Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
SVN ? - 908
[Whitey]
Změny v Zákoníku:
- BL a rasová nesnášenlivost jsou přístupné pouze pro GM
- postavy z BL které nemají pokutu dostanou 1 reálný měsíc vězení místo BL
- maximální doba trestu je 1 reálný měsíc (120 herních dní)
- maximální pokuta je 1000zl (1.000.000st)
- pokutu lze vyplatit i z bankovního účtu postavy
- opravena chyba při ručním vystavení pokuty která má defaultní podobu (místo zločince se zapsal ten kdo defaultní trest vytvořil)

- zrušen debug "zdvojený výrobní postup" (týkal se odpojeného starého systému)
- zrušen interface IItemContext
- do nového výrobního procesu přidán přenos barvy kouře tabáku (z listů na tabák)
- tabák (listy,rostlina, výrobek) má upravené jméno podle barvy
bug957 - přepracován systém identifikace předmětů
- oprava zacyklení pokud má jezdecké NPC samo sebe jako jezdce

- změna definice postihů do obratnosti za zbroj bez perku (místo výpočtu z materiálu a pozice bude hodnota z XML)
- sjednocení určení perku použitého na zbroj (vždy z třídy zbroje, mimo CS3 se určoval postaru z materiálu)
- úprava určení materiálu (nejen) zbroje (defaultně podle suroviny, pokud není surovina pak z tabulky)
- omezení typů materiálu na Nic/Látka/Kůže/Dřevo nebo kost/Kov/Magie (vzhledem k omezení významu druhu materiálu jich není víc potřeba)

[Geo]
bug957 - řešení OplInfo kvůli kontextovým informacím o předmětech
bug957 - opraven refresh hodnoty "Obtížnost identifikace" po změně na 0
bug957 - posunutí hranice automaticky identifikovatelného předmětu na 1 (obecná znalost, má každá postava)
- oprava chyby způsobující pádů serveru
SVN 917-918
[Whitey]
- oprava modulu poškození a neodolávaného poškození (špatná hodnota flagu -> neodolávané poškození zbytečně projíždělo rutiny místo aby šlo přímo)
bug943 - Modlitby, 2. kniha:
Kletba: Přidán efekt při plošném seslání
Požehnání: Přidán efekt při plošném seslání
Vyvolej strach: Opravena mana na 5. Na hráče bohužel (bohudík?) zatím fungovat nemůže.
Urči přesvědčení: Upravena mana na 5.
Božská přízeň: Upravena mana na 5.
Entropický štít: Upravena mana na 5.
Neviditelnost před nemrtvými: Upravena mana na 5.
pozn. Opraven globální "bug" u výpočtu defaultní ceny many modliteb. Má být (podle kouzel) 1 + 2x kapitola, místo toho byla 1 + 2x(kapitola-1).
Opravena nesmrtelnost prvního avatara (neodečítaly se mu životy když sdílel s knězem poškození).

SVN 909-916
[Geo]
- Opravy a úpravy zrušení nájmu domu, pokud majitel neexistuje (způsobilo pád serveru)

[Whitey]
bug962 - definitivní oprava odbourávání alkoholu
- zkrácen interval odbourávání (z 5 na 3s)
- oprava gumpu ID (volbu hodnoty Stackable bylo nutno potvrdit 2x)
- upraveny hlášky pro plížení (mély by se zobrazovat především při změně stavu, ne jen po testu)
- oprava načítání dechu (bug s ohnivým dmg od NPC, NPC bez definovaného dechu dostala defaultní...)
Modifikace xml a skript zbrojí (příprava na dokončení a doplnění zbrojí)
- úpravy CS3Armor.xml v rámci finalizace zbrojí
- finalizace materiálů přidaných zbrojí
- změna definice postihů do obratnosti za zbroj bez perku (místo výpočtu z materiálu a pozice bude hodnota z XML)
- sjednocení určení perku použitého na zbroj (vždy z třídy zbroje, mimo CS3 se určoval postaru z materiálu)
- úprava určení materiálu (nejen) zbroje (defaultně podle suroviny, pokud není surovina pak z tabulky)
- omezení typů materiálu na Nic/Látka/Kůže/Dřevo nebo kost/Kov/Magie (vzhledem k omezení významu druhu materiálu jich není víc potřeba)
SVN 921-922
[Whitey]
- aktivován proces NPC vykrádání těl (humanoid s IQ >=10 krade vše, ostatní jen oblíbené jídlo), šance 25%, interval pokusů je 30-60s (5-10 minut pokud se už něco ukradlo)
- GM příkaz [tame nastavuje cíli všechny příkazy jako povolené
- oprava zobrazování efektů u kouzel (nezobrazování efektu u plošného požehnání/prokletí)
- debug informace o zbraních nadefinovaných v XML ale bez záznamu v ID a/nebo výrobního procesu

SVN 919-920
[Geo]
bug957 - zrušení výpočtu ItemIdentification dle výrobních postupů (dříve implicitní hodnoty, nyní již není třeba)
SVN 923-941
[Whitey]
bug543 - nastavení CS3 hodnot pro WarLance a HeavyWarlance
bug543 - skripta zbraní WarLance a HeavyWarlance
- zahrnutí Basetrophy pod SecondaryID (Advanced vendor je tak schopný prodávat/vykupovat trofeje jako kůže, zuby, drápy apod)
- AdvancedVendor nastavený na systémového (Systemvendor ve vlastnostech) generuje/maže zboží podle nastavení (nastavené množství za 1 herní den)
- drobné úpravy výpisů do logu při startu servru
- dokončení prodejce svitků (SpellScrollVendor, nastavením vlastnosti SpellLevel na honotu mu automaticky vyplníte ceny svitků až do udaného levely)
- trofejní čapky GreatHarthelmet a BearHelmet (nutno dodat definice v ID, v CS3Armor zařazeny jako kožená čapka)
- výroba trofejních čapek (vycpávačská sada na kůži/parohy ze zvířete, nutná anatomie jako při tvorbé trofeje z těl)
- opravy chyb a rozšíření ContentUnit (skripta zjišťující obsahy kontejnerů a jejich další zpracování, např. u vendorů)
- zapracována podpora ISecondaryID - předmětu s druhotnou identifikací (např. výrobní návod + jeho index, mapa + její ID, trofeje různých zvířat nebo PvP hráčů) = AdvancedVendor je již umí rozlišit, správně ocenit a prodávat
- abecední řazení českých názvů v [Add
- oprava generování ItemContextu (nezapisoval se vztah typ<->český název
- oprava řazení v Addmenu (ignorovalo to NPC)
- oprava chyby v generování opadu při výrobě
- nalezena chyba v načítání kontextů (předmět existující ve skriptech ale neexistující ve staré databázi byl špatně načten)
-> odpojení starých databází (hlašte problémy s grafikou, názvy, výrobou, parametry)
- výrobní svitky ukazují počet výrobků za jeden výrobní cyklus
- úprava logování některých záležitostí při startu servru (log má jít do protokolu, ne do konzole)
- oprava falešného hlášení chyby v přenosu suroviny (ResourceCarrier)
- oprava sčítání peněz postavy (např. při platbě za pokutu)
- oprava pádu při zadávání výrobních návodů (konkrétně odpadu)
SVN 954
[Whitey]
- drobné úpravy zpracování těl Zálesáctvím (natočení k tělu, animace, zvuk)
Přepracován systém trofejí:
- definice trofejí skrz TrophySet.xml, rozšíření a zjednodušení definice (doteď byly definice hardcoded)
- úprava výroby (výsledek nepadá hned ale provádí se 4s CommonExclusiceAction)
- pro výrobu trofeje je potřeba mít Zálesáctví 40 nebo Anatomii 60 nebo Znalost zvěře 80 nebo Krejčovství 100

SVN 942-953
- úprava omezení okrádání těl NPC (nekradou systémová NPC /stráže, vendoři, bankéři apod./, nezranitelná NPC (invul), NPC s řemeslnickou zakázkou, zvýšen limit IQ pro krádež itemu na 25 /do 24 krade jen jídlo/)
- vyřazen IBeverageSource ze zdrojů (není surovinou, ale základní třídou)
- úprava intoxifikace a alkoholu, po restartu se prověří detox (nastartují timery, případně zruší efekty)
- oprava chyby skript, omezení cílů příkazu ID (pouze předměty, NPC a IxxxxxSource)
- zrušení debugu AliasListu (debug dotazu na neplatný list)
- umožněno zadávat kontext pro IxxxxxxSource
- upravena editace výrobních návodů o zadávání obsahů zacílením nádoby (zacílení sudu oleje přidá 750 jednotek IEdibleSource; pokud byl zamýślen jako surovina "sud oleje" je nutno ručně ho vepsat)
- skryté NPC nevykrádají těla (skryté systémově, pomocí Hidden, nikoliv pomocí plížení)
- NPC skrytá pomocí vlastnosti Hidden nelze odhalovat přeběhnutím přes něj
- summony a peti nelootují
- úprava procesu neviditelnosti (sám sebe vždy vidím)
SVN 955-958
- zavedení označení původu XP pro budoucí statistiku a další využití
- oprava chyby blokující kompilaci (opomenutá část předešlé úpravy ID)
- pro výpočet volných skillpointů se skilly nad 100 počítají jako 100 (aby AD postavy nepřišly o body)
- rozšíření sznamu zdrojů o ISpiceSource, IHotPasteSource, ICiderSource, IFlourSource
- upraven záznam do ID aby v případě chyby nedělal prázdné záznamy v XML + poslal info operátorovi
SVN 963
[Whitey]
bug943, úprava modliteb Ochrana před Zlem/Dobrem:
- snížena šance úspěchu na 5-25% podle Magické odolnosti (původně 5-50%)
- přidána verze ochrany před neutrály (X, ochran pred neutraly)
- zpráva o úspěšné ochraně přesunuta do volitelného debugu, přidán grafický a zvukový efekt
- přidána silnější verze ochrany, s šancí 10-50% Magické odolnosti
--- silnější verze jsou limitovány pouze na kněze
--- silnější verze jsou pouze proti dobru a zlu (oproti neutrálnu jsou tyto názory víze vyhraněné = lze proti nim lépe chránit)
--- silnější verze patří do 5. knihy (podle toho mana)
--- silnější verze patří 2. sféry Požehnání (slabší verze je 1. sféra)
--- formule GreaterProtectionFromGood je "X, ochran pred silnym dobrem"
--- formule GreaterProtectionFromEvil je "X, ochran pred silnym zlem"

SVN 959-962
[Whitey]
- náhled plochy zabrané domem se ukazje na úrovni nastavené podlahy, ne na průměrné Z mapy (při tvorbě v podzemí se ukazovala na povrchu, např. v Isharském vězení).
- změna systému určení nenaceněných předmětů
- připraven příkaz pro automatické stanovení minimální a maximální cen (min. podle výroby, max 2x výroby)
SVN 967-970
[Whitey]
- statistika se ukládá (dosud byla pouze od restartu)
- příkaz "[statistika reset" resetuje statistiku (komplet)
- zapracována statistika zisku XP
- příkaz "[zkusenosti" nebo "[expy" zobrazí zisk XP za aktuální nalogování a za aktuální týden

SVN 964-966
[Whitey]
- odstranění staré blokády výroby trofejí (opomenuto při zavedení XML definic)
- úprava skript pro parametry zbroje pro GreatHartHelmet a BearHelmet
SVN 971-978
[Whitey]
- oprava mnoha chyb statistiky XP
- počeštěny určující popisky v gumpu statistiky expů "[expy"
- zvětšena plocha PlainTextGumpu (gump zobrazující např. "[statistika" a "[expy")
bylo restartováno-1024
[Whitey]
- přidán atribut zbraně "CavalryWeapon": použita mimo sedlo má dosah o 1 kratší a nulový bonus k sražení ze sedla (bude využito především u dřevců)
- úpravy a opravy nastavování zabezpečení dveří v najímatelných domech (mimo jiné po zahájení nájmu dojde k výměně zámků a nastavení zabezpečení dveří)
[Stig]
- úpravy NPC a nastavení předmětů

bylo restartováno-bylo restartováno
[Whitey]
- přípravné práce na gumpu Hráč měsíce (součást statistiky)
- oprava exploitu v zakázkách (smlouváním se dala neomezeně zvyšovat odměna za zakázku) + další opravy a úpravy zakázek
- jiná než požadovaná rasa ve výrobním návodu nezablokuje výrobu, ale zvýší požadavky na dovednosti o 30
- do statistiky nejdou předméty lootované NPCčky
- timer Guardkey dveře i zavře (nyní jen zamykal)
- Guardkey při použití zkontroluje zda má cíl zámek (platí pouze pro nově vygenerované klíče), pokud ne pak zámek doplní
- mnoho práce na statistice XP
- oprava pádu příkazu Swarmer
- doplnění definice ryb o maso ze žraloka
- předmět ukradený NPCčkem z ležícího těla se při smazání NPC položí na zem (tj. v situaci kdy se při odstranění NPC nevytváří tělo)
[Stig]
- oprava WarHorse (válečného koně pro NPC)
- úpravy NPC a nastavení předmětů
[RadstaR]
- definice nových animací
[Geo]
- [trest lvl X ... sebere postavě úrovně
- údaj o počtu lidí online na IRC kanálu #manawydan
SVN 1034
[Whitey]
- tabulka "Hráč měsíce/hráč týdne" (automaticky po nalogování + příkaz [topplayers)
-- možnost povolit zobrazování jména postavy/nicku z chatu (defaultně oboje zakázáno)
-- možnost smazat svůj záznam (pokud není za trest)
-- možnost přidat záznam do aktuálního týdne (GM a výš, [topplayers add)
statistika a tím i tato tabulka nyní obsahuje parametry z režimu testování, neděste se anglických slov nebo nesmyslných záznamů jako je ne-řemeslník jmenovaný řemeslníkem týdne.

- statistika trestů počítá i polínka z galejí
- opraveno udělení titulu řemeslník týdne/měsíce (dával se tam Bojovník místo řemeslníka)
- úprava debugu, u unikátních zbraní ("unique" v systémovém názvu) není hlášeno když nemají výrobní postup

- bandáže léčí podle své kvality (účinnost léčení se mění na 50-130%)

SVN 1025-1033
[Geo]
bug973:
-- kontrola na výši skillu při obecném použití makra na skill (resp. příkazu skill)
-- kontrola na výši skillu Taming při tamování mimo farmu, případně na farmě někým jiným, než majitelem farmy
- změna IRC na freenode.org
- šablony pro zbraně a předměty

[Whitey]
- oprava chyby bestiáře kdy NPC po sražení nenasedalo na svého koně (platí jen pro nově generovaná NPC)

[Whitey], [Radstar]
- pokusy ohledně stavby domů

[Stig]
- úpravy dat předmětů a NPC
SVN 1035-1037
[Whitey]
- změna agresivního titulu "Flákač měsíce" na mírnější "Lenoch měsíce" (hráč který má v daném období nejvíce OnlineXP a ty drtivě převažují nad ostatními)
- přidána nápověda k titulům (za co jsou, najeďte na titul - jsou v tooltipech)
- zrušena sekce hráč týdne/měsíce ze [Statistiky (protože je v [TopPlayers)
- upraveno zobrazení jména hráče jemu samotnému (místo jména se mu zobrazí "Ty" + jak je nastaven (zda povolil zobrazení jména postavy a/nebo přezdívky z chatu)
- záměna "měsíce" za "týdne" při ukazování statisktiky týdne (Hráč měsíce -> Hráč týdne)
[Stig]
- přidání a zavedení do hry uniforem pro království Isharion (v současnosti pro Armádu Isharionu a Královskou magickou akademii)
- Důl u Isharu upraven (byl uvedený jako Dungeon, změněno na normální podzemní region)
[Geo]
- Nová verze klienta s podporou pohybujících se objektů (např. lodí) a novým konceptem incognito pro chat, aktuální verze 2012.11.1 obsahuje opravu chůze z předchozí verze.
- Spousta změn, které aktuálně nestíhám vypisovat.
Lidi, tolik práce se udělalo a nikdo neudržuje changelog?
Herní komunito, takhle se RT činil za dobu mé indispozice:

SVN 1038-1103
[Geo]
- Podpora pro předání informace o přihlášeném uživateli na IRC
- Oprava chyby způsobující pády serveru (ošetření chybných stavů)
- Vliv perků HealMaster, DestructionMaster a SoulMaster na dostupnost a obtížnost modliteb v daných sférách
bug854 Výpočet udělených zkušeností postavě dle dvou variant: úroveň hráče, nebo bojeschopnost (použije se výsledek výhodnější pro hráče)
bug1023 Úpravy (GM) gumpu pro ovládání skupin NPC
- Opravy chyb způsobujících pády serveru
- Úprava sestavování seznamu brnění (drobná optimalizace výrazu),
- Změna priorit inicializace interakčního systému a databáze npcček (kvůli dynamickým třídám).
- Podpora nové verze klienta,
bug1008 Dočasné efekty na předmětech - počítat čas až od prvního vzetí z truhly (= v lootu/truhle již můžou být např. očarované věci)
- Oprava generování statistik
bug637 Údaj v logu o čase ve formátu HH:mm:ss (24h formát, včetně vteřin)
bug1019 Oprava chování NPC Teleporteru (CreatureTeleporter)
- Ošetření chyby při načítání serveru (chyba v serializaci)
bug1024 přidání datumu a času k záznamu o prohřešku v Zákoníku, oprava logiky při mazání záznamu
bug994 Opraveno mizení vyrobených stolů a mlýnů
bug1012 úprava výrobních návodů (vkládání do hry pomocí názvu produktu), Ošetření při opotřebovávání nástrojů během výroby, aby nebylo možné opotřebit nástroje, se kterými se nepracuje
bug1018 Zprovoznění triggerů OnDamage a OnKill v interakcích
- Výkřik NPC při zásahu (InhumanSpeech),
- Test na změnu cíle při zásahu (AIAdvanced)
- Pokud je NPC na farmě, report útoku do logu
bug1005 Ošetření na nedostatečnou znalost aktivního perku při pokusu o použití makra
bug993 Úprava respawnovacích truhel kvůli respawnovacím časům delším jak 24 hodin, zapamatování času při respawnu věcí
bug1011 Podpora interaktivního textu pro Stage, Podpora interaktivního textu pro ItemCreator/Props, Řešení interaktivní stage v interakcích

[Stig]
- spousta práce na NPC
- spousta práce na předmětech a ID
- drobná úprava zbraní a zbrojí (parametry pro nově vložené věci)

[Whitey]
- odpojení kouzla ShrinkItem pro vysokou systémovou nebezpečnost
- přidána konfirmace před smazáním záznamu z TopPlayers
- oprava nápovědy titulů, u kterých došlo k záměně mésíce<>týdne
bug1040
- oprava gumpu AskForDirectionGump (např. dotaz na směr k místům u NPC Gregor)
bug1039
- oprava MaximumLevelBasedProperties (zápis levelu a výpočet hodnot pro NPC)
- oprava určení levelu NPC (nebrala se v potaz hodnota z Bestiáře)
- oprava určení statů a skillů NPC v závislosti na jeho levelu
SVN 1104-1121
[Whitey]
- oprava pádu při použití modlitby ShieldOther
- oprava chyby v mazání klíčů (oprava pádu)
bug1037 - eskortovatelné NPC, betaverze
- vyřazení neexistujících zbrojí z CS3Armor.xml

[Stig]
- rozšíření seznamu lokací pro Ishar
- práce na itemech, NPC a interakcích
SVN 1122-1129
[Whitey]
- odstranění starých skript pro definice štítů
- oprava výroby trofejí (deed který je výsledkem výroby měl grafiku trofeje místo grafiky svitku)
Začátek prací na systému surovin:
--- úprava skript a definičního xml
-- oddělení materiálů Dřevo a Kost (nutno rozlišovat kvůli surovinám)
--- defaultní surovina definovatelná v XML
- oprava zacyklení při ovládání NPC příkazem [control (GM)
- oprava zacyklení při vyhlášení poplachu stráží
- eskortovatelné NPC reaguje na dvojklik (první dvojklik = destinace, druhý do 5s NPC najme), výjimkou je NPC s interakcí na dvojklik
- eskortovatelné NPC zvyšuje platbu podle vzdálenosti cíle (defaultně 0,1st za 1 pole)

[Geo]
- kvalitnější nástroj pro debugování
SVN 1130-1133
[Whitey]
- dokončení úpravy výrobního procesu pro systém surovin (prozatím odpojené, zbývá naplnit XML)
- oprava zvuku při alchymii (zvuk kladiva místo zvuku hmožďíře)
- oprava občasného vypadávání výrobního nástroje z ruky při zahájení výroby
- načítání náhražek při výrobě z XML
- oprava pádu při zadávání surovin do výrobního návodu (způsobeno úpravami surovin)
- oprava systému náhražek při výrobě (rozeznávání a spotřeba náhražkových surovin)

- kouzlo sesílané ze svitku ignoruje omezení zbroje podle výše perku Znalost svitků
- perk Znalost svitků zpřístupněn i pro mmágy (nepotřebují ho na použití svitku, ale pomůže jim s tou zbrojí)
SVN 1134-1138
[Whitey]
- pavouci se nedají chytit pavučinou
bug1044 - oprava pastí ignorujících resistence těla a/nebo zbroj
- oprava pádu (pokřikování AdvancedVendora)
- oprava stanovování rychlosti NPC
- úprava zjištění nepřítele