Rozdelenie kuziel podla skol - Verze k tisku +- Manawydan Fórum (http://forum.manawydan.eu) +-- Fórum: Manawydan - Hráči hráčům (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=14) +--- Fórum: Informace od hráčů (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=37) +--- Téma: Rozdelenie kuziel podla skol (/showthread.php?tid=1296) |
Rozdelenie kuziel podla skol - Drake - 31.08.2009 Zdravím vás, založil som mága a veľmi dlho som rozmýšlal akým školám mágie sa budem venovať. Pravdupovediac nevedel som sa z toho vysomáriť, tak som si sám pre seba rozdelil kúzla podľa magických škol, teda podľa skillov, ktoré používajú - aby som vedel, ktoré dve si vyberiem. Sekcia "ostatné" zahrnuje kúzla, ktoré nepotrebujú žiadny skill alebo ich podporný skill je mágia alebo meditácia (ktoré tak nejak za školy mágie nepokladám). Keďže som to robil pre svoju lepšiu orientáciu, tak ma napadlo, prečo sa nepodeliť s ostatnými...možno to nejakému začínajúcemu mágovi pomože. Tak snáď to nie je zbytočná hlúposť. Časom sa možno vrhnem aj na možnosti kombinácií týchto škol - podľa WoP. enjoy... Povolavani 0-kruh Tančící světla Kouzelník vytvoří pohybující se světélko - bludičku. Bludička se pohybuje chaoticky v jeho blízkosti. Svítí. pozn. Bludička se počítá jako summon, a bude omezena bodovým systémem summonů. Formule: Kel Um 1-kruh Koník Kouzelník vytvoří magického koníka. Koník je: Průhledný (duchovitý), Časově omezený a velmi Křehký – zmizí při úspěšném útoku (nemusí ani zranit, jen zasáhnout) nebo při zasažení jakýmkoliv kouzlem. Křehkost platí i když na něm sedí kouzelník a ten je cílem útoku nebo kouzla (tj. hráč dostane zásah nebo na sebe jen hodí světlo a je bez koně). Jeden kouzelník může mít jenom jednoho koně. Formule: Kel Van Um Slabé volání Kouzelník povolá malé zvíře na svou ochranu. Zvířeti není možné nařídit útok, řídí se svým instinktem. Seznam možných tvorů je uveden v tabulce summonů. Formule: Bor Van Syan 2-kruh Volání Povolá zvíře na ochranu kouzelníka. Zvířeti již je možno nařídit útok. Seznam možných tvorů je uveden v tabulce summonů. Formule: Bor Ow Van Syan Roj Vytvoří se roj malých živočichů či brouků, který napadá všechny bytosti v dané oblasti. Hejno setrvá dokud se kouzelník soustředí (nesmí se pohnout ani dělat cokoliv jiného) a nejde ho zničit. Postavy které se hejnu brání (peacemod) jsou zraněny za 1 život, ostatní víc. Roj zcela brání kouzlení / modlení napadeného - pokud se v oblasti napadené hmyzem nachází kouzelník, nebo kněz, tak po dobu setrvání v zasažené oblasti není schopen seslat žádné kouzlo, nebo modlitbu (kouzlo „Roj“ zcela ruší koncentraci oběti). Formule: Igni Van Syan Rhea Evardova černá chapadla Kouzlo vytvoří dlouhá chapadla, vyrůstající přímo ze země. Chapadla se pokusí zasahovat vše kolem sebe (nemají inteligenci, takže i samotného kouzelníka, jeli moc blízko). Chapadla se nepohybují, je možné je "zabít" nebo dispellovat. Formule: Igni Van Liq Syan 3-kruh Býčí síla Kouzlo zvýší sílu cílového summonu. Formule: Igni Cero Matt Van Kočičí obratnost Kouzlo zvýší obratnost cílového summonu. Formule: Igni Cero Van Silné Volání Povolá zvíře na ochranu kouzelníka. Zvíře lze normálně ovládat. Seznam možných tvorů je uveden v tabulce summonů. Formule: Bor Van Wer Syan 4-kruh Přátelství monstra Dočasně způsobí, že kouzelníka cílový tvor považuje za spojence. Kouzlo působí pouze na summony. Kouzlo také může ovládnout nevázaný summon ( summon který při povolání neposlouchá). Formule: Bor Van Teo Wer Dom Volání jedinečných Povolá potvoru na ochranu kouzelníka. Potvoru lze normálně ovládat. Seznam možných tvorů je uveden v tabulce summonů. Formule: Bor Van Syan Matt Teo Evokace 0-kruh Oslnění Pokusí se přerušit činnost cíle. Zruší útok, kouzlení, výrobní činnost apod. (bude následovat test koncentrace cíle) Již slabá resistence (dovednost Magická odolnost) kouzlo zcela zruší. Zrušena je pouze ta akce, kterou cíl provádí v okamžiku zasažení kouzlem "Oslnění". Formule: Igni Neg Světlice Kouzelník oslní protivníka, a sníží mu útok (procentuální dočasné snížení bojových skillů a šance na vyhnutí se zásahu). Doba působení a šance na způsobení postihu byla zvýšená i při nízke hodnote Evokace. Formule: Igni Ow Neg 1-kruh Hořící ruce Kouzelník vyvolá zášleh plamene v úhlu 90 stupňů v určeném směru. Zasáhne vše bez výjimky. Formule: Napa Matt Pyro Mrazivý dotek Kouzlo přidá úspěšnému zásahu pěstí chladové poškození. Kouzlo je zrušeno při pokusu o sundání ,chladových rukavic‘, nasazení jakýchkoliv rukavic, uchopení zbraně. Formule: Asm Hielo Šokový chvat Kouzlo podobné kouzlu "Mrazivý dotek". Toto kouzlo přidá k jednomu úspěšnému zásahu pěstí poškození elektřinou. Formule: Asm Ji 2-kruh Oslepení Silnější varianta triku "Světlice". Oslepí protivníka - sníží mu útok a šanci na vyhnutí se útoku. Navíc má šanci srazit z koně. Formule: Igni Wer Pyro Ohlušení Cíl je postižen dočasnou hluchotou. Má sníženou úspěšnost kouzlení, a neslyší spoluhráče. Formule: Igni Ji Neg Fal Cero Stálý oheň Trvanlivý zdroj světla, vhodný například k bezpečnému osvětlení kouzelníkovy knihovny. Světelný zdroj není vidět, a nelze jej přemístit. (Jeden kouzelník = jedno světlo. Zakouzlením nového se staré zruší.) Formule: Bor Yeno Um Pyro Plamenná koule Plamenná koule, jejíž pohyb řídí kouzelník příkazy. Koule zraní ohněm vše, včetně neopatrného kouzelníka. Formule: Kel Um Ow Pyro Ohnivý šíp Kouzlo vytvoří ohnivý šíp, který se pokusí zasáhnout cíl. Šíp má konstantní fyzické zranění (8-10 bodů) a dodatečné ohnivé zranění, které závisí na dovednostech kouzelníka. Formule: Igni Yeno Matt Pyro 3-kruh Magická střela Formule: Igni Ow Van (Výboj vyšší magie) Melfův kyselinový šíp Kouzelník odpálí na cíl projektil podobný šípu. Ten při zásahu způsobí zranění a poleptá cíl kyselinou. Formule: Igni Yeno Evart Denní světlo Silnější varianta kouzla "Světlo". Formule: Bor Ow Um Pyro Ohnivá koule Klasické útočné kouzlo, tak jak je známe všichni. Lze cílit i na místo, ne jen na předmět / bytost. Formule: Igni Matt Pyro Rhea Blesk Klasický blesk směřující od kouzelníka k cíli. Formule: Igni Matt Ji Otilukův paprsek chladu Silná varianta kouzla Paprsek chladu. Formule: Igni Wer Hielo Liq Cero Otilukův projektil chladu Toto kouzlo je něco jako ledová varianta ohnivé koule. Formule: Igni Bor Yeno Matt Hielo Rhea 4-kruh Ohnivá zeď Standardní ohnivá zeď. Nelze ničit fyzicky, pouze odkouzlit nebo zrušit pomocí kouzla "Průchod zdí". Formule: Kel Ow Matt Pyro Formule: Kel rot Ow Matt Pyro – ta samá zeď, jen otočená o 90 stupňů. Počítá se pak jako kouzlo V. kruhu Ledová zeď Ledová zeď. Klasická zeď, kterou je možné fyzicky zničit tupými zbraněmi. Formule: Kel Ow Matt Hielo Formule: Kel rot Ow Matt Hielo – ta samá zeď, jen otočená o 90 stupňů. Počítá se pak jako kouzlo V. kruhu Zeď Větrů Zeď nelze ničit fyzicky, pouze odkouzlit nebo zrušit pomocí kouzla "Průchod zdí". Na tuto zeď nefunguje ani kouzlo Disintegrace! Tato zeď je jako jediná schopna zadržovat i létající tvory. Formule: Kel Neg Teo Ji Formule: Kel rot Neg Teo Ji – ta samá zeď, jen otočená o 90 stupňů. Počítá se pak jako kouzlo V. kruhu. Paralyzuj osobu Standardní paralýza, nezrušitelná zraněním, funguje pouze na humanoidy. Formule: Igni Cero Wer Hielo Astrologie 0-kruh Najdi magii Kouzelník se pokusí určit, zda je předmět magický (ve smyslu Ano/Ne, nepozná jak je magický). Formule: Bor Fal 1-kruh Poplach Při sesílání kouzla určí kouzelník několik postav, poté určitou oblast. Pokud do dané oblasti vstoupí kdokoliv jiný, než určené postavy, kouzlo spustí poplach. (1 kouzelník = 1 alarm, seslání dalšího předešlý zruší) Formule: Igni Rhea Yeno Zpráva Kouzelník může poslat cíli (cílům) utajenou zprávu. Formule: Zuu Dom Najdi objekt Kouzlo se pokusí v daném dosahu najít předmět. Kouzelník musí předmět pojmenovat. Formule: Kel Ji Fal Bor Asm 2-kruh Rozmazání Cíl začne vypadat přízračně, jeho silueta se vlní a rozmazává. Je pak mnohem těžší jej zasáhnout. Formule: Bor Ji Quis Cero Magická ústa Vytvoří past, která při spuštění pronese určenou větu. Formule: Bor Dom Naslouchadlo Kouzlo vytvoří na určeném místě Ucho, malý, nehmotný, viditelný předmět (lze jej zrušit Dispellem). Druhý předmět, Naslouchadlo je vytvořeno v kouzelníkově batohu. Cokoliv je řečeno okolo Ucha, je slyšet z Naslouchadla. Nefunguje to však opačně, na to je třeba použít kouzlo Šeptající Vítr. (Jeden kouzelník = jedno naslouchadlo, při opakovaném kouzlení se první zruší. Naslouchadlo je možné dát někomu jinému.) Formule: Bor Fal Cero Igni Kukátko Kouzlo vytvoří na určeném místě Oko, malý, nehmotný, viditelný předmět (lze jej zrušit Dispellem). Druhý předmět, Kukátko je vytvořeno v kouzelníkově batohu. Kouzelník se může kdykoliv po dobu trvání kouzla Kukátkem podívat, co se děje u Oka. (Jeden kouzelník = jedno oko, při opakovaném kouzlení se první zruší. Kukátko je možné dát někomu jinému.) Formule: Bor Ow Fal Cero Igni 3-kruh Zrcadlový obraz Vytvoří zrcadlové kopie kouzelníka. Při útoku na kouzelníka je šance na zásah kopie místo něj. Při útoku na kopii je kopie zničena. Formule: Asm Ji Quis Syan Přemístění Silnější verze kouzla "Rozmazání". Cíl začne vypadat přízračně, jeho silueta se vlní a rozmazává. Je pak mnohem těžší jej zasáhnout. Formule: Bor Ji Ow Quis Cero Detektor odposlechu Kouzelník odhalí pokusy o magické sledování a určí identitu špióna. Kouzlo zacílené na místo odhalí Oči (od Kukátka) a Uši (od Naslouchadla). Kouzlo zacílené na Oko nebo Ucho se pokusí odhalit identitu špióna (momentálního vlastníka Kukátka nebo Naslouchadla) a jeho přibližnou lokaci. Formule: Bor Ow Fal Syan Iluze zdi Kouzlo vytvoří kamennou zeď, která vypadá jako pravá. Kdo jí chce projít je testován na inteligenci – musí věřit, že zeď je jen iluzí. Formule: Kel Ji Quis Neg Gatra Formule: Kel rot Ji Quis Neg Gatra – ta samá zeď, jen otočená o 90 stupňů. Počítá se pak jako kouzlo IV. kruhu 4-kruh Neviditelnost Zneviditelní postavu na určitou dobu, nebo dokud tato postava nezaútočí. Formule: Bor Ji Neg Ow Fal Cero Magické oko Kouzelník vytvoří magického zvěda. Kouzelník ho může ovládat a vidí to co on. Zvěd není fyzicky zranitelný, ale lze ho odkozlit a kouzla na něj zacílená se přenesou na kouzelníka. Kouzelník se po dobu trvání kouzla musí intenzivně soustředit. Formule: Asm Ji Um Ow Fal Cero Nekromancie 0-kruh Hlas duchů Kouzelník vyvolá v zvoleném místě strašidelný zvuk a objeví se i mlhavý přízrak. Formule: Kel Neg Um 1-kruh Vyvolej Strach Způsobí že daný cíl bude po nějakou dobu prchat a vyhýbat se boj Pokud kouzelník oběť strachu jakkoliv zraní (kouzlo, útok...) bude efekt strachu zrušen. Formule: Igni Evart Neg Dom Okouzlení osoby Kouzelník ovládne mysl vybraného humanoida, kterého může následně ovládat po dobu působení kouzla (ovládá ho jako klasického summona). Kouzelník se po dobu trvání tohoto kouzla musí soustředit (nesmí nic dělat). Formule: Igni Evart Teo Dom Spánek Kouzlo způsobí že tvorové v zasažené oblasti usnou. Formule: Igni Evart Rhea Neg Dom 2-kruh Dotek Ghůla Kouzlo napodobující efekt doteku nemrtvého – ghůla - způsobuje paralýzu. Kouzlo je zrušeno při pokusu o sundání ,ghůlích rukavic‘, nasazení jakýchkoliv rukavic, uchopení zbraně a po úspěšném útoku pěstí. Formule: Asm Evart Neg Cero Tashin škaredý chechtač Cíl je postižen nekontrolovatelným záchvatem smíchu. Kouzelník se musí soustředit na udržení kouzla, jinak pouze přeruší jedinou akci. Formule: Igni Evart Liq Dom 3-kruh Vystraš Plošná verze kouzla "Vyvolej strach". Způsobí že cíle v dané oblasti budou po nějakou dobu prchat před kouzelníkem a vyhýbat se boji. Formule: Igni Rhea Evart Neg Smradlavý mrak V dané oblasti se vytvoří smradlavý oblak. Každý v zasažené oblasti riskuje silnou nevolnost, která brání možnosti bojovat. Pokud se zasažený pokusí rozběhnout, padne v mdlobách k zemi (na krátkou dobu). V případě jezdce je zasaženo i zvíře, a je zde šance pádu ze sedla. Formule: Igni Evart Rhea Dotek upíra Kouzlo napodobuje útok nemrtvého - Upíra. Funguje jen na jediný úspěšný zásah, ale životy ubrané cíli jsou přidány kouzelníkovi. Formule: Asm Evart Bor Ow Neg Cero Povolej nižšího nemrtvého Povolá nižšího nemrtvého na ochranu kouzelníka - nekromanta. Nemrtvého lze normálně ovládat. Formule: Bor Ow Evart Syan 4-kruh Zmatení Cíl je totálně zmaten (halucinace). Formule: Igni Evart Neg Teo Dom Iluzorní zabiják Kouzlo vyvolá ducha. Duch pak jde stále po určené oběti, a pouze jeho oběť je schopná ho zranit nebo odkouzlit. Kouzelník se nesmí pohnout, udělat jakoukoliv akci nebo být zasažen, jinak je duch zrušen. Formule: Kel Evart Dom Quis Um Promeny 0-kruh Sprav Kouzlo opraví předmět, i magický. Trvale ale sníží max. durabilitu. Formule: Bor Yeno 1-kruh Změň se Kouzelník se krátkodobě změní do zvolené podoby. Pro toto kouzlo je omezení, že se kouzelník může změnit pouze do podoby jiné hráčské rasy, nebo do podoby jiné pohlaví. Formule: Asm Van Quis Rychlý ústup Kouzelník si po krátkou dobu zvýší rychlost. Kouzlo je předčasně zrušeno, pokud je cíl ve war-modu nebo začne kouzlit. Formule: Asm Kel Pyro Um Vazelína Kouzelník pokryje určenou oblast vysoce kluzkou vazelínou. Postava co na něj vkročí má šanci že upadne. Teprve potom postava opět stojí a může se pohybovat. Šance pádu je závislá na síle, nákladu a obratnosti oběti a na Proměnách sesílatele. Pohybuje se od 10 do 20%. (1 kouzelník = 1 vazelína, seslání další předešlou zruší) Formule: Igni Hielo Rhea Neg Yeno Pavoučí lezení (Spider Climb). Kouzlo umožní přelézt přes magickou zeď. Přelezení není automatické, závisí na typu zdi a na obratnosti přelézajícího. Kouzlo může předčasně skončit po určitém počtu použití (ať už byly úspěšné nebo ne). Formule: Bor Hielo Teo Matt Yeno 2-kruh Magická zbraň Kouzelník dá nemagické zbrani dočasný +1 magický bonus Formule: Bor Van Yeno Noční vidění Klasické noční vidění. Formule: Bor Fal Van Roztříštění Poškozování předmětů sonickými vlnami. Snižuje zacílenému předmětu durabilitu. Formule: Bor Hielo Neg Yeno Zmenši předmět Kouzelník může zmenšit předmět ve svém vlastnictví na 1/12., včetně hmotnosti. Předmět musí být označený jeho "Osobní runou" (kouzlo). Předmět nelze použít až do opětovné dekomprese (dvojklik na zmenšeném předmětu). Formule: Bor Hielo Neg Matt Yeno 3-kruh Jemný odpočinek Na určitou dobu ochrání tělo před zetlením (neubývá životní energie). Formule: Bor Hielo Teo Xoth Cero Zrychlení Zvýší rychlost postavy, protikladem je kouzlo "Zpomalení". Pokud je na postavu se "Zpomalením" zakouzleno "Zrychlení" (a naopak), dojde k automatickému zrušení obou kouzel. Formule: Bor Cero Pyro Ostrá čepel Po dobu působení zdvojnásobí všechna zranění, které kouzelník způsobí při boji se zbraní, nebo pěstmi (platí to i při střelné zbraně s vyjímkou foukačky). Formule: Bor Pyro Teo Yeno Zpomalení Protiklad "Zrychlení". Způsobí zpomalení pohybu a rychlosti útoku. Protikladem je kouzlo "Zrychlení". Pokud je na postavu se "Zrychlením" zakouzleno "Zpomalení" (a naopak) dojde k automatickému zrušení obou kouzel. Formule: Igni Cero Hielo 4-kruh Proměna Kouzelník se změní do zvolené podoby. Formule: Asm Van Quis Matt Vidění neviditelného Příjemce kouzla má schopnost vidět neviditelné bytosti. Kouzlu neúčinkuje proti fyzickému skrytí se – např. pomocí dovednosti "Ukrývání". Formule: Bor Pyro Teo Fal Kamenná kůže Kouzlo dá příjemci odolnost proti fyzickým útokům. Formule: Bor Hielo Xoth Matt Cero Pavučina Pokryje danou oblast pavučinami. Pavučiny na místě vydrží určitou dobu, poté zmizí. Formule: Igni Rhea Matt Evart Magicka Odolnost 0-kruh Ochrana před magií Kouzlo lehce zvýší resistenci proti magii (dovednost Magická odolnost). Formule: Bor Xoth 1-kruh Odolnost elementu Kouzelník cíli lehce zvýší odolnost elementům. Formule: Bor Neg Pyro Formule: Bor Neg Hielo Formule: Bor Neg Ji Formule: Bor Neg Evart Štít Kouzlo vytvoří neviditelnom magickou bariéru kolem kouzelníka. Bariéra má schopnost zaměnit fyzického zranění za ztrátu many. Formule: Asm Ji Teo Xoth Cero 2-kruh Mágova zbroj Kouzlo vytvoří magické pole kolem cíle. Toto pole do určité míry nahrazuje nebo vylepšuje kvalitu zbroje cílové bytosti. Velká odolnost Elementu Silnější verze kouzla "Odolnost elementu". Formule: Bor Ow Neg Pyro Formule: Bor Ow Neg Hielo Formule: Bor Ow Neg Ji Formule: Bor Ow Neg Evart 3-kruh Ochrana před elementem Nejsilnější verze kouzla "Odolnost elementům". Formule: Bor Wer Neg Pyro Formule: Bor Wer Neg Hielo Formule: Bor Wer Neg Ji Formule: Bor Wer Neg Evart Ochrana před přesvědčením Kouzelník zvýší kvalitu zbroje proti útočníkům se zvoleným přesvědčením. Cílové přesvědčení se volí při seslání kouzla. Kouzlo neprozradí přesvědčení protivníků (kouzelník je ale může na základě dalšího boje odhadnout). Formule: Bor Van Xoth Kel 4-kruh Ochrana před šípy Vytvoří magický štít, chránící před malými projektily. Formule: Bor Ji Matt Neg Ostatni 0-kruh Osobní Runa Kouzelník zapíše své jméno na předmět. Předmět MUSÍ být v jeho batohu. Jméno není vidět, dokud se nepoužije kouzlo "Čtení osobních run". Jméno je možno smazat pomocí kouzla "Smaž". Formule: Bor Asm Magický Podpis Kouzelník očaruje předmět. Při odcizení předmětu se kouzlo probudí, a označí předmět Osobní runou (jménem) vlastníka. Formule: Bor Ow Asm Světlo Vyčaruje světlo okolo postavy. Světlo má sílu jedné pochodně. Formule: Bor Um Čtení Osobních Run Kouzlo zobrazí na 1 minutu jméno, vepsané na předmět pomocí kouzel "Osobní runa" nebo "Magický podpis". Formule: Bor Fal Asm Zápalka Kouzelník vyvolá paprsek ohně, kterým zasáhne cíl. Formule: Igni Pyro Paprsek chladu Kouzelník vyvolá paprsek chladu, kterým zasáhne cíl. Formule: Igni Hielo Hadí zub Kouzelník vyvolá paprsek kyseliny, kterým zasáhne cíl. Formule: Igni Evart Jiskra Kouzelník vyvolá paprsek energie, kterým zasáhne cíl. Formule: Igni Ji Magický výboj Kouzelník vyvolá paprsek magie, kterým zasáhne cíl. Formule: Igni Van 1-kruh Smaž Kouzlo mazající kouzla "Osobní runa" a "Magický podpis". Formule: Bor Neg Asm Břichomluvectví Kouzelníkovi je schopen vyslat svůj hlas, cizí hlas či podobný hlas tak, že vypadá jako by vycházel z jiného místa (z jiné postavy, sochy, zpoza dveří atd.). (Po seslání kouzla se zacílí místo. Následující napsaná věta bude umístěna na toto místo.) Formule: Kel Dom 2-kruh Drž dveře Kouzlo po určitou dobu drží uzavřené dveře. Kouzelník se musí soustředit (nesmí seslat jiné kouzlo) a nesmí se vzdálit od dveří (dosah kouzla). Kouzlo se zruší i pokud kouzelník obdrží jakékoliv zranění. Formule: Igni Neg Hielo Gatra Šeptající vítr Kouzlo využitelné pouze v tandemu s kouzlem Naslouchadlo. Pokud je Vítr zacílen na Naslouchadlo v Batohu, uslyší jeho zprávu všichni kolem ucha Naslouchadla. Formule: Bor Ji Dom Igni 3-kruh Otevři Kouzlo se pokusí otevřít magicky zamčenou truhlu nebo dveře. Kouzlo neodstraňuje magický zámek - dveře/truhla se při uzavření opět uzamknou. Formule: Igni Pyro Gatra Pravý úder Kouzelník má na jeden útok (ať se trefí nebo ne) vysoký bonus. Formule: Asm Pyro Teo Zruš kouzla Dispell se pokusí zrušit kouzla na cílovém objektu / bytosti. Nelze vybrat na co Dispell bude a na co nebude účinkovat, zasažena jsou všechna kouzla. 4-kruh Magický zámek Magicky uzamkne dveře či truhlu. Pouze kouzelník který kouzlo seslal je pak schopen odemknout. Zámek je možné zrušit kouzlem „Otevři“, nebo dispellem. Formule: Asm Neg Hielo Gatra RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Marina - 31.08.2009 Skvely, neco podobnyho by se mohlo dal vyuzit, pokud to budes aktualizovat spolecne s novinkami na MW. Chvalim . RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Drake - 01.09.2009 Dik, no tak kym budem hrat tak to snad aj budem editovat ked pridem na to ako sa na tomto fore edituju prispevky... RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Magnus - 01.09.2009 Podle mě by jsi měl lepší si rozdělit kouzla podle hlavních slov moci na kouzla ji, van, evart, hielo, pyro. Z nich si vybrat dvě vlny které pojedeš, skillů můžeš mít na 100% až 5, ale vlny magie zvládneš dvě dokonale, nebo tři necelé. RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Urs - 01.09.2009 (01.09.2009 v 11:08)Magnus napsal(a): Podle mě by jsi měl lepší si rozdělit kouzla podle hlavních slov moci na kouzla ji, van, evart, hielo, pyro. Z nich si vybrat dvě vlny které pojedeš, skillů můžeš mít na 100% až 5, ale vlny magie zvládneš dvě dokonale, nebo tři necelé. 5 na 100 % je teoretické. Počítá to s tím, že bys neměl žádný jiný bod mimo. RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Drake - 01.09.2009 No prave ! a o toto mi islo... Magia + Meditacia + 1.skola magie + 2.skola magie + 100 na rozdelenie do roznych skillov. Takze ide o to, ze si treba vybrat 2 hlavne WoP + 2 skoly magie a takymto sposobom to skombinovat...a ja osobne som si vyberal kuzla podla toho akej skole sa chcem venovat ... takze preto som potreboval toto rozdelenie, lepsie sa mi v tom orientuje. RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Marina - 01.09.2009 No ono je rozdil vlnova slova a druh magie...nektere vlnove slovo obsahne treba 3 druhy magie a nektere jen 1 druh. Naopak zase druh magie obsahne nekolik vlnovych slov. Ale lepsi vyber je skrze tyhle druhy, podle me. Rekla bych, ze v 1 druhu magie se vyskytuje mene vlnovych slov (v prumeru) nez ve vlnovych slovech druhu magie. Proste se nejaky kouzla musi ozelet a WoP dobre propocitat. RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Destephano - 02.09.2009 nebylo by lepsi zpristupnovat vlnove slova podle vyse daneho skillu druhu magie? je trosku divne kdyz nekrous nemuze mit vsechny kouzla ze skillu nekromancie. apd. atd. RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Marina - 02.09.2009 Mno proc by nekromancer nemohl mit vsechny kouzla z orkuhu nekromancie? Tohle jiste jde...a k tomu muze mit treba jeste astrologii a kus neceho jineho. Kazdopadne 100 nekro a vsechny slova na nekro kouzla mit urcite muze. RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Ilicius - 02.09.2009 Jako zrovna nekromancie je co do WoP dost jednoduchý obor, všechny její kouzla totiž využívají vlnu evart. RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Destephano - 03.09.2009 jsem z toho trosku zmateny, ale me nevysly vsechny potrebne vlnove slov RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Marina - 03.09.2009 Ze bys nemel skilly? WoP se delaji podle skillu a myslim ze i inty...nevim jestli podle lvl...ale nejaky vzorec na to je RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Colwyn - 03.09.2009 int + 75%magie + 25% meditace.. nebo tak nějak.. někde to fakt bylo RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Whitey - 03.09.2009 http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=112 Jsou tam ceny WoP, způsob jejich zdražování i vzorec síly vůle (zhruba uprostřed). RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Drake - 15.04.2010 SPELLBOOK http://img97.imageshack.us/img97/2544/spellse.jpg RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Colwyn - 16.04.2010 Já teda doufám, že se to po revizi ještě trochu rozhodí... jako že by třeba jedno kouzlo ovlivňovalo vícero skillů. Takhle se mág profiluje jen na základě dvou vln, co nemůže používat. RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Beddy - 16.04.2010 Osobně si myslim, že vlny a školy by měly jít křížem proti sobě, v týhle (mimochodem krásný) tabulce je vidět jak pyro = skill evokace, van= skill povolávání, evart = skill nekromancie. Pokud by šly školy a vlny křížem proti sobě, krásně by to oslabilo mága jako povolání, protože by ho to nutilo pro svou vlnu používat víc skillů a tak body mezi ně buď rozmělnit a tím se oslabit, nebo se specializovat na jednotlivou školu a investovat do toho, zvládnout více vln. Myslím, že by to vedlo k větší diverzitě mágský populace na MW. RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Drake - 16.04.2010 Tak tuhle tabulku jsem si delal hlavne pro sebe, ale kdyz uz na ni videt ruzne souvislosti tak jsem ji sem postnul... Ale abych reagoval na Colwyna a Beddyho...davejte bacha, protoze mag ma vzdy 2 hlavni vlny a ma k dispozici 5 skillu (na 100) ... z toho musi mit meditaci a magii, popripade ruzne jine, takze co ja vidim, je ze mu zustavaji tak maximalne 2 - 3 skilly ... Myslim, ze stavajici rozdeleni je dobre ... protoze musite kombinovat 2 vlny a 2 - 3 skilly ... spis me zarazi nevyvazenost vln na jednotlivych urovnich (pyro na 4 urovni ma 2 kouzla, evart na 2 urovni 2 kouzla) ... ale to taky stejne muze mit svuj duvod ... nevim, nechtel jsem resit tohle ... Ta tabulka je spis pro lepsi orientaci zacinajiciho maga, aby vedel jak co kombinovat ... tady je to krasne videt ... vybere si 2 sloupce a pak kouka na ktere kouzla se bude soustredit... RE: Rozdelenie kuziel podla skol - Whitey - 16.04.2010 Největší problém mága je že si může kdykoliv přeházet WoP jak potřebuje. Až to zruším (během revize kouzel), bude hůř. |