Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
Úpravy stavěcího kontejneru:
- pamatuje si kdo a kolik (přepočet podle systémové ceny výrobku)
- vydává "certifikáty účasti"
- posouvá stavěné předměty, aby neblokovaly cestu, pokud má v GM gumpu zadáno o kolik (lze zadat + i -)
[Whitey]
- do stavěcího kontejneru lze dávat suroviny i dovnitř (předtím reagoval pouze na přetažení)
[Whitey]
- oprava chyby stavěcí truhly která mohla způsobit pád (při vložení předmětu do nenastavené truhly)
- příkaz "[content" (nebo "[obsah" ) který zobrazí obsah kontejneru a umožní ho jednoduše vyjmout (dostupno i hráčům, po restartu prosím o testy zneužitelnosti - měl bych to mít ošetřené, kam se nedostanete tak vás ani příkaz nepustí, ale jeden nikdy neví)
[Whitey]
- oprava posledního pádu (kvůli Ohništi)
[Whitey]
Úpravy CS3:
- hodnoty podle Iliciova návrhu (s minimálními úpravami, hlavně v přidělené animaci atd.)
- upravena skripta pro desetiná čísla v hodnotách kritického koeficientu (podpora Iliciových hodnot, původně jsem plánoval jen celá čísla)
- zvýraznění bonusu za víc než dostatečnou sílu (rychlejší nárůst bonusu, max. zdvojnásobí damage)
- zvýraznění bonusu za víc než dostatečnou obratnost (rychlejší nárůst bonusu) + stanovení maxima (max. +25 bodů)
- oprava nefunkčního UseStrBonus (používej bonus k damage za sílu, např. kuše ho nemají mít)
- vrhací zbraň se vždy hodí aktuální z ruky, pak se z batohu vezme nová (předtím se spotřebovávaly rovnou z batohu jako šípy a ta v ruce zůstávala)

Pro testy CS3 novinek si po restartu vygenerujte nové zbraně!

Zbraně (nejen CS3):
- skriptová příprava pro alchymistická očarování (zatím pouze pro bonusová poškození ohněm/chladem/energií/jedem)
- skriptová příprava na generické toulce, umožní bandalír s vrhacími noži apod.
skriptová příprava = je to částečně zapracované, ve hře na to zatím nenarazíte!)
[Whitey]
- oprava posledních dvou pádů (chyba ve [who gumpu)
[Whitey]
- oprava pádů kvůli vývěsce (zaviněno dlouho očekávanými změnami v systému NPC)
Pozor: vývěsky sice budou funkční, ale přijde mi že se generují nějak s málo penězmi.
[Whitey]
- oprava CS3 "Minutí", při minutí místo jedné střely vyhodil z batohu celý svazek
- přidání CS3 "Minutí" do funkce CS3 zbraně (při minutí letí efekt tam kde spadne šíp, místo k původnímu cíli)
- vrácení CS3 Mobility zbroje pro prvotní debug bylo vše 30)
- upravení resistencí zbrojí v CS3 (snížení)
[Whitey]
- zapracování alchymistického očarování do zbraní (časem upravím i do zbrojí, možná i na další věci)
- rozpracování systému alchymistického očarování
- nelze mazat postavy ve vězení vč. Galejí (ani automatické mazání)
[Whitey]
- oprava posledních pádů
- výrobní návod na Výheň
- oprava určení času očarování, podle skillu 3-20 dní (plus trvalé, ale zatím nejsou recepty s trvalým očarováním)
- úprava očarování, nelze očarovat zničené nebo částečné předměty (nakousnutý bochník apod.)
[Whitey]
- odpojení kouzla Otravný oblak a Zápalný oblak (přemrštěné efekty)
- oprava pádu kvůli Stavěcí truhle (při GM zadávání surovin)
- přidán chybějící soubor pro návod na Výheň (takže už bude návod ve hře)
Do světa umístěn nový malý dungeon, chyby prosím hlaste.
Nachází se v dole u Cyprony.
[Whitey]
- lovecké vývěsky a licence ukazují regiony, pro které platí
- lovecké vývěsky ignorují region "Default" (defaultní region celé mapy)
[Whitey]
- oprava pádu a úpravy Alchymistického očarování, změna stackování očarování (vše podle Beddyho testů)
[geo]
- Možnost "kontejnerů" na gumpech (obdoba DIV na html stránce) - účelem je pozicovat skupinu ovládacích prvků
- Ošetření chyb způsobujících pády serveru - Item.MoveToWorld
- Úprava IPooledEnumerable (zrušení poolování těchto objektů, testy potvrdily, že to nemá žádný význam, ba naopak)
- Úpravy Bestiáře
[Whitey]
- Alchymie: Očarování se nepovede pokud je cílový předmět z procesu odstraněn
[Whitey], [RadstaR]
Upgrade skript na C# 2010, .NET 4.0. Nečekáváme chyby v důsledku této změny.
[Whitey]
- oprava konzumace jídla, když je nedostupné (nelze jíst)
- oprava zápisu do knihy, když je nedostupná (nelze psát)
- nová rostlina pro Bylinkáře, Rudolist. Jeho listy umí zapečetit knihu tak že do ní nelze dál psát. (překlad textů při použití listí bude časem)
[Whitey]
- Objednávky (celý víkend zmizel, přes 1500 řádek kódu, ale je to hotové Smile ); slouží pro výměnný obchod, klíčový prvek řemeslnických kvestů;
[Whitey]
- opravy a úpravy Objednávek
- zjednodušení editace stopování a bylinkářství, serializace/deserializace toho samého (základní list vkopírován do GM greenu)