Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Geo]
- revize Spawneru a vyhledávání cíle AI (mělo by spravit spoustu problémů, např. hejnové útoky holubů a chybné útočení NPCs)
- postava u Ao nehladoví Smile (= duše; včera nás s Geem zbořila situace: Ao: "A teď tě čeká ta těžší část..." / emote na duši: *pociťuješ mírný hlad*")
- šípy/šipky/vrhací nože na zemi se seberou pokud po nich přeběhne jejich poslední vlastník
[Whitey]
- oprava předražení zakázky od NPC (pŕi sestavení zakázky NPC ignorovalo své finance)
- změna detekce alkoholu pro flamendra (vyrobit lze jen sudy, ale nalévat lze do více nádob - skripta ale detekovaly jen ty vyrobitelné sudy)
[Whitey]
Aktuální monstrprojekt: Ruler
- vykuchání regionu Town a přesunutí jeho funkcí do Ruleru: Black/White/Secure listy, Zákony, Diplomacie, Tresty, Stráže, Zákoník, skupiny Starosta/Soudce atd.
- rozšíření možností Ruleru o definování nových skupin (lze spáchat věci jako deset starostů bez možnosti velet strážím nebo dávat tresty apod.)
- zahájení prací na najímatelných strážích
- zahájení průzkumu skript Gild, aby se na ně dal Ruler naroubovat (= budou moct v budoucnu dělat to co teď pouze města)

Ostatní skripta:
- opravení ukládání pokut (NPC je už nedostávají)
- opraveno uložení trestu za vraždu před strážným (ukládali se oběti místo útočníkovi!)
- oprava uložení trestu AFK (uložil se tolikrát kolik bylo postav, místo jen 1x)
- gump nájemní truhly vypisuje za jménem pronajatého objektu název Ruleru (tj. komu objekt patří, komu jde nájem)
[Whitey]
- oprava bugu soubojáku - ignoroval perky na používání zbrojí, místo nich bral CS3 (testovací, volně nastavitelné)
[Whitey]
- oprava chyby v soubojáku (výpočet zatížení zbroje nevracel koeficient 0 až 1 ale hodnotu perku 0 až 100 - to pak ale byly cifrySmile )
[Whitey]
- oprava funkčnosti GoHome (automatické vracení NPC na jejich pozice)
[Whitey]
- oprava bugu s nulovými systémovými cenami
[Whitey]
- alfaverze ingame databáze předmětů (editování parametrů předmětů vč. cen ve hře, chybí zatím rušení z databáze a editace výrobních návodů)

Nový příkaz [look:
[look = zobrazí popis zacíleného předmětu/postavy (u itemů popisy většinou chybí/jsou nahrazeny jménem, u mobilů toto feature chybí zcela ale časem doplníme)
[look xyz = pokusí se v okolí vyhledat itemy/mobily daného jména a zobrazit jejich info
Příkaz funguje pouze na identifikované předměty (aby se nedal zneužít pro hledání/identifikování itemů v okolí), časem možná upravíme.
[Whitey]
- práce na ingame editaci předmětů
- opravy pádů (při trestu za AFK, při operaci s prodejcem svitů,
- opravy funkce Bolesti
- úprava AFK trestů, 4 a více nesplněných testů = automaticky zastavené OnlineXp do odvolání
- jízdní a nákladní zvířata nově nemohou vstoupit na některá místa
- oprava trvání kouzla Zmenši předmět
- upraven a opraven editor textu (např. Zákony v Zákoníku, Napsat zprávu v Zákoníku, editace popisu z FaceGumpu) aby lépe zacházel s html tagem <br> a aby šlo smazat všechny řádky textu.

Upraven FaceGump (gump s obrázkem, zkušenostmi atd.):
- přidání okénka pro popis (i pro NPC) + tlačítko (svitek) pro možnost jeho napsání
- propojen popis NPC s Bestiářem (GM pozor: editací textu ve FaceGumpu měníte jen popis zacíleného NPC - pro změnu popisu celého druhu musíte do Bestiáře!)
- příkaz [look zaměřený na hráče/NPC zobrazí FaceGump (nebojte, bez expů, levelu atd.)
- příkaz [look xyz vypíše pouze popisy cílů jména xyz (nezobrazí FaceGumpy)

[Geo]
- práce na klientovi
- úpravy AI kouzlících NPC
[Marina]
- všechny tabulky s texty označující názvy ulic, budov nebo rozcestníky by od této chvíle měly být čitelné pouze s dovedností Písemnictví s hodnotou 10 a více, pokud víte o nějaké tabulce, která jde přečíst i bez tohoto skillu, neváhejte mi napsat PM s lokací (tabulky se čtou dvojklikem), tabulkám je také možno přiřadit barvu textu, ale prozatím je to zbytečné
[Whitey]
- platba peněz prohlíží všechny kontejnery hráče (tj. nejen batoh; při rozměnění se peníze zpátky vrací vždy do batohu; nemusí platit pro všechny platby, hlaste kde to nefunguje)
- úprava kouzla SeeInvisibility (předtím odhalil jediný cíl, teď by měl vše v dosahu)
- růst vlasů, šance useknutí vlasů/vousů v boji, lektvary Vlasorost a Vousorost
- upraven gump výběru vzhledu + je možné ho volat z interakcí
- úprava řemeslnických zakázek - požadovaná kvalita věcí pro Flamendra (změna výběru rozsahu kvality požadovaného alkoholu)
[Whitey]
- úprava barvení na speciální barvy (doplněn požadavek na nástroje)
[Whitey]
- nůžky použité na sebe holí vlasy
- dýka (a jiné malé nože) použitá na sebe holí vousy
- elfům a drowům nerostou vousy (pokud je mají, ať si je oholí - dál už neporostou)
- několik oprav, úprav a optimalizací skript
- úpravy pro nový systém výroby (ten bude po dokončení obsahovat hlavně ingame editaci procesů, umožní víc procesů na jeden předmět, přenos suroviny z materiálu na výrobek /měděný krátký meč, železný krátký meč.../)
[Whitey]
- opravy chyb v několika skriptech (souviselo především s čtením XML, hry se přímo moc nedotýkalo)
- oprava chyb ve speciálních barvách (už by to mělo fungovat + definice v XML)
- přidán chybějící kontext k Malé výhni (po přidání byla zobrazována pouze jako "Předmět" - staré výhně bude nutno ručně pojmenovat, nebo lépe nahradit novými)
- oprava odebírání věcí interakcemi
- po použití AnimalCure se efekt projeví v kontextu zvířete ihned
[Whitey]
- oprava testu zobrazení vlny na ovci
- úprava kouzla Magický zámek: Prodloužení efektu z 30 na 365 dní, seslat lze pouze na zamykatelnou věc ve vlastnictví kouzelníka (musí ji mít u sebe, nebo v domě kam má přístup, nebo být její poslední vlastník)
- oprava Ochočování, ochočené zvíře se odhlásí ze svého spawneru (pokud ho mělo)
- prověření modliteb schopných odstranit kouzlo Šílenství
- úpravy skript, skriptování pro RT a DL
[Whitey]
- nájemní truhla (RentBox) mění grafiku podle toho zda je pronajata nebo ne (zlaté kování = je)
- ztížení hledání stop konkrétního tvora podle četností výskytu (po restartu prosím o testy)
[Whitey]
- opravený a částečně přepracovaný systém Stopování
- orkům už nerostou ani vlasy!
- střední a dlouhá defaultní délka vousů změněna na variantu s knírem
[Whitey]
- přidáno volební právo pro možnosti skupin RulerHolderu, ve městě ji mají občané defaultně vypnutou
(lze založit novou skupinu např. "Občané-senioři a té hlasovací práva dát + přesunou do ní občany o kterých víte že ve městě opravdu žijí)
- přidání přehledu kandidátů a jejich voličů do nastavení voleb ("*" před jménem signalizuje hlasování postavami z více účtů, ještě musím zpracovat vylučování těchto hlasů)
[Whitey]
- odpojení modlitby Svatyně do vyřešení problémů s ní spojených
- GMkám v GM módu nerostou vlasu/vousy
- oprava snižování pokuty za licenci když ještě není registrován signet pro novou vývěsku
- blokování magie v městském vězení
- GM smí mazat hlasy v hlasování (logováno pro případ teoretických podvodů ze strany RT)
[Whitey]
- upravení modtliby SanctuaryPrayer (požadovaná svíčka, způsoby zrušení)
- upraveno přejmenovávání domovních regionů (kde vám stále píše "Předmět" musíte pomocí gumpu domek přejmenovat, klidně stejným jménem co má)
- změny ve stopování (výpočet šance nálezu stopy, úprava hledání náhodné stopy zaměřená na zvýhodnění neznámých stop)
- úprava zápisu spawnerů do HunterQuvestu při zapnutí/vypnutí spawneru
! Vzhledem k tomu že změna ve stopování vyžaduje úpravu nastavení regionu očekávejte po restartu přechodné období nesmyslně malých šancí!