Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
SVN 1139-1143
[Whitey]
bug1020:
- klíči od NPC (GuardKey) lze nastavit že zmizí při zabití NPC (nastavuje se skrz spawner)
- na spawneru lze každému z NPC nastavit jeho klíč (Guardkey, feature zcela nahrazuje GuardSpawner)
- na spawneru lze nastavit kolikrát dojde k ativaci BossSpawneru pro vyvolání více NPC bez nutnosti hromadného spawnu (pouze skrz [prosp)

bug983, Upravena definice "dechu":
- Dosah = -1 -> cílem bude samotné NPC (hodí to na sebe)
- Fixovaný cíl -> cílem dechu bude lokace a ne hráč (a ten má čas utéct)
- Předmět -> předmět vytvořený v místě dopadu dechu; pokud je nastaven výbušný dech budou předměty vytvořeny v celé ploše
- Opraven účinek výbušného dechu, zraněny mohou být jen cíle zranitelné vydechujícím NPC

- opraveno odstranění NPC ze spawneru při nestandardním odběru (např. najmutí vendora, nebo eskorta NPC)
- oprava nechtěného spuštění BossSpawneru při kompletním respawnu základního spawneru
- v Zákoníku lze označit skupinu do které se dávají NPC generované spawnerem s nastaveným Rulerem
- přidány popisky do tooltipů v gumpu Zákoník/Administrace skupin
- stráže generované spawnerem s nastaveným Rulerem se zapisují do tohoto Ruleru (pro budoucí výpočet nájmu za stráže)
- práce na Surovinách (kontrola a dokončení provázání vlastností předmětů a surovin)
- vyřešení nesprávných cílů pro eskortovatelných NPC (špatné hlášky NPC)
- NPC zraněné "přítelem" by mělo jeho útok ignorovat
- úprava sesílání avatarů (problém NPC s více avatary najednou)
SVN 1144-1046
[Whitey]
bug1021: úprava zničitelných předmětů (vyřešeno blokování pohybu postavy opakovaně zničitelným předmětem)
bug1022: oprava pádu při použití nevyčarované Ohnivé zdi
bug1020: změna způsobu opakované aktivace BossSpawneru
- přidání parametru "IsNPC" pro interakce
- oprava pádu při plížení (ošetření pokud je mapa pozorujícího null)
SVN 1147-1152
[Whitey]
bug801 - naskriptován perk Ochromující útok
- v definici klíče pro spawner lze zadat více uzamčených objektů (a bylo poprvé použito nastavení stránky gumpu od Gea)
- při restartu diskartuje Zákoník smazané členy skupin

[Geo]
bug1034 - příprava pro rozšíření layerů na postavě
- úprava Advanced Vendora: možnost zákazu veřejného obchodování (obchod pak lze spustit interakcí <VendorSell />
bylo restartováno-1159
[Whitey]
bug1049 - oprava vlivu Defaultní suroviny na sílu očarování zbraně
bug1052 - oprava spotřeby surovin pokud jsou v návodu různé suroviny ze stejného řetězce náhražek
- oprava pádu ve výrobním procesu
bug949 - dokončení systému imunity jedů NPC, nalezeného ve skriptech
bug887
- Peti při smrti majitele obdrží příkaz "Stay"
- Summony při smrti majitele jsou zrušeny

[Geo]
bug1034 - podpora pro rozšířené layery na postavě (vyžaduje novou verzi klienta)
SVN 1160-1164
[Geo]
- oprava viditelnosti mountu

[Whitey]
bug1038
- pokud je surovina určující materiál výrobku obarvená, přenese se barva na výrobek
- vytvořeny náhražkové řetězce GenericIgnot, GenericKindling, GenericLog, GenericBoard, GenericBeam, GenericCloth, GenericBoltOfCloth
- omezeno zobrazení náhražek pro řetězce s kořenem začínajícím "Generic" (u předmětu "libovolný ignot" je zbytečné vypisovat vśechny ignoty)

Chcete do svého domku pejska nebo kočičku?
bug925: PetSpawner na který lze navázat zvíře velikosti A0 a A
- zvíře je blessnuté, nemusí se krmit, nerozšlapává věci a domovní zóna ho nemaže
- pozor, nejde o původní zvíře, to je při vložení smazáno - spawner dělá kopie podle typu + přejmenovává je
- lze nastavit omezený počet spawnutí, lze vypnout bless zvířete
- lze donastavit jako normální spawner
- zvíře může navázat i hráč (ale hráči nejsou dostupná nastavení spawneru)
SVN 1165-1172
[Whitey]
bug948 - vytvořena skupina NPC perků pro budoucí využití, první NPC perk je NPCAbilityCurePoison (NPC které nemůže útočit se pokusí zotavit z jedu)
bug987 - oprava vlivu perku "Zaměření na dovednost" (SkillFocus) použitého na trénovatelnou dovednost
bug1051 - oslabení útoku pěstí (trénovatelný Wrestling) (poloviční poškození, bez perků nebo průrazu neprojde zbrojí)
- pokus o vyřešení pokut za (ne)splněné lovecké licence
- oprava výroby z neregistrovaných surovin (náhražky)
- oprava zobrazení názvu Generic**** surovin
- úprava a optimizace Zákoníku a pokut (vč. ošetření BL u rušení pokuty), oprava ukončení trestu
- omezení velikosti peta na PetSpawneru lze nastavit (GM)
SVN 1173-1177
[Whitey]
- výjimka slotů pro stráže (BaseGuard), zabírají vždy 1

bug925
- oprava pádu při použití PetSpawneru
- PetSpawner si zapamatuje stav NPC (příkazy, vyučovací body příkazů, možnost osedlání/nákladu)
- PetSpawner vysype před uvázáním náklad NPC, pokud bylo nákladní
- PetSpawner aktualizuje gump spawneru, pokud ho má GM otevřený (a pokud je navázané zvíře tak první dvojklik otevře gump, druhý odváže zvíře)

bug1057
- oprava funkčnosti jedů
- přidána hláška při nepovedené manipulaci s jedem
- skriptové sjednocení otravování věcí (IPoisonable)
SVN 1178-1184
[Whitey]
bug934: úpravy a opravy Bestiáře
- perky ve výběru v Bestiáři zobrazují svůj popis (po najetí na jméno perku)
- výběr perků v Bestiáři neukazuje zrušené perky
- v Bestiáři ve volbě perků přidána skupina NPCAbility
- oprava stránkování gumpu s NPC perky v bestiáři
- české názvy perků v gumpu s NPC perky v bestiáři
bug1048 - opraveno mazání zbraní olejem
- při zrušení suroviny v návodu kontrola zda to nebyl přenašeč materiálu (a jeho následný reset)
- oprava pádu (ošetření dvojkliku na bankéře nenapojeného na bankovní kámen)
SVN 1185-1192
- ošetření dalších pádů spojených s bankéřem
- úprava reakce AdvancedVendora na dvojkilk (nefungující interakce)
- oprava dekódování informací o lokaci pro BaseEscortable
- snížení požadavku GM výjimky u zámku a kopírování klíčů (z >=GM na >Player)
- odstranění některých (už) zbytečných přetypování
bug1060 - částečná úprava bonusů zbraní za staty postavy (detaily viz. mantis), změna vlivu statů na zbraň (bez síly nebo obratnosti zbraní nedokáže mávnout)
- zrychení útoku krumpáče a motyky, snížení poškození krumpáče a motyky
- oprava určování lokace EscortableSpawner (zase...)
- oprava pádu v percích
- snížení šance na "přirozený" protiútok (obránce musí mít plný úspěch obrany, ne jen částečný)
- postava neprovede protiútok pokud nemá Warmód
SVN 1193-1196
[Whitey]
- NPC mají výjimku při určování minimum/optimum u zbraní
bug1060 - převedení požadavků zbraní na minimální a optimální požadavek
bug1060 - změna vlivu statů na zbraň (bez síly nebo obratnosti zbraní nedokáže mávnout)
bug543 - změna parametrů dřevců, ještě chybí výrobní procesy
- změna způsobuurčení náhody v hodu na základní poškození zbraní
- oprava pádu při kombinaci AdvancedVendora a buglého TrophyDeedu (nemá záznam NPC ani hráče)
SVN 1197
[Whitey]
- zvýšení průraznosti zbraní (zhruba o 20%, aby se dostala na úroveň mobilit zbrojí)
- snížení mobility bez zbroje (z 50 na 30)
SVN 1198-1201
[Whitey]
- úprava gumpu editace výrobního postupu (oprava zadávání surovin/nástrojů aby se dalo zapisovat, ne jen zacilovat, zvětšení výšky gumpu)
bug543 - doplněn výrobní postup pro Válečný dřevec a Těžký válečný dřevec, sníženy výrobní požadavky na Dřevec
bug1007 - NPC zabité dál než 15 polí od lovce se nepočítá do licence
- perk Agresivní útok (CS3AttackAgresive) a Aktivní obrana (CS3DefenceActive) mají být s upkeepem (když jsou aktivní, žerou manu rychlostí 2/s)
- zrušení "CS3" u názvů perků (označení z doby testů již není potřeba)
- drobné optimizace skript
bug1066 - při třídění stacklé sopečné horniny se bude generovat různá kvalita síry (to samé pro drcený led a ledový kámen)
bug1065 - při sekání dřeva použit skill Mining místo Lumberjacking!
bug1064 - při vířivém útoku nebude zasažen i útočník
bug1061 - při zničení nástroje(ů) dojde k zastavení výroby
- oprava pádu spojená s Farmářsným regionem + reakcí strážného
- oprava výpočtu Mobility zbroje (chybný výpočet po snížení mobility bez zbroje)
SVN 1202-1208
[Whitey]
bug1053 - oprava a upravení hlášek vendora při hromadném předání věcí vendorovi pomocí kontejneru (hláška o špatných předmětech)
bug1046 - v určitých případech nedošlo po startu servru k odlogování neodlogovaných petů
bug1067 - GM vyhledávání očarovaných předmětů
- oprava chyby výroby (zničení veřejných výrobních prostředků)
SVN 1209-1220
[Whitey]
- eskortovatelnému NPC (a jeho spawneru) lze nastavit tag pro interakce (tak bude přidělen průvodci NPC, na konci zase odebrán)
- strážný při ovládání Zákoníkem nebude odebrán ze svého spawneru
- příkaz [MoveItem pro posunování a otáčení předmětů a NPC
- úprava [MoveItem na plnou funkčnost (multi, area, podmínky atd.)
- zpřístupnění [MoveItem i hráčům (hráč může posouvat jen předměty a NPC u sebe v domě, starostové svoje stráže)
- BaseGuard má směr kterým hledí když nemá co dělat, tento směr se nastaví při příkazu Stop/Stay, při zadání stanoviště Zákoníkem a při otáčení příkazem [MoveItem
- oprava funkce Zákoníku "Rozchod" (strážný se nepřenesl na domácí pozici)
- ošetření pádu v interakci (pravděpodobně smazání cíle nebo nositele interakce za běhu interakce)
- úprava regenerace many pro NPC (podle povolání nebo skillů se nastaví regenerační model mág/kněz/ostatní)
SVN 1221-1234
[Whitey]
- zvíře po odebrání z PetSpawneru přestane být chráněné (blessed)
bug417 - omezení spamování osobních kouzel a modliteb NPC
bug1071 - oprava spotřeby odvozených surovin (IMilkSource apod.)
- oprava chyby deserializace BaseEscortable
- práce na novém gumpu pro vendora (cca 50% hotovo, analyzuji možnost prodeje petů AdvancedVendorem)
- práce na systému surovin (plnění XML, téměř finišuji)
- drobné úpravy [MoveItem (počet políček o kolik se posouvá, ošetření na posunutí předmětu hráčem mimo dům)

[Marina]
- oprava vývodů, spouštění, deaktivace, aktivace, manipulace s plošnými pastmi.
SVN 1235-1245
[Whitey]
bug746
- modifikace SpellHolderu aby na něj šlo libovolné kouzlo (ruční setup skrz [props)
- modifikace SpellHolderu aby jako "aktivátor" který nastaví parametry mohlo být i něco jiného než kouzlo
- ošetření "kouzlení" SpellHolderu aby neshazovalo server v případě nekompatibilního kouzla
- override pro GM aby SpellHolder mohlo spustit dvojklikem místo zaříkávání
- oprava editace výrobních návodů (některé změny se nepromítly ihned do hry, špatný přenos barvy, nešlo vynulovat přenašeč suroviny)
- oprava chyby v CS3 (blokovala kompilaci)
- oprava pádu v Bestiáři
- zrušení starší úpravy CS3 snižující počet částečných a plných zásahů

[Marina]
- přidání pomínky kvality předmětu do interakcí
SVN 1246-1257
[Whitey]
- Soška v Helmově chrámu opět sesílá požehnání... prozatím trvale, bez nutnosti zaříkávat
- SpellHolder nekouzlí na skryté pomocí parametru Hidden
bug1074 - příkaz [tag zachová velká/malá písmena
- změna výpočtu poolu aktivní obrany (místo regenerace po jednom bodu zregeneruje vždy celý za jedno bojové kolo)
- oprava načítání parametru aktivní obrany zbraně z XML (špatná hodnota -> byl vždy 0)
- oprava započtení parametru aktivní obrany z pěstí (nezapočítával se)
- oprava výpočtu fyzické resistence při udělení poškození (chyba výpočtu způsobovala nefunkčnost)

[RadstaR]
bug880 - pridani definice animace kladiva (640)

[Marina]
Oprava úkolu u Orima
SVN 1258-1266
[Whitey]
bug803 - dokončen nový gump AdvancedVendora
- oprava uvolnění AdvancedVendora s nestandardně ukončeným obchodováním (např. odlog s otevřeným obchodním gumpem)
bug943 - upraven efekt ochraných modliteb před přesvědčením (kněz na sebe dál může kouzlit, kouzla bez sesilatele se berou jako neutrální)
bug1076 - zvířata na farmě po omráčení/smrti farmáře dostala povel Stay
SVN 1267-1272
[Whitey]
- testovací verze napojení vendora na farmu a prodej zvířat z ní (farma se nastavuje v položce Kontejnerů dole)
- oprava třídění zboží v detailním okně vendora (rozlišení barvené věci apod.)
- detalní okno vendora se automaticky zvětšuje na dva sloupce, pokud je to potřeba (a až po vyplnění obou začne scrollovat)
- oprava pádu při použití Vířivého útoku
- oprava pádu při použití nastavení Kontejnerů AdvancedVendora
- možnost zaměřit obchodníka při volbě jeho kontejnerů (= zacílí se jeho batoh)
- GM příkaz [go a [teleport přenese mimo GM i všechny NPC do 10 polí kolem něj, která ovládá
- drobné optimizace skript (statické typeof(Item) + metoda Item.IsItem)
- oprava chyby kdy farma fungovala i bez návštěv farmáře
SVN 1273-1290
[Whitey]
- snížení stupně předávkování způsobeného lektvary (= lze vypít víc lektvarů)
bug1045 - pokus o opravu trvalého předávkování lektvary
- vlastník AdvancedVendora neplatí za nákup/prodej věcí
- AdvancedVendor nastavený jako skladník (StorageServices true) nevyžaduje platby od členů gildy (pokud v nějaké vendor je)
- přidána výjimka umožňující příkazem [content zacílit batoh AdvancedVendora
- oprava pádu u AdvancedVendora
- vrácen násobič rychlosti útoku
- parametr "TeleportMovePets" pro povolení pŕesunu NPC kolem GM při teleportaci
- oprava vypádávání násad na poli (20% že bude násada zničená)
- změna výpočtu dovednosti farmářů na farmě (interval prodloužen na tři dny, počítá se sestupně 100/60/20% skillu)
- úprava prohazování zbraně pokud je definována defaultní + zbraň v ruce (tj. není definována sekundární)
bug1077 - oprava hlášky po úspéšné aplikaci jedu
- zbraň "PoisonSpitter" pro kobry
- oprava používání "ShootEffect" a "AmmoType" (z tabulky se načetly, ale pak je natvrdo přepsaly skripta)
- oprava načítání zbraně která nemá v požadavcích definovaný žádný skill (defaultně Blades nebo Firearms)
- hláška o rychlosti útoku vrácena mezi debugové
- umožněna střelná zbraň bez definice typu střeliva = nepoužívá ho
- přidání přesunu petů při skoku GM knihou ([go])
- oprava pádu při pokusu vytvořit potomka s nedefinovaným typem
- úprava podmínek prodeje zvířat vendorem:
--- vendor prodává pouze nevlastněná zvířata, nebo zvířata vlastněná majitelem farmy (prevence prodeje zvířat které má někdo jen uložené na farmě pomocí příkazu stop)
--- vendor neprodává nemocná a mladá zvířata

[Marina]
- Oprava propojování pastí.
- Oprava šipkové pasti (jedy).