Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Marina]
- Rozšíření teleporteru

[Geo]
- Úprava a dodatečné rozšíření teleporteru
- postih za nedostatečnou sílu se aplikuje vždy (nejen u zbraní, které zvýhodňují nadměrnou sílu)
- zprovoznění protiútoku v případě fatálního neúspěchu útoku
- úprava pomocných a informativních hlášek
- při vytlačení je nutné, aby se pohnul pouze ten, co je zatlačen (pokud se útočník nepohne, dmg se nezvýší)
- při zatlačení/ústupu během souboje se dopředně pohybující hráč (nebo ovládané NPC s rozkazem STAY) nepohne automaticky (je na něm, jestli udělá krok a posune se, nebo bude držet linii)
- soubojem posunutá postava je přesunuta s příznakem Přesunutí kvůli chybě klienta.
[Geo]
- Záměna perku CS3DefenseDrill za perk CombatReflexes,
- Zapracování perku Mobility
- Nastavení ceny perku CS3DefenseDrill na 999 (vyřazení perku),
- Nastavení ceny perku CS3UnarmedCombat na 1 (povolení výuky)
- Zapojení perku DefensiveCombat
- Perk MissileDeflected
- Do souboje (CS3) započteny magické a alchymistické vlivy na šance k útoku a obraně a úprava síly útoku.

[Whitey]
- Upravy teleportu na slovo
[Marina] + [Geo]
- perk Mistr Mrazu pro kouzla OtilukesFreezingBullet, OtilukesFreezingRay a IceStorm

[Geo]
- Vliv kouzla KeenEdge v CS3

[Whitey]
- dočasné odpojení tvorby čapek z trofejí jelena a medvěda
- zpřístupnění parametrů u itemu Head (hlava) pro snažší výměnu starých hlav za nové (na výrobu trofejí)
[Whitey]
- zpřístupnění parametrů u itemu Head (hlava) pro snažší výměnu starých hlav za nové (na výrobu trofejí)

[Geo]
- Převod perků do CS3: Aim, Backstab, Berserker, CounterStrike, CrushingAttack, DirectAttack, Disarm, LightningAttack, RainOfArrows, Trample
- Kouzlo KeenEdge: Bonus ke kritickému útoku nebude aplikován u drtivých a přirozených zbraní (ruce, drápy, atd)
- Úprava kouzla Keen Edge (Ostrá čepel) - zvyšuje šanci na kritický zásah
[Whitey]
AdvancedVendor:
- úprava příkazu "ConvertVendor" o parametr "merge" (vendor se nepromaže, ale jeho ceny se spojí s novými cenami (nové ceny překryjí staré)
- dopracován ContainerManager u vendora (propojování vendora na truhly, možnost nastavovat vstupní/výstupní truhly)
- oprava přípravy zboží k prodeji/výkupu (měl jsem prohozené vstupní a výstupní kontejnery)
- příkaz "vendor browse", *browse otevře gump nastavování truhel (předtím jen batoh vendora), stejný gump se otvírá z menu vlasníka (v prodejním gumpu)
- oprava listování v gumpu s nastavováním cen
- oprava pádu v prodejním gumpu
[Whitey]
- definitivní oprava pádu v prodejním gumpu AdvancedVendora
- oprava pádu při zjišťování neexistujících textových polí v gumpu
- zapomenutá serializace peněz AdvancedVendora
- revize systému pastí (GM režimu)
- AdvancedVendor zareaguje dotazem na cenu pokaždé když je na něj vhozen předmět bez prodejní ceny (v gumpu zvýrazněna kvalita vhozeného itemu)
[Whitey]
- oprava pádu při použití odpasťovací sady (pravděpodobně postavou bez patřičné dovednosti)
[Marina]
- oprava kouzla neviditelnost (neměl by se zobrazovat efekt fizzu)
- úprava kouzla Rychlý ústup (popis viz. wiki) - kouzlo je podobné jak Zrychlení z kruhu 3, jen nejde zrušit zpomalením, je nižšího kruhu a nezvyšuje rychlost útoku (nemůžete útočit (přepínat warmode) a kouzlit)

vše po restartu a nahraní na svr
[Geo]
- Úprava textů pro rychlostní efekt, aby byly obecnější
- Do kontextových informací zbraně (Properties) doplněna informace, do jaké skupiny zbraní spadá (jaká dovednost je zapotřebí)
- Průraznost zbraně včetně všech bonusů může být pouze v rozsahu 5 až 95

[Whitey]
- oprava přístupu do menu vlastníka AdvancedVendora
- optimizace nahrávání předmětů (DefaultWeapon a DefaultArmor se nedávají do Blessed databáze)
- oprava bugu slepic se zácpou (slepice se pokoušejí snášet předmět který není vejce -> snáší pořád)
[Marina]
- oprava kouzla Zmen se (change self) - nezobrazuje se avatar postavy

[Geo]
- Oprava v případě odlogovací hlášky obsahující dvojtečku
- Oprava kouzel "Create Wall of ..." (dostupnost daného místa a umisťování vykouzlených zdí)
[Whitey]
- oprava propuštění z vězení při uvěznění na základě diplomacie (bug kdy vás nepropustí vypršení trestu z jiného města)
- drobné úpravy ve funkci AdvancedVendora
- modifikace systému Zakázek (TransactionOrder) pro zadávání požadavků na stejný item různé kvality (pro seznamy viz. níž)
- AdvancedVendor umí vygenerovat seznam chybějícího zboží (kontrola počet zboží vs. parametr "Prodej" v ceníku, nelze použít globálních počtů)
- opraveno duplikování (a dělení) alchymistických run (dělení v novém klientu)
[Marina]
- Úpravy působení zranění chladem, aby spravovalo ledovou zeď
- Oprava kouzla OtilukesFreezingBullet, aby způsobovalo zranění chladem, místo ohněm

[Geo]
- Pet následující svého majitele přizpůsobuje v jeho blízkosti svou rychlost při příkazech Come a Follow
- Oprava mechanismu kontrolujícího rychlost pohybu hráče (řeší spoustu problémů s rychlostí postav)
[Whitey]
- AdvancedVendorovi lze nastavit zprávy které opakuje (včetně možnosti křičet, šeptat a emotovat)
[Kain]
Úpravy hudebnictví:
- Zprovozněn nový nástroj Harfa.
- Zkrácení melodií.
- Snížení nároků na staminu s cílem vyvážit je podle efektu (melodie typu berserk by měli jít hrát jen velmi krátkou dobu, věci typu meditace, regenerace atd by měli jít hrát déle než teď).
- Oprava berserk efektu (po zkončení efektu se NPC vrátí k boji s původním cílem, místo aby dál bojovalo s tím na koho ho poštval berserk).
- Pokud hráč v průběhu hry odloží nástroj, přeruší hudbu.
Kartografie:
- Možnost pojmenování nakreslená mapy.

[Geo]
- Úprava taktického pohybu během boje
- Komentáře a úprava enumu Direction
- Úprava zdravící fráze pro Game chat
[Whitey]
- úprava vyvolávání AdvancedVendora (podpora klasický znaků pro emote :, Yell !, a Whisper ; )
- úprava zobrazování zboží (zvýrazněn název skupiny, zboží které vendor má má šedý podklad, zboží které nemá má žlutý podklad, Základní skupina je vždy na začátku)
- informace o penězích, nastaveném minimu a nosnosti vendora přesunuty do stránek Vlastníka vendora

[Geo]
- Oprava příkazu CONTROL kvůli rozdílné rychlosti ovládané postavy.
Optimizace ukládání popisu předmětu:
- popis se neukládá pokud je shodný s popisem z kontextu nebo se jménem předmětu
- pokud není kontext uložený zobrazí se popis z kontextu, nebo nic (aby se neprozrazovalo jméno neidentifikovaného předmětu)

Úpravy příkazu [look:
- při plošném použití ([look jmeno) nevyžaduje přesné jméno
- při pokusu zobrazit popis neidentifikovaného předmětu se ho nejprve pokusí identifikovat
V horni liste s odkazy je mozno opet vyuzit IRC chat, ktery tentokrat nevyzaduje pro svuj provoz javu.
[Geo]
- ProjectCompiler pro 64 bit OS a SVN 1.7
- Zrychlení pohybu ducha - chůze i běhu (pouze MWKlient)
- 64 bit verze BoxServeru
- Broadcast na IRC
- Detailní log pri aktualizaci questu
- Šance na automatický neúspěch útoku při nedostatečné obratnosti.
- Úprava zdí kvůli možnosti léčit ledové zdi ledovými kouzly
- Úprava pro implicitní zbraň - ignorovány bonusy a postihy za sílu a obratnost. Neplatí pro pěsti.
- Oprava chyby - protiútok při neúspěšném útoku střelnou zbraní

[Whitey]
AdvancedVendor
- název skupiny v gumpu není posouván o 1 řádek pokud má být na prvním řádku

[Kain]
- Návody pro gnómský bubínek a harfu

[Marina]
- Úprava kouzla Change Self
[Whitey]
- opravena serializace DecayTime u nastavení strážního spawneru - bude nutné nastavit spawnery! (bug kdy se klíče od NPC nerozpadaly)
- příkaz [Look přidán do kontextového menu, zatím jako "Informace", později jako "Popis" (vyžaduje patch CLILOC)
- oprava ztráty těla při instatním zabití (tělo vytvořeno ale nepřiřazeno do proměnné), mimo jiné řeší ztrátu těla při přenosu do vězení
[Whitey]
- oprava pádu při vytváření "Kamene bolesti"
- oprava pádu při používání GM [go příkazu (Staff Runebook)
- oprava pádu s AFKgumpem
- změna popisu kontextové verze příkazu [look na "Popis"