Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- oprava chyby blokující start servru (dnešní ráno)
- oprava bugu kdy postava nemůže opustit region v režimu hráče (týkal se postav které nestandardně opustí Tutoriál nebo nestandardně vstoupí do hry)

Přidány parametry regionů:
- region může vykopávat po omráčení
- region může vykopávat po smrti
- region může při vykopnutí přenést i tělo (neplatí pro přesun helproomem)
- region může vykopnout po uplynutí přednastavené doby
- zpráva při vstupu do regionu s nastaveným vykopnutím po čase
- zpráva po vykopnutí z regionu z důvodu uplynutí nastaveného času

- oprava summonu Černých chapadel (chyba ve skriptech)
- správné ozvučení při vyčarování summonu (místo zvuku ptáků (=0) zvuk zuřivosti daného zvířete, nebo generický summnovací zvuk)
- ozvučení Černých chapadel (zvuk útoku, zvuk zuřivosti, zvuk při udělení paralýzy)
- ovučení Plamenné koule (zvuk útoku, zvuk zuřivosti, zvuk při udělení zranění, animace při udělení zranění)
[Whitey]
- optimizace NPC kouzlení osobních kouzel
- optimizace NPC kouzlení summonů
- NPC kouzlí summony i jako podpůrné kouzlo (tj. mimo boj)
- NPC mají omezené sloty summonů stejně jako hráči (kvůli summonovacím kouzlům)
- doplňující limit pro počet summonů u NPC mága (NPC nemůže mít víc jak 5 summonů, pro případy vysokolevelového NPC kouzlícího levné summony)
- úprava NPC ovládajících své miniony (ošetření minionů kteří neumí příkaz Attack, např. FlamingSphere)
- grafický efekt na místo kde došlo k vyvolání summonu
- oprava chybových hlášek bez pádů u kouzel (dokončování timerů kouzel pro smazané mágy)

- oprava (ne)poškozování zbraní a zbrojí natřených olejem
- oprava uvedení výše perku na zbroj v popisu zbroje
[Whitey]
bug659: Imitace pravidla jedničky a dvacítky z DnD v soubojovém systému:
- každé minutí má 5% šanci že bude kritické (nezávisle na výsledku bojového kola)
- každý zásah má 5% šanci že bude kritický (nezávisle na výsledku bojového kola)
bug786: Kvalita zbroje nebude mít vliv na požadavky k nošení (síla, obratnost, IQ).
[Whitey]
- pokus o ošetření protiútoků (při výsledku který teoreticky nemůže nastat, tj. CombatResult.None)

[Geo]
- Označování hlášek jako debugovací (soubojový systém, těžení, rybaření, dřevorubectví, přemývání hlíny, životní energie)
- Debugovací hlášky v těžení a třídění rudy
- Dvojklik na vendorovi vyvolá prodejní dialog
[Whitey]
- přirozený kritický úder (5% šance při zásahu) může zasadit pouze hráč
- oprava pádu u dispellujícího NPC
- doplnění chybějícího testu na malou čepel (SmallKnife) u holení brady
- drobné optimizace skript
- oprava pádu v CrushedIce
- oprava ukládání víceslovného textu u dechu NPC

[Geo]
- optimalizace skript (CrushedIce)
- oprava vzorce na hod výbušninou
- oprava používání svěcené vody,
- změna znepřístupnění kontextové nápovědy v bojovém módu (pouze u postav, mimo pety),
- oprava kontroly nasazených předmětů při nasazování nového předmětu.
- oprava kouzla a modlitby Continual Flame
- oprava zraňování postav svěcenou vodou (lze zranit pouze nemrtvé = CreatureType.Undead)
- úprava BaseTrophy (trofeje ze zvířat) o možnost definovat XP
- oprava vytváření packetů kvůli nové grafice
- převod různých debugovacích hlášek (aby je klient mohl vypnout/zapnout)

[RadstaR]
- zmena zobrazeni hlasek o prejedeni (misto klasickeho zobrazeni nad hlavou postavy jako systemova zprava)
- pro zjisteni hladu funguje i prikaz [hlad
- zvysen pocet streliva u zakladnich vendoru (kvuli nedostatku streliva od hracu)
[Whitey]
- oprava používání motyky na okopávání
- zrušení skriptové výjimky na motyčce (převod používání motyčky do standardu), oprava funkčnosti flagu DigingTool (test přesunut z DoSpecialAction do UseWeaponTarget)
- drobná optimizace PlantingRegionu při okopávání
- automatický reset durability větší než maximum při startu servru
- úprava MaxHitPointsOriginal (max. durabilita z ID) aby byla brána v potaz i hodnota 0 (= nezničitelné)

[Marina]
- osetreni starych pasti

[RadstaR]
- otoceni sipky u vyberu moznosti v gumpu interakce
- prikazu LOOK pridan cesky ekvivalent POPIS
- zmena kontextove nabidky pro sbaleni spacaku z BACKPACK na SBALIT

[Geo]
- standardní hláška při dropu předmětu do váčku změněna na debugovací
- pro definici výbavy a dropu přidána možnost rozsahu kvalit (Q=BG .. generuje v rozsahu below average až good)
- opraveno definování dropu předmětu se speciálním názvem a šancí na drop menší než 1
[Whitey]
bug823: většina metod Container.AddItem změněna na Container.DropItem (předměty by neměly v kontejneru padat mimo vyhrazené oblasti)
bug809: nájem za dům je vracen do rukou nájemníka (místo do pytle s vystěhovanými věcmi)
- Advancedvendor umí přijmout kontejner se zbožím, zboží si z něj vyloží, kontejner vrátí, zobrazí gump pro nacenění předmětů u kterých cenu nezná

[Geo]
- úprava přesunu předmětů z mrtvé postavy do těla
- podpora pro startovací pozice v závislosti na povolání
- oprava pádu v farmaření
bug782: umožnění odškrtnutí volby "Může měnit prodejní ceny" u titulů a uniforem cechu

[RadstaR]
- definice použitelných ploch u gumpů kontejnerů
[Marina]
- otevřen nový dungeon: "Bezhlavá jáma", vchod zkuste najít sami, prozradím, že je na konci jednoho velmi krátkého dungeonu, doporučený lvl je 5 (tedy parta 3-4 lidí lvl 5), dungeon obsahuje vše, co by měl (tedy poklady, expy, trofeje, tajné chodby, zamčené poklady, pasti, atd.), chyby hlaste na fórum, je možné, že se časem dungeon o něco málo rozšíří
[Whitey]
bug786: přidán popis požadavků zbroje do jejího popisu
- přidáno zobrazení případného požadavku na inteligenci do popisu zbraně a zbroje
bug818: zprovozněn perk Zákeřný útok při útoku ze stínu (bug útoku na protivníka nebojujícím s uživatelem perku ještě řeším)
[Whitey]
bug769: přepracován způsob vydávání nových signetů (bere v potaz signet v batohu nebo lovcově domě)
bug698: zapracován vliv kvality olejů na dobu trvání ochrany zbraně/zbroje
- ošetřen pád v gumpu Důležitých zpráv
[Whitey]
- oprava spotřeby many při neúspěšném Zákeřném útoku

[Geo]
- Oprava češtiny v hlášce
- Oprava zobrazení postavy přes odlogovacího panáka (pro GM)
- Využití novinek mwklienta v atlasu a v dialogu nového oznámení (od gm)

Zkuste si mysi napriklad v batohu/postave najet na mec, knizku, robu nebo jinou podobnou vec (samozrejme po stazeni patche 188)
[Whitey]
bug720: zapracování perku Vířivý útok (WhirlwindAttack)

[Geo]
bug824: oprava mizení mapy, změna ukládání map do atlasu, kontroly při vkládání a obarvení celé vybrané mapy
[geo]
- Zapracování základních aktivních perků pro NPC
- Změna zvuku automatického zvednutí šípu,
- Přidána podmínka na maximální počet šípů, které lze najednou automaticky zvednout, a stanovena na 5.
- Dotažení informací do gumpu Perky o učeném perku a čase příští lekce
- Umožnění výpisu hodnoty tagu typu DateTime (a jiných neřetězcových typů) v dialogu interakce
- Zrušení pauzy mezi naučením se perku a učením se dalšího perku.
- Učení perku hráčem
- Polidštění zprávy o zisku XPFA
- Automatické odevzdání loveckých licencí, pokud hráči ještě nebyl vydán žádný signet
- Prodloužení doby trvání podpůrných melodií 10x a útočných melodií 5x.
- Změna efektu melodie Hymnus za padlé (významné prodlužování doby, kdy nedochází k rozpadu těl = o 8-12 minut za každých 10s hudby, lze opakovat k oddálení rozpadu, teoreticky až na 3 dny)
- Perk Teacher zdarma, ale nelze se jej naučit u NPC (prozatím bude pouze "za odměnu").
- Opraveno odesílání registračních e-mailů

[whitey]
- umožnění vylití obsahu nádoby na zem po dvoukliku
- opravy pádů

bug835:

- oprava pořadí testů a hlášek při hledání ztracené stopy (bug nalezení ztracené stopy, následované okamžitým ukončením stopování)
- oprava spawnování zvěře do nepřístupných míst, zvíře se objeví na viditelné (Mobile.CanSee) a použitelné (Map.CanSpawn) lokaci
- oprava spawnování do vody, nebo vodního zvířete na souš (kombinace testů zda zvíře může chodit, plavat, a zda je ve vodě)
- oprava vadného vzorce stopování (zvíře obtížnosti 20 mělo při 100 skillech šanci -825% apod.)
- oprava mizení/objevování stop při stopování, zvláště při nalezení ztracené stopy

- ukládání zvolených volných perků na postavě (příprava na volitelné perky zdarma, jako např. navrhované perky pro plížení)
[Whitey]
- automatické odstranění perků s cenou 999 a víc z postav (zrušené perky)
- perky s cenou < 0 se nezobrazují k výuce (např. perk Teacher, nebo testovací sada Stealth perků)
- drobná oprava velikosti PlainTextGump (gump zobrazující např. statistiku, nebo log trestů ze zákoníku)
- pokud je perk mezi perky zdarma, může se ho postava učit i když nesplňuje požadavky perku (skilly, profesi, požadavky na jiné perky)
- oprava vzorce stopování

[Geo]
- změna formule pro modlitbu "Očisti jídlo/nápoj"
bug813: při úspěšném hodu výbušnina exploduje na pohyblivém cíli (nikoliv na místě, kde stál v okamžiku hodu)
[Whitey]
- úprava odpadkového koše (TrashBarrel) aby se dal nastavit čas po kterém dojde k vyprázdnění
- oprava debugových hlášek u DecomposeEnum
- [setperk all nenastavuje zrušené perky (cena 999)

- oprava logování nestandardně odstraněných pokut
- drobná oprava logu při přidání útočníka na osobní list strážného (psalo to že útočník přidal sám sebe)
- oprava promazávání starých pokut (mažou se pouze pokuty které nejsou aktivní (vypršel čas i prachy), zmizel jim trestanec (smazaná postava) nebo jsou starší než půl roku)
- změněn význam času nastaveného v pokutě, při trestu uvěznění je to doba kterou je nutno odsedět (začne plynout až po uvěznění), u ostatních trestů se čas počítá od vydání pokuty tak jako dosud (ignorace, vyhoštění, hrdelní trest)

[Geo]
- oprava délky trvání hudebních efektů
[Geo]
- Úprava textů v modlitbě "Očisti jídlo nebo nápoj"
- Přesunutí výběru melodie do kontextového menu
- Oprava doby zákazu hraní nové melodie při fizzu a při pokusu o změnu melodie
- bug844 Oprava chyby smazání peněz při pokusu o první zaplacení nájmu
- Vlastnost AutoHideWhenEmpty na ručně doplňované kontejnery
- Dočasný předmět, oprava chyby v Břichomluvectví
- Ošetření, aby prázdný klíč nezamkl truhlu bez zámku,
- Oprava vytváření implicitního zámku na RestoreContaineru,
- Vytvoření zámku při zamčení truhly gmkem
- Rušení chybného (a zbytečného) kódu
- Podpora časové prodlevy v interakcích (např. KeyDecayTime ve formátu "hh:mm:ss")
- Pokud tulák v blízkém okolí nenalezne žádnou neobjevenou past, zobrazí se hláška "Vypadá to, že tu není nic zajímavého."
- Oprava chování při pokusu otevřít truhlu s pastí (kontrola, jestli otevírající o pasti ví)
- bug841 Řešení problému s odhalováním pastí

[Marina]
- Oprava PyroMaster - zranoval i nezranitelne
- Pasti - pridani dvou promennych bool na odhaleni a manipulaci - nahrazuje komplexitu 1000.
- Oprava naplni pasti (odebirani, pridavani, kvalita, ...)
- Oprava spatne verze BaseTrap, ktera se omylem dostala na server.
- Oprava pasivniho odhalovani pasti.
[Whitey]
- přepracován gump se seznamem perků (tlačítko nad postavou):
-- obsáhlejší seznam, místo listování po jednom perku
-- abecední řazení, aktivní perky první, pak pasivní
-- informace o levelu perku, informace o levelu zdarma (pokud je)
- připraven systém výběru perků zdarma a perků zdarma daných povoláním/rasou apod. (nutno vypracovat gump s volbou perků + naplnit seznam perků)
[Whitey]
- bug658 kapsářský trenažér funguje pouze v blízkosti zloděje (povolání Tulák nebo Bard, může být i hráč)
- převedení debugových hlášek při okrádání na nový systém (vypínatelný klientem)
- dokončení úprav gumpu s perky (čistka kódu, zprovoznění tlačítka volby perků zdarma, záporné perkovní body se zobrazí červeně)
- dokončení systému volitelných perků, zbývá naplnit XML definicemi
(lze testovat u postav se skillem plížení > 0, zvolení perků zatím nemá na nic vliv)
- ošetření pádu při páčení zámku, kdy dojde ke smazání zámku/truhly/dveří před dokončením páčení
- odstraněn požadavek na skill Očarování z výroby Zbrojířsky olej, Zbrojířský lak, Zvláčňující olej

[Geo]
- bug706 Oprava podmínky pro nastavení protivníka (autoattack) v metodě DoHarmful
[Whitey]
bug857 - čisté a otrávené šipky nelze stackovat
bug853
- registrace zdroje poškození z krvácení pro účely vyhodnocení poškození z boje
- registrace zdroje poškození z jedu pro účely vyhodnocení poškození z boje

- testovací příkaz "test CS3" prozradí základní bojové parametry cíle (může použít i hráč, ale ne na jiné hráče)

[Geo]
- Oprava definice BreathAction (textu/emotu NPC při výdechu)
- Úprava dropu peří
- Oprava chyby způsobující pád serveru, optimalizace skript
[Whitey]
- oprava nástroje [regions (nešlo kopírovat seznam rostlin, nešlo mazat první položku v seznamu zvířat nebo rostlin)
- oprava stopování (zapomenutý test dovednosti při změně směru stopy)

Úpravy pronájmu:
- umožnění pronájem gild (automatizace systémového poplatku, bez pronájmu není přístup na kámen, ani titul)
- pronájem domu nebo gildy může platit i spoluvlastník (ale rušit nájem může jen majitel/vůdce)
- nepronajatý RentBox při poklepání zobrazí kromě ceny nájmu i dobu na kterou nájem platí
- pro GM doplněna chybějící možnost nastavit čas nájmu u najímatelných objektů (mimo domů, tam to šlo)