Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- dokončen nástroj pro editaci regionů (pro GM)
- úprava domovního znamení - změna jména domu změní i název jeho regionu (to co se zobrazí při vstupu/výstupu z regionu)
[Whitey]
- oprava bugu v serializaci regionů (padal by server při pokusu o restart)
Změny u hráčských pastí:
- jiný vzorec pro nalezení pasti (předtím chybně Všímavost + 1/2 Všímavosti, nyní skill Pasti + 1/2 všímavosti)
- jiný vzorec "obtížnosti nalezení" pasti (předtím pouze podle výrobního skillu, nyní kombinace skillu Pasti, výrobního skillu a kvality)
- zapamatování pozice pasti (pokud vás past zraní, uvidíte ji a budete si ji pamatovat)
- zapomínání pozice pasti (zatím při restartu, naskritpuji ale aby to bylo po nějaké době) zapomenete kde pasti jsou (zapomene i majitel, hod 1-100 proti IQ)
- GM mód pasti + čas = past při zneškodnění/odpastění jen zmizí po dobu HideTimeru, pak se zas objeví (určeno do dungů jako past která jde odstranit)
- zrychlení pokládání pastí pro GM
[Whitey]
- oprava stupidní chyby v ukládání (souvisela s úpravou pastí)
- oprava chybu v editoru regionů (skok na souřadnice části regionu způsobil pád)
[Whitey]
- přidání pár detailů do zákoníku (např. přidávání občanů/radních jako v mayorsignu, ještě to není všechno)
- nelze ochočovat tvora na farmě, pokud není majitel farmy poblíž
- oprava chyby v krvácení (pády) a na farmě (pády, asi souvislost s editorem)
[Whitey]
- oprava pádu kvůli dungeonovému teleportu
(zas moje chyba - budu muset restartovat HNED když commitnu skripta a nečekat "až bude méně lidí", takhle se to od 12.10. nashromáždilo až moc)
[Whitey]
- oprava pádu při zranění za nedostatečnou manu (moje chyba)
[Whitey]
Nový typ regionu, "Bojiště".
- na bojišti jsou ignorována pravidla PvP
- z bojiště nelze odejít, dokud máte hráčského protivníka (útočí na vás, nebo vy na jeho); lze "obejít" tím že vypnete (všichni) warmód a chvilku počkáte.
- pokud zemřete na bojišti a opustíte ho, nemůžete se určitou dobu vrátit zpět (nastavitelná doba); vyjímkou je pokud jste na bojišti znovu oživeni (bez toho aby jste ho opustili)
[Whitey]
Úpravy Bojiště:
- již rozlišuje sumony a pety
- přidána statistika (za každé omráčení nebo zabití je 1 bod pro útočníka, -1 pro omráčeného/zabitého)
[Erin]
Testovací verze tutoriálu je ve hře.
[Whitey]
- přepracování systému CS3 zbraní, přesunutí nastavení do XML + defaultní hodnoty pro různé typy zbraní (zatím bez nastavení nových kusů + pozor staré testovací kusy mají jiné hodnoty)
[Whitey]
- oprava tabulky k Bojišti.
- oprava pádu (melodie) - prosím o opatrné vyzkoušení, nevím co přesně (činnost) to shazovalo, nemohl jsem otestovat.
- oprava přebývající tečky v kódu (proto se to teď nekompilovalo Smile )
[Whitey]
- úprava hlášek v krvácení (zdvojené hlášky apod.)
- oprava ikony krvácení (buffikona má správný název při změně síly krvácení) (! nový klient nezobrazuje buffikony!)
- oprava bugu kdy hráče zabilo krvácení v omráčení ("klesáš do náruče smrti") a mohl chodit průhledný
- testovací verze XPForAction (systém XP odměn za prováděné akce, více ve Vyhlášených testech)
[Whitey]
- další pokus odstranit pády kvůli melodiím
[Whitey]
- oprava pádu kvůli XPFA (problém při delegování akce z peta/summona na jeho majitele)
[Whitey]
dnes byl čas jen na malou rychlovku... byl jsem pracovat Smile
Úpravy v Zákoníku:
- změna zobrazení jednotlivých položek (stránkování podle skupiny práv, jednodušší přidávání nových položek do skript Zákoníku)
- podpora pro různé grafiky knih (měnící se pozadí gumpu podle grafiky knihy)
- přidána práva Soudce (zatím ho nelze zvolit, volba bude v pravomocích Starosty, bude mít přístup především k trestům )
[Whitey]
Zákoník:
- drobné úpravy
- zapracování ovládání starostovy truhly (z MayorSignu)
[Whitey]
Úpravy a opravu Zákoníku:
- možnost předání úřadu starosty (Starosta)
- možnost zvolit Velitele a Soudce (Starosta)
- rezignace z funkce nebo občanství (všichni)
- zabrání / uvolnění vývěsky (Starosta; z vyrobené vývěsky se stane městská a naopak; městské vývěsky zobrazují zprávy vytvořené Zákoníkem a vložené do Starostovy truhly; může stát kdekoliv, i v cizím městě)
- poslat zprávu na vývěsku (od Radního výš, automaticky se vloží do truhly; odebráním z truhly z vývěsek zmizí)
- Radní (a výš) mohou také nahlásit prohřešek (předtím jen občané, při dostatečném počtu oznámení lze uložit pokutu i bez přítomnosti provinilce - pomocí "Administrace oznámení")
Městská vývěska:
- tlačítko voleb se zobrazí jen při aktivních volbách (! nutno změnit mu grafiku a pozici)
- napsat zprávu nemůže každý (jen radní a vyšší funkce)
- zobrazí zprávy vygenerované Zákoníkem a vložené do Starostovy truhly
[Whitey]
- Zákoník umí poslat strážného "domů" (hodí ho na jeho "home" pozici + zruší mu s kým bojoval, volba přístupná Starostovi, Soudci a Veliteli stráží)
[Whitey]
Zákoník:
- změna v určení "práv" v zákoníku - nyní funguje i položený (Movable false), např. se může jeden uzamknout na Radnici aby byl přístupný pro každého
Ovládání strážných Zákoníkem:
- "tamnutí" strážného (zatím ale nefungují povely, jen vás následuje Angry )
- vrácení strážného na jeho pozici (okamžité)
- určení nové pozice pro strážného
Do Zákoníku přidány chybějící věci z MayorSignu:
- přístup k Blacklistu a Whitelistu (SecureList nic nepoužívá -> zatím zbytečný)
- přístup k Rasám, Volbám a "Označení domu" (pro výběr daní)
- info o městě (počet obyvatel, peníze v pokladně)

Tímto by měl být Zákoník skoro hotov - chybí jen nákup stráží.
MayorSign by měl být hráčům k nepotřebě - Zákoník ho již plně nahrazuje.
[Whitey]
- oprava dnešního pádu (způsobený kombinací gumpu knihy na návody a odlogováním?pádem klienta)
[Whitey]
- dvě nové priority timerů (1 hodina, 1 reálný den)
- systém GoHome: každou hodinu jsou zkontrolovány pozice NPC, pokud je NPC mimo pozici, nikdo ho nevidí a nikdo nevidí cílovou pozici tak se NPC teleportuje
[Whitey]
- emote nemocných zvířat pro snažší rozpoznání nemoci