Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- změna šance poškození itemu (z 25 na 10%)
- oprava spotřeby při vykostění 2ks ryby

[Geo]
Revize kouzel:
- Poplach
- Změň se
- Kukátko
- Naslouchátko
- Okouzlení osoby
- Zpráva
- Magická zbraň
- Oslepení
- Stálý oheň
- Roztříštění
- Detektor odposlechu
- Proměna
- Iluzorní zabiják
- Výkřik
- Sféry nedotknutelnosti
- Dimenzionalni dvere, kotva, teleporty
- Zkamenění (Flesh to Stone i Stone to flesh)
- Povolej vyššího nemrtvého
- Vylepšená neviditelnost
- Návnada
- Fireball s prodlevou
- Mordenkainův meč
- Šílenství
[Whitey]
- debug hlášky u zkušeností
- vyjímka ve vousech pro trpaslice
- možnost změn nájmu
[Geo]
- Kouzla s neviditelností, neviditelná NPC: slyšíte kroky (pěší, nebo na jezdítku), zatím se nerozlišuje terén.
- Pokud na vás útočí NPC a vy se stanete neviditelnými, NPC vás "ztratí" (okamžitě).
- Do gumpu "Profil postavy" přibyla informace, jaké hudební nástroje postava ovládá.
Pokud je postava kouzelník, vídí zde také, jaká slova moci ovládá.

Update: opravena chyba způsobující pád serveru.
[Whitey]
- oprava dojení
- zvíře chované na farmě z ní nedokáže odejít (neměli by utíkat, dokud ho někdo neochočí a neodvede)
[Geo]
- úprava RevealingAction (odhalení postavy při běžných činnostech) kvůli kouzlu Vylepšená Neviditelnost
- oprava sestavování kontextového menu pro hudební nástroj v případě učení první skupiny hudebních nástrojů bardem
[Whitey]
- zahrnutí farem a polí do systému pronájmů pomocí Nájemních truhel.
[Whitey]
- dopsání jednoho vykřičníku do skript = oprava pádů a chyby v nájemních truhlách u domů
[Whitey]
Změny v pronajímatelné farma a poli:
- pokud nemá vlastníka, zablokují se dveře (lze je otevřít jen zevnitř, aby jste tam neuvízli)
- pokud nemají vlastníka lze si je pronajmout pouhým vhozením nájmu do truhly
- Zákoník je umí zabrat, aby šel nájem městu do truhly (zaciluje se nájemní truhla u pozemku, stejně tak se nově může cílit truhla u domů)
Opraven start pronájmu farmy/pole po zaplacení splátky.
Opraven přístup k dveřím na farmě (nedalo se s nimi vůbec manipulovat, pokud jste nestáli na farmě).
[Whitey]
- oprava pádu po použití odpasťovací sady na kontejner bez pasti
- oprava chyby s rušením vlastníka u farmy a pole
Systém důležitých zpráv:
- zapisují se zprávy o pronájmu, o galejích a zprávy Gildy (přijetí, propuštění, vypsaná válka apod.)
- gump se automaticky zobrazí po loginu, nebo ho lze vyvolat příkazem [Messages, [Zpráva, [Zprava
[Whitey]
- mezi Důležité zprávy patří i kam se vystěhovaly věci z domu
[Whitey]
Po restartu bude aktivní hybridní soubojový systém CS2.5:
Změny:
- změna určení způsobu zásahu (použit systém CS3, tj. hod na útok + hod na obranu a následné vyhodnocení)
- použit vyrovnávač šancí z CS3 (pokud mají oba bojovníci nízké skilly, nemusí čekat hodinu na šťastný zásah)
- opravený výpočet poškození udělovaného NPC podle typu poškození
(pokud má udělat 10dmg a v bestiáři má napsáno 100% fyzicky, 100% ohněm, tak dělalo 20dmg! (10 fyzicky + 10 ohněm))
- změna výsledku kritického úderu (místo bonus * max damage je to jen bonus * normálně vypočtené damage, bonus je mírně navýšen)

V systému jsou použity stále stejné skilly, stále stejné perky, stejné hodnoty zbraní.
Znamená že v rámci uvedení CS2.5 do hry NEBUDOU prováděny žádné změny na postavách (žádné úpravy skillů, perků, atd.)

Pozor, boje budou svižnější a rychlejší. Své dojmy házejte na fórum (založím topik v testech).
[Geo]
- úpravy a rozšíření Bestiáře
- Zvednutí maxima dosažených zkušeností z Tutorialu přenášených do Světa z 1000 na 1900.

[Whitey]
- oprava chyby: zvíře na farmě nehladovělo, i když v ní nebylo zaregistrované (tj. nevztahovaly se na něj pravidla farmy)
- oprava chyby: zvíře s vlastníkem bylo při savu vyloučeno z farmy
[Whitey]
- oprava pádu kvůli herbáři
[Whitey]
- oprava farem bez vlastníka: pokud nemají nastavený nájem, fungují i bez vlastníka (oprava bugu s nežraním/neprodukováním/asi i nemocí? na farmě bez vlastníka)
Povoluji RT nahradit uhynulé kusy za poslední tři dny, včetně zvířat uhynulých po opravě parkovacího bugu.
[Whitey]
Změny v CS2.5:
- přepracování části CS2.5 zodpovědné za výpočet průrazu a kritického úderu
- započtení Mobility do určení obrany
- zvýhodnění útoku u 1 třídu (vyrovnaní protivníci se budou více zasahovat, slabý má o něco lepší šance, silný trefuje skoro pořád)
[Geo]
- podpora připočítávání dovedností v Bestiáři a profilů dovedností pro snadnější přidávání/revizi NPCček
[Whitey]
- oprava pádu (čerpání energie z mrtvého těla)
[Whitey]
- zvíře chované na farmě nic nerozšlapává (otep sena, truhly, sudy atd.)
- uvazovací sloupky lze pronajímat
- drobné úpravy v uvazovacím sloupku (hlášky při targetu, chování při pronájmu)
- upravení Zákoníku pro zabírání nájemních truhel pro město (= nájem jde městu) aby bral i truhly u uvazovacích sloupků
- možnost zablokovat dveře nájemní truhlou (např. u pronajímatelného boxu se sloupkem, u farmy apod.)
- dveře blokované nájemní truhlou otevře majitel pronajmutého objektu i bez klíče (budou zrušeny nestandardní domovní regiony pod dveřmi na farmy apod. !)
- oprava intervalu pronájmu u farmy (je měnitelný, ale i po změně zůstalo defaultních 30 dní)
- výrobní proces na Krmný koš (Řezbář, skill 30, něco ratanu + lano), zavedení Krmného koše do databáze předmětů
[Marina]
- nektere NPC maji jedy (hlavne hadi), casem budou pribyvat, zkuste testovat ucinnost a protijedy
- brzy take pujdou dojit kozy
- mensi rozdily v nastaveni low-level NPC (do lvl 6) - napr. ptackove a jina drobna havet nyni maji po 1 zivotu, mirne navyseni expu, zmena lootu apod.
- vlnu z ovci lze nyni ziskat pomoci nuzek (ne stahovaciho noze, jak to bylo doposud)
[Marina]
- mensi zmeny v bestiari (hlavne NPC lvl 6-11) + dalsi upravy prijdou behem dne
- kone, kravy, kozy, ovce a podobna havet od nynejska nebudou zrat ty vase varene blafy typu kolac (pouze nevarena zelenina a jidlo pro vsezravce - ovoce apod.)
- AKTUALIZACE BUDE PROVEDENA VECER