Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- oprava pokažené serializace dveří (po restartu by to nenaběhlo)
- zvětšený dosah hledání strážného u "Vandalizace farmy" (pokus o poražení cizího zvířete)
- přepracovaný základ statistiky (příkaz [statistic, [statistika vyvolá gump s pár zajímavými údaji; příkaz přístupný i hráčům, údajů bude časem přibývat).
[Whitey]
- oprava pádů (29. a 30.) kvůli chybě v AI
- oprava pádu po odpálení výbušniny jinou výbušninou
- oprava pádu při zjišťování zda má (neexistující) cíl dost peněz
[Whitey]
- ovládané NPC nepoužívá rozšíření AI měnící cíl
- NPC po příkazu come a follow běží
- NPC plnící příkaz follow nebo come správně přeruší boj
- pokud se nepovedl příkaz attack (NPC nenajde cíl), nehledá NPC cíl samo
- oprava skript pronásledování cíle po změněně cíle v průběhu pronásledování
[Whitey]
- FireWall.cs nebyl zařazen v projektu
- drobná úprava AI u příkazu Guard (jen optimizace)
- přeskriptování odemknutí a zamknutí pomocí GuardKey
- oprava rozkladu GuardKey při nenastaveném čase rozkladu (čas 0 -> podléhá klasickému rozkladu)
[Whitey]
- ošetření plošných kouzel působících na GM
- ošetření hasení objektu prázdnou nádobou
- úprava WallOfFire (opravy skript, NPC by nemělo vstoupit do zdi pokud má málo životů, sjednocení výpočtu úprava dmg - je to méně, ale už to není rozsah ale pevná hodnota)
- Top5 nejnavštěvovanějších dungeonů ve statistice
[Whitey]
- ošetření interních systémových předmětů generovaných v Řemeslnické zakázce ("Litr oleje" apod.)
- úprava defaultního času rozpadu GuardKey (30 minut pokud není dáno jinak)
- oprava AutoLockOnClose funkce dveří (automatické zamčení po zavření)
- oprava tání Drceného ledu, rozšíření definic "zdrojů tepla", doplnění iterfacu IDefrostable (roztaje i po zacílení Hořícíma rukama apod.), pokud roztaje na zemi hledá pod sebou plech (dosud hledal pouze pokud roztál v batohu)
- oprava umisťování PvP trofeje nad sebou (zapomenutá kontrola výšky)
[Whitey]
- oprava chyby načítání absorpcí CS3 zbrojí ( data.Element("protection") -> "protections" podle xml!)
- úplné zrušení staré metody resistence zbroje a její nahrazení absorpcemi v CS3Combat modulu
(pozor, itemy "Záhadná zbroj" nefungují správně -> nebudou vůbec krýt -> hlásit na fóru!)
- pokud zasažené místo kryje víc částí zbroje, bere se pro obranu kombinace nejlepších dosažitelných hodnot (výjimka - u Mobility nejhorší hodnota)
- do CS3 doplněno opotřebení zbraně (pouze při odraženém, částečném a plném zásahu, tj. miss a kritický nic)
- do CS3 doplněno opotřebení zbroje (pouze ve chvílích kdy se uplatňují absorpce; pokusí se opotřebit všechny části zbroje kryjící zasaženou oblast)

Pozor, oprava absorpce přinese velkou (neplánovanou a snad poslední) změnu do CS3.
Po restartu prosím bojová povolání o hlášení chování boje, zejména vliv zbroje na poškození, poznámky k výši poškození při uplatnění absorpcí, případnou změnu obtížnosti NPC apod. Prostě - každý názor (i negativní) se hodí, aby případné dolazení proběhlo co nejdříve.
Na fóru po najetí myší na status počtu hráčů na serveru se nově zobrazují údaje o aktualní kompilované verzi EXE z SVN a využití paměti a procesoru serverem. Tyto údaje se generují každých 10 sekund.
Jak bylo slíbeno, tak od dnešního dne není možné hrát na Manawydanu se starým UO klientem.
Pokud někdo má problémy se spuštěním Manawydan klienta a doteď to neřešil (i přes četné výzvy), může tak učinit na fóru.

[Geo]
- Upraveno rybaření kvůli návnadám
- Rozšířena paměť pro komunikaci s klientem (kvůli místům s větší pamětí, chyba "Too much data pending")
- Zakázán starý klient.

[Whitey]
- vykopnutí z důvodu moc velkého přenosu (too much data pending) přenese postavu z rizikové oblasti na 1098, 2032, 20 (Ishar)
- přepnutí do GM režimu odstraní dotyčného ze zacílených bojovníků okolních monster a vypne mu warmód
- oprava drobné disfunkce v příkazu [go (nešlo jít na pozici)
[Whitey]
- úpravy a opravy poškozování předmětů na postavě po zásahu (DamageItemOnBodyPart)
- zapojení výše uvedeného do CS3 (chybělo)
- práce na sjednocení udělování poškození

- prázdný PerkBar se sám od sebe neotvírá
- přidány názvy perků v PerkBaru
[Whitey]
- oprava nekonečného fungování SpellHolderu (zaříkavácí sošky)
- požadavek na sentenci v MultiCastersSpells.xml může obsahovat parametr "#godname#" - vyslovená věta bude zkontrolována vůči víře mluvčího, nebo parametru GodName na SpellHolder (parametr má přednost, pokud je nastaven)
- přidán rituál pro LightPrayer a BullStrengthPrayer
[Whitey]
- zbraň lze použít i pod hranici minimálního dostřelu, za cenu nižšího poškození
- neaktivní SpellHolder (zaříkavací předmět) lze "přepnout" na jiný efekt (pouze neodstranitelný, přenosný bude jednorázová záležitost -> zbytečné přepínat, zneužitelné v PvP)
- pro SpellHolder přidána možnost vyvolat modlitbu "Uzdrav lehká zranění"

[Marina]
- AdvancedVendor přeruší vyvolávání pokud nedostal zaplaceno
- oprava modlitby Haste (chybová hláška bez pádu)

[Geo]
- řešení lagů z poslední doby
- práce na MW klientu

[Radstar]
- práce na rozšiřování grafiky pro nového klienta
[Geo]
- nová verze klienta a změny a feature s tím spojené
Verze 2011.2.0
Ošetření spuštění klienta na nepřítomnost DirectX knihoven
Podpora nového formátu MW grafiky
Vylepšení zasílání informace o zranění o možnost barvy a povahy zranění (léčení má zelenou barvu a znaménko plus)
Možnost pozicovat zobrazený gump relativně vůči aktuální poloze kurzoru myši
Nová verze makra „Použít předmět“ > „Ze zásob“ (používá informace z panelu „Seznam zásob“)
Rozšířeny možnosti tooltipů v gumpech o popisky obrázků předmětů
Možnost událostí po stisku tlačítka, které nezavřou gump
Nové zpracování hudby (login song, peace & war mode playlist), možnost v packetu poslat počet opakování přehrávané skladby
Tooltip nově podporuje dlouhé RTF texty
Nová volba v nastavení grafiky „Kruh průhlednosti zobrazit“
Přepracování makra „Použit dovednost“ (dynamická konfigurace přes XML)
Možnost nastavit minimální FPS při neaktivitě (třeba pro nahrávání videí)
Numerický textbox a numerický textbox se šipkami (pro budoucí využití v obchodních gumpech)
Verze 2011.2.1
Oprava kritické chyby při ukládání osobního nastavení postavy
Úprava paperdollu (bílé spodní prádlo)

[Whitey]
- definitivní potření "litových" předmětů v zakázkách
- oprava dvou dnešních pádů v soubojáku (pád po útoku na zničitelný předmět)
- oprava chyby výpočtu poškození střelných zbraní
[Whitey]
- první fáze sjednocení udělení poškození (většina kouzel, bojový systém, poškozování předmětu útokem/kouzlem)
pozn. druhá fáze bude vyhledat nestandardně naskriptované udílení dmg
- drobná úprava spawnerů (nemá přímý vliv na hru)

[Geo]
- nová verze klienta
- debug klienta
- oprava/úprava ShieldsOfFaith

[Marina]
- úprava popisku vendora
[Whitey]
- oprava pádu (pokus poškodit zničitelný předmět)
- obarvení poškození podle typu
- doplnění chybějící definice kostěné zbroje
- zapomenutý vliv "defaultní zbroje" NPC (NPC je možno přiřadit kus zbroje reprezentujícího kvalitu jeho kůže/těla)
- oprava hlášení poškození u IDestructable (zničitelné kameny apod.)
- přidání hlášení poškození u IDestructable kde chybělo (poškozování magických zdí apod.)
- zapomenutá animace při útoku na IDestructable
- při použití zbraně (např. krumpáče) na IDestructable se simuluje dvojklik (např. u kamene dvojklik zahájí automaticky útok a poškozování kamene)

[Geo]
- úpravy klienta pro gumpy (změny se projeví až po úpravě gumpů!)
- úprava definic zbrojí (možnost "klonovat" parametry na podobných částech)
[Whitey]
- zrušení databáze Armors.xml, třídy ArmorDef a ArmorInfo (obsolventní, duplikace údajů):
--- přesunutí parametrů ReqStr, ReqDex, ReqInt a ArmorMaterial do CS3Armor.xml
--- doplnění CS3Armor.xml o dosud nezařazené typy zbrojí (StrongPlate, WhitePlate, KingPlate a další)
--- doplnění skript dosud nezařazených zbrojí o načítání parametrů z CS3Armor.xml
--- zrušení skript itemů StuddedCap, ChainGloves, StrongChainGloves a RingmailCoif (neexistují, není grafika)
--- správné načtení blokování magie zbrojí (z CS3Armor.xml místo z Armors.xml)
- zrušení starých resistencí zbrojí (obsolventní, nahrazeny absorpcemi)
- upravení zacházení s požadavkem na sílu, obratnost a IQ u zbrojí (vyřazení starých skript, zjednodušení)
- zrušení nepotřebného CS3TestItem
- oprava hlášky kouzla Confusion (po 2.)
- úprava parametrů ShieldOfFaith (místo stanovování nepoužitých resistencí se nastaví absorpce - zatím se asi neprojeví do hry, musím zkontrolovat vlivy štítu v absorpcích)
- úprava výpočtu požadovaného perku na zbroj podle jejího typu (nebo kombinace typů), místo podle materiálu
- debugovací item BagOfArmors, obsahuje všechny zbroje mimo štítů (štíty odblokuji až po jejich převodu do CS3Armor.xml, nyní nemají žádné absorpce + nutno zkontrolovat vliv)
POZOR, restart bude vyžadovat asistenci GM, bude se mazat CS3WeaponDispenser a StuddedCap
[Whitey]
- oprava funkčnosti výrobních kontejnerů po uzamknutí/zabezpečení v domě
- přidáno kontextové menu pro uzamknutí/zabezpečení předmétů v domě (to samé jako vyslovované příkazy)
- upraveno zobrazení poškození IDestructable (odlétající číslo místo statického)
- pokusně přidáno zobrazení poškození předmětu při opotřebení (poškození zbraně, zbroje, nástroje)
- upraveno použití zbraně na IDestructable (u krumpáče místo zaby se začlo poškozovat tak proběhl pokus o těžbu)
- upravena skripta toulce, vkládání a konzumace šípů
- upravena skripta toulce, po změně zbraně se pokusí změnit střelivo (např. v toulci jsou šípy i šipky a dojde k změně z luku na kuš)
[Whitey]
- oprava výhně uzamknuté/zabezpečené v domě
- úprava bodystructures.xml (správné definice Layerů na částech těla pro nehumanoindní NPC)
[Whitey]
- oprava upevněný/zabezpečení předmětu v domě pomocí kontextového menu (zpřeházené volby, zabezpečit lze pouze kontejnery a výrobní kontejnery, upevněný předmět nesmí jít zabezpečit a naopak)
- rozšíření možností zabezpečení na výrobní kontejnery které nejsou regulérní kontejner (psací stůl, výheň apod.)
[Whitey]
- přepracování gumpu příkazu [content (obsah) na systémově stránkovaný gump s numerickým textboxem
- gump příkazu [content (obsah) rozlišuje kvalitu předmětů
- oprava bugu příkazu [content (obsah) - mizení předmětů
Gump tohoto příkazu má pár minoritních bugů, zapisuji je na mantis)

- po přepnutí do hráčského režimu se GMku nezasílají GM hlášky
- úpravy duplicitních českých názvů (měli za následek špatné vyhledávání u prodejců apod.)