problémy se spuštěním klienta - Verze k tisku +- Manawydan Fórum (http://forum.manawydan.eu) +-- Fórum: Manawydan - Ultima Online Shard (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=13) +--- Fórum: Manawydan Klient (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=81) +--- Téma: problémy se spuštěním klienta (/showthread.php?tid=2664) |
problémy se spuštěním klienta - PJ - 09.02.2013 Dobrý den, dnes jsem si nainstaloval vaši ultimu a mám jeden problém. Jakmile chci spustit clienta tak mi to hodí chybu: MWClient.exe - ,NetFramewok Initialization Error Unable to find a version of the runtime to run this application. RE: problémy se spuštěním klienta - Keringer - 09.02.2013 Předpokládám že máš nainstalovaný net.framevork? vyzaduje to soubory z verze 2,0. Já osobně používám verzi 4,0. Možná si ještě zkontroluj directX 9,0C (také potřebné ke spuštění pokud se nepletu) RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 09.02.2013 Tak bohužel, už vím že chyba se nějak týká modulu runtime, mám nainstalovanou directx 9c, a framework verzi 4,0, ale stále prosím o radu co s tím RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 09.02.2013 tak jsem zkusil nainstalovat net.frmework verzi 2.0 a už to háže jinou chybu ,btw je to dost starej počítač, chyba je: Nastala vyjímka při spouštění klienta: Could not load file or assembly "Microsoft.DirectX.Direct3D, Version=1.0.2902.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35" or one of its dependencies. Systém nemůže nalézt uvedený soubor. Tudíž zase prosím o radu RE: problémy se spuštěním klienta - Stig - 09.02.2013 Zkus si radsi jeste jednou preinstalovat DirectX 9.0 z tohoto odkazu: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35 Potom si restartuj pocitac a zkus znovu spustit hru. Kdyz to nepomuze, muzes pak jeste zkusit tenhle odkaz, ale asi by to melo byt vicemene to samy: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109 Btw. jaky operacni system mas? RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 09.02.2013 Windows xp profiky, verze 2002, service pack 3, ok zkusim to, diky RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 11.02.2013 tak opět vyskočila další chyba, už jsem přeinstaloval vše dvakrát a stále nejde RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 11.02.2013 už mi došli nápady RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 11.02.2013 (09.02.2013 v 19:39)Stig napsal(a): Zkus si radsi jeste jednou preinstalovat DirectX 9.0 z tohoto odkazu: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35 tak tohle mi to píše i po všech možných reinstalech, náhled v příloze. Tomu už vážně nerozumím RE: problémy se spuštěním klienta - Whitey - 11.02.2013 Grafickou kartu máš klasickou, nebo integrovanou? RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 11.02.2013 (11.02.2013 v 16:07)Whitey napsal(a): Grafickou kartu máš klasickou, nebo integrovanou? Klasickou: ATI Technologies Inc. 3D Rage IIC AGP RE: problémy se spuštěním klienta - Stig - 11.02.2013 Citace:It appears that these cards have a compatibility issue with DirectX 9.0c Direct3D features http://en.wikipedia.org/wiki/ATI_Rage#Mobility To plati sice asi pro trochu jinaci karty, ne konkretne tu Tvou, ale mozna ze to je proste problem kompatability.. kdo vi. EDIT: Taky muzes zkusit postup viz zde, v prvni odpovedi (druhy prispevek odzhora s navodem na test dxdiag): http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090808102128AAK5kA6 V zasade by melo jit o spusteni par testu v nastroji "dxdiag" (správce úloh - nová úloha - dxdiag).. RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 15.02.2013 no tak problém asi bude v kartě, nemůžu ani spustit test 3D akcelerace, pořídím jinou a uvidíme RE: problémy se spuštěním klienta - Bejcek - 26.01.2016 Tak povedlo se .NET Framework, mám win 7, aktualizoval se klient, ale nespustím to :-D. Chyba při "spuštění klienta" to napíše: Manawydan Patcher v3.17 Windows 7 Service Pack 1 (Version 6.1, Build 7601, 64-bit Edition) Připojení přes proxy není aktivní Spuštěno načítání stránky s historií aktualizací Připojuji se na server ... Stahuji soubor s nastavením ... Hledám aktualizace patcheru ... Používáte poslední verzi patcheru Získávání tooltipů ze serveru ... Stahuji... 7 KB. Staženo a uloženo -------------------------- Lokální verze posledního patche: 253 Serverová verze posledního patche: 253 -------------------------- Na serveru nejsou žádné nové aktualizace Spouštím klienta: mwclient.exe Klienta se nepodařilo spustit RE: problémy se spuštěním klienta - Biosek - 26.01.2016 Jsi si jisty, ze mas .NET Framework verze 4.6.1? viz. https://www.microsoft.com/cs-cz/download/details.aspx?id=49981 RE: problémy se spuštěním klienta - RadstaR - 26.01.2016 Zkus spustit ... mwclient.exe a pokud to nepujde, tak sem hod vypis nebo pridej do zpravy soubor z Logs\DebugLog.Info.2016.x.x.txt (kde x.x. je datum) EDIT: Jinak jak pise Biosek RE: problémy se spuštěním klienta - Fujiwara - 26.01.2016 No jestli není problém u PJ v tomto: Radstar(oznámení o novém klientu): Bohuzel jak uz jsem psal v novince, minimalni pozadavky jsou nyni Windows 7 SP 1 a novejsi. PJ: Windows xp profiky, verze 2002, service pack 3 Tak ať si zbytečně nemění hardware, pokud bude problém ve windows. RE: problémy se spuštěním klienta - Biosek - 26.01.2016 (26.01.2016 v 12:01)Bejcek napsal(a): ...mám win 7...Menit hardware? Proc? Windowsy ma v poradku. Povidas nesmysle Fujiwaro RE: problémy se spuštěním klienta - Thanis - 26.01.2016 fujiwara reagoval na ten 3 roky stary post xD RE: problémy se spuštěním klienta - Fujiwara - 26.01.2016 Jo Thanis má pravdu, trochu fail Regaoval jsem na post 6. Nasměrovaly mě tam "nepřečtené zprávy", ale neuvědomil jsem si že ty aktuální jsou níž no. |