Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- hledání černých perel (pěší ve vodě, použít Všímavost - potřeba nůž na otevírání škeblí; závislé na Všímavosti a Rybaření)
- hledání pavučin (v dungeonu, použít Všímavost; závislé na Všímavosti a Zálesáctví)
[Whitey]
- oprava vlivu perku "Zaměření na dovednost" při zaměření na trénovatelnou dovednost
- seník pro farmáře (umisťuje GM)
[Whitey]
- pročištění kódu farmařiny (příprava na révu)
- na Chmel je při sázení potřeba Násada jako podpěra (za to zvýšena výnosnost o cca 1/3)
- roj škůdců se již zobrazuje i na stromech
[Whitey]
- pěstování Vinné révy (noste si sebou sekerku - pokud se zablokujete podpěrami révy, odsekněte je; to samé platí pro podpěru Chmele)
[Lithar]
Nový Dungeon "Skřetí Díra"

[Tulgyr]
Do všech dungeonů byli přidány Expy za průchod (expy za pruchod neobsahuje Blázinec , Vlčí dungeonek a Dungeon se Skřítkem a diamanty)
[Whitey]
- oprava vymývání kádě s 0 náplněmi.
[Whitey]
- stackovatelná Násada
- úprava Barvířské kádě, lze žíhat i používáním Ohřívače na káď. (je možné žíhat i původním způsobem, nebo je kombinovat)
[Whitey]
- oprava InflictWounds modliteb (magické zranění má být uděleno i když nedojde k průrazu zbroje)
- oprava nového způsobu žíhání barvy v Barvířské kádi (umíchá se barva, ta se pak žíhá - nelze žíhat nenamíchanou káď, nebo káď s 0 náplněmi)

[Quazim]
- viditelnější úpravy NPC, aktivní po respawnu
[Whitey]
- velká perestrojka v Barvířské kádi (postup žíhání, ředění, oprava výpočtu odstínu)
- přidán Odbarvovač
- několik vstupů do vody v oblasti Vilhelmovic (pro hledání černých perel)
[Whitey]
- úprava Loveckých vývěsek (změněn výpočet loveného množství, opraven výpočet vzácnosti, snížen postih za snadnou dostupnost)
[Whitey]
- možnost přiřadit dům pod město pomocí Mayorsignu (nájem se pak přičítá městu do Starostovy truhly, defaultně off, zaměřuje se vývěsní štít domu)
- úprava info o penězích města na Mayorsignu (přičítají se k nim peníze ve Starostově truhle)
- použití lasa je považováno za útok (pokud nemí cíl VELMI hloupý nebo má zvířecí inteligenci)
- úprava barev v informacích Mayorsignu (info o truhle bylo černé na tmavém pozadí)
[Whitey]
- stackovatelné Tyčky a Topůrka
- ošetřeno poskakování nádob po kontejnerech (vč. batohu) při naplnění/vyprázdnění
[Whitey]
- posílen vliv Bolesti, tak jak měl už dávno být:
-- Zóna II. a víc může zabít
-- Zóna IV. způsobí šílenství - ztrátu věcí a přesun do hospice ve Vilhelmovicích
Důvod: Pohyb v zónách II+ měl být VELMI nesnadný, zóna IV. má být neprůchodná.
[Whitey]
- Zákoník&Pokuty v0.5
-- zákoník lze vytvořit pomocí Mayorsignu, bude automaticky spojen s městem kterému Mayorsign patří
-- omezená funkčnost, zatím jen jádro pro testy:
---- jméno zákoníku se mění podle toho kdo si ho dá do ruky (zákoníkem v ruce můžete prokazovat svůj status ve městě)
---- hráč bez příslušnosti městu se může podívat na jeho zákony (zatím neimplementován text zákonů)
---- občan města může podávat oznámení (zatím bez účelu)
---- radní, šéf stráže nebo starosta mohou pokutovat. Cíli se v batohu vytvoří pokuta; všechny pokuty mimo pokuty za Krádež znamenají automatický blacklist, který je zrušen až po zaplacení všech blacklistových pokut. (ve finální verzi bude víc možností než jen blacklist on/off, stejně tak radní/šéf/starosta budou mít různé další možnosti) Pokutu může zaplatit kdokoliv poklepáním na ni.
Po restartu prosím o testy funkčnosti (vydávání pokut, splácení pokuty atd.) - Zákoník vám vygeneruje mayorsignem rada Isharu.
(pro GM: opovažte se rozdávat Mayorsigny!)

[Whitey]
- oprava pádu při zrušení velitele stráží na mayorsignu
[Whitey]
- Zákoník&Pokuty v0.6
-- doplněn alternativní trest "Vyhoštění"
-- příprava (gump + úprava regionu) na alternativní trest "Vězení"
[Whitey]
- spousta práce na Zákoníku (nové možnosti pokut, optimizace a opravy)
- oprava kouzla Edvardova černá chapadla (NPC by ho měly ignorovat, ne do něj bušit!)

[Geo&Whitey]
- znepřístupnění příkazu [stun a [unstun hráčům (pravděpodobně zapomenuto z Bety1)

[Fredy]
- opravy v IS (interakční systém)
[Whitey]
- Zákoník, přepracováno udílení trestů (nastavuje se typ trestu + výše trestu)
- Zákoník, úprava typů trestů:
-- Ignorování (trestaný bude ignorován většinou NPC na území města, zatím nezapracováno na straně NPC)
-- Vyhoštění (stráže trestaného pronásledují a omračují, hotovo)
-- Uvěznění (stráže trestaného pronásledují, po omráčení uvězní, hotovo)
-- Hrdelní trest (stráže trestaného pronásledují a zabíjejí, hotovo)
[Whitey]
- summony se nepočítají do zabití pro Licenci
- oprava nulového počtu lovených NPC na Licenci
[Whitey]
- automatické propuštění z městského vězení při vypršení trestu
- oživení po přenesení do městského vězení
- drobná oprava gumpu Zákoníku
- V Isharské knihovně je nový knihovník, který vám rád vyhledá všechny velmi pokročilé recepty. (všechny výrobky, skill 61-75)
[whitey]
- oprava několika pádů
- ošetřeno použití helproomu v městském vězení

[Fredy]
- oprava několika pádů
- oprava platby za učení perků
- úpravy ve viditelnosti

[Geo]
- systémové úpravy
- zvýšení levelcapu na 22. (pořád nevím za co...)