Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- stackování itemů v řemeslné objednávce, ignorování počtu itemů v obednávce
- výrobní návod na herbář
- drobné opravy
- pracuje na vykradatelných kontejnerech a úpravě šancí kradení
[Whitey]
- oprava pádu při hoření ohně
[Whitey]
- oprava pádu po GM příkazu
[Whitey]
Lovecké vývěsky:
- změna způsobu výpočtu NPC v regionu (přesnější výpočet podle nastavení spawnerů)
- vliv počtu NPC na mapě v daném regionu na výběr a lovený počet (předtím jen hodnoty ze spawnerů, nově kontroluje i NPC na mapě)
- změna počtu lovených typů (snížení) a loveného množství daného typu (jiný vzorec, ovlivněný reálným počtem NPC na mapě)
- změna vzorce určujícího šance pro výběr na licenci (level hráče není limitem tohle můžeš/nemůžeš, jen ovlivňuje šanci na zvolení do licence)
pozn. Zejména poslední změna způsobuje že je možné (ale málo pravděpodobné) že na 1. levelu dostanete licenci na medvěda, a na 40. levelu půjdete chytat holuby. Není to chyba, je to schválně Smile

Vršení těl:
- těla která dopadnou na jedno místo se vrší nad sebe
- prázdná těla se automaticky v hromadě dávají dolů
pozn. Vršení těl se aplikuje pouze na mrtvoly otočené stejným směrem, které by se překrývaly. Mrtvoly ležící jinými směry se ani nevrší, ani nepřerovnávají.
[Whitey]
- změna v počtu lovených typů/kusů v loveckých vývěskách
- nevyplněné řemeslné zakázky mizí, vyplněné ne (decay)
- výrobní proces na listy řemeslných zakázek
- opravy v systému GM page
- změny v systému ukradení předmětu + debugové hlášky (mám ještě nevyřešený problém v podstrkování, plus nehrabal jsem zatím na ukrývání se)
- vykradatelný kontejner (alfaverze)
- oprava zapádávání mrtvých těl do země (oprava bugu vzniklého po přidání vršení těl na hromadu)
[Whitey]
- oprava animací na koni (útok, obrana)
- objevení animace bloku útoku + přidání do skript (normální zbraně při minutí, CS3 při blokované ráně)
[Whitey]
- změna šance na prohlížení kontejneru (snooping), debugové hlášky
- oprava chyby v přístupu GM do kontejnerů
[Whitey]
- oprava vzácného pádu po průchodu určité pasti bez batohu
- nový systém výpočtu a spravování volných perkovních bodů
- nový systém výpočtu a spravování volných bodů do statů (síla/obratnost/inteligence)
- oprava exploitu kdy šlo získat bonusový perkovní bod i když nebyla postava člověk (před přestupem změna rasy kouzlem)
[Whitey]
- ošetření dnešního pádu (v příkazech ovládání NPC GMGroups)
- změna v přidělení volných perků při změně povolání (jen skriptově, funkčnost pořád stejná; příprava na různé rasové perky apod.)
- pokud z nějakého důvodu jsou volné perkovní body v záporu, ukazuj zápor a ne jen nulu (pro lepší debug)
- dočasné zrušení ceny CS3 perků (dokud se nebudou normálně učit)
[Whitey]
- oprava pádu. Nevím co to dělá, vím ale proč to padlo a opravil jsem to. Pokud někdo víte co jste dělal než to padlo, napište.
[Whitey]
- nejrychlejší oprava pádu v dějinách MW (do 5ti minut Smile ), záhadný pád: XPfa buď bez vlastníka (divné), nebo vlastník bez modulu zkušeností (ještě divnější)
[Whitey]
- oprava pádu při modlitbě zjišťující přesvědčení
- oprava Resource.xml (špatné názvy atributů suroviny, takže vše bylo 0)
- přidání vlastnosti suroviny "GoodAgainst" = fruh NPC proti kterému má větší damage
- aplikace "GoodAgainst" na CS3 zbraně
[Whitey]
- oprava bugu se jménem v kouzle MirrorImage
[Whitey]
- oprava pádu ve farmařině
- oprava pádu ve skriptu obyčejných zbraní, při zásahu části těla NPC která nemá zbroj
- oprava mnou vytvořeného bugu ve výrobě (psalo to že nevidíte výrobní kontejner)
- upravení zprávy při výrobě nápojů po litru (když naléváte lepší výrobek do horší nádoby, tak aby hláška dávala smysl)
[Geo]
- oprava AFK příkazu, aby podporoval automatické odhlašování MWklienta
- úpravy kartografie pro mapu Manawydan a nového klienta
[Whitey]
- definitivní rozdrcení velebugu v melodiích (shazovaly server, pak ho zas zacyklovávaly...)
[Whitey]
- oprava dostupnosti předmětů v domě, pokud stojíte venku a máte přístupová práva (již by vás to nemělo blokovat)
- oprava získání nového vlastníka domu, pokud je současný smazán a existují spoluvlastníci (na pokusy si vyberte raději NEVYBAVENÝ dům + asistenci GM)
- oprava chyby v kouzle Štít (nově se při nulové maně se zruší, bere víc many zvláště při nedostatečném doplňkovém skillu)
[Whitey]
- sjednocení názvů kvality (vyžaduje ještě drobnou změnu v cliloc)
- různá kvalita vytěžených rud a věcí vymytých z hlíny
[Geo] V minulých dnech (ano, bylo to tehdy, jak server půl dne padal, moje chyby) proběhl hromadný upgrade skript serveru na vyšší verzi. Zatím se zdá, že všechno drží, po počátečních patáliích, takže se k tomu hrdě přiznávám. Co bylo změněno:
- místo ArrayList a Hashtable se používá výhradně List<T> a Dictionary<TKey, TValue>... co to znamená pro vás? Do budoucna méně a méně chyb
- kde to šlo, zmizelo používání třídy object ... opět, méně a méně chyb a pádů serveru do budoucna.
- implementován inkrementální save (světově unikátní - pokud vím, nikde jinde nic podobného nemají, je to feature ze světa databází, ve kterém se já pohybuji a čím se živím). Díky němu se dostaneme s rychlostí ukládání světa ve velmi blízké budoucnosti na 0.3 vteřiny. V takovém případě si pak ani nevšimnete, že nějaký save probíhá.

[Geo]
Zprovozněn perk "Energy Change" (Proměna energie) dle popisů na Wiki. Požadavky na perk: Profession Mage, Necromancy (40)
[Geo]
Nová verze MW klienta - pouze opravy (mapa, serverové gumpy)
[Whitey]
Přepracování Loveckých vývěsek:
- pročistění a zjednodušení skript
- převedení Signetů na nový typ (správný způsob ukládání údajů na signet, zobrazení třídy v vlastnostech, zobrazení počtu splněných licencí /počítají se pouze ty po registraci/ )
- výhody za Signet (nově zkracuje malinko čas mezi návštěvami vývěsky, snižuje pokutu, už předtím zvyšoval odměny...)
- přepracování způsobu vydávání licencí (doufám že se nový bude líbit...)
- oprava výpočtu levelu nestvůr pro lovecké licence (slouží k určení co se loví, jaká je za to odměna)
- oprava hlášky o odchodu od vývěsky (aby se zobrazovala jen kdy má)