší obtížnost chovu u většiny koní a zvýšil čas jejich reprodukce, někde až na dvojnásobek.
[Whitey]
- opravy ve vylepšení inteligence, snížení úrovně debugu, zrušení této inteligence na hřbitově u Isharu (Stig byl ochotný a postavil testovací pigidungeon)

DŮLEŽITÉ:
Našel jsem proměnnou odpovídající za pauzu mezi akcemi NPC. (jde o proměnou ovlivňující AI tvora)
Neodolal jsem a upravil jsem ji, doufám že to nepřinese víc problémů než užitku.
Následky:
- NPC by měli být rychlejší ve svém úsudku (např. strážní pokud vidí někoho z BL apod.)
- po restartu možné lagy. Myslím že by neměly být, přesto varuji. Prosím hlaste je pokud se vyskytnou, prosím také Radstara nebo Gea aby občas koukli na vytížení procesorů. (menší, větší, lagy, superlagy, Whitey je vůl?)

Myrsha: citace "(menší, větší, lagy, superlagy, Whitey je vůl?)" Biggrin, podařenej vtípek
[Whitey]
- oprava záhady mizejících CS3 holí (pořád nevím proč to musí být tak jak jsem to opravil, ale funguje to)
Drobná oprava v předčasném zapínání auto-afk (nebyl zresetován čas při přerušení afk nějakou činností)
[Whitey], CS3:
- snížení debugu (zjednodušen, přesunut do systémových zpráv vlevo dole)
- postih za zbroj bez perku má vliv i na průraz zbraně, mobilitu zbroje a štěstí začátečníka
- kvalita věci má vliv na průraz zbraně (chyba v cs3) i mobilitu zbroje (nově)
[Geo]
Opravy zaseknutí servru + prevence zaseknutí servru

[Whitey], CS3:
- oprava debugu (má se zobrazit vždy, ne jen při úspěšném útoku)
- CS3 vrhací nože (pokus, pokud nebudou tak se dají vyrobit /skill 30, perk zbrojíř 1/)
[Geo]
- systémové úpravy a opravy
[Whitey]
- CS3: úprava šance na zničení vystřeleného "projektilu" u vrhacích zbraní (10% místo 60%)
- CS3: sjednocení průrazů a mobilit na 30% (pro testy)
- Vazelína (kouzlo): změna vzorce pro pád (snížení šance, zjednodušení vzorce)
[Whitey]
- úprava nastavování ceníků vendora (detaily příslušný testovací topik)
[Whitey]
- úprava kouzel Zrcadlový obraz (3. kruh, nekryje teď na 100%) a Štít (1. kruh, nemá limit kolik dmg může blokovat, ale bere manu místo životů)
Takze zase nejake upravy porodnosti v chovatelske ohrade. Je nyni vyrazne pomalejsi a narocnejsi na podminky chovu. System funguje tak, ze pokud zvire momentalne neceka potomka a jsou splneny veskere podminky pro reprodukci (spokojenost, nasyceni, zdravi, prostor, partner, ...) zacne doba tehotenstvi. Kdyz nastane doba porodu, musi byt splneny podobne podminky jako pri poceti. Pokud nejsou splnene, tak se s casem zvysuje sance na potrat. Pri potratu se pak zvire stava na nejaky cas neplodne (2x doba potrebna k donoseni mladete).

Vyznam mladat byl take upraven do te miry, ze dokud nejsou v produktivnim veku (3 realne dny od narozeni) tak nehladovi (potravu jim zajistuje matka), ale ani neprodukuji zadne suroviny, nemohou onemocnet a neztraci spokojenost. Jejich jediny vliv na ohradu je zabrany prostor, ktery je vsak polovicni nez v dospelem stavu.

Zvyseno celkove mnozstvi mleka, ktera muze krava uchovat na 30 litru (tyka se pouze novych krav).
[Whitey]
- oprava funkčnosti perku "Souznění s elementy" (snižování ceny kouzel)
- oprava stackování vazelín (nyní se na sobě nestackují; prioritu má vazelína mága s větším skillem Magie)
[Whitey]
Oprava výrobního systému, již by měli jít vyrobit všechny předměty přesně tak jak jsou napsané. Dosud přetrvává chyba s ignorováním receptu ve výrobním kontejneru (má dávat bonus, viz. prastará kauza s hnojivem).
[Whitey]
Oprava výrobního systému, nyní opět dává bonus za manuál vložený do výrobního kontejneru. Bonus je +5 až +10 (při Písemnictví 100) do výrobních skillů.
[Whitey]
- oprava pádů po dnešním restartu (moje chyba)
Výrobní proces:
- nádoby vyprázdněné při výrobě jsou ihned vyhozeny do batohu ŕemeslníka
- přidána hláška do opakované výroby při problému se surovinami ("Nějak ti nesouhlasí suroviny...")
- věci z kontejneru se vyhodí pouze při ukončení výroby