Manawydan Fórum
problémy se spuštěním klienta - Verze k tisku

+- Manawydan Fórum (http://forum.manawydan.eu)
+-- Fórum: Manawydan - Ultima Online Shard (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Fórum: Manawydan Klient (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=81)
+--- Téma: problémy se spuštěním klienta (/showthread.php?tid=2664)



problémy se spuštěním klienta - PJ - 09.02.2013

Dobrý den, dnes jsem si nainstaloval vaši ultimu a mám jeden problém. Jakmile chci spustit clienta tak mi to hodí chybu:

MWClient.exe - ,NetFramewok Initialization Error

Unable to find a version of the runtime to run this application.


RE: problémy se spuštěním klienta - Keringer - 09.02.2013

Předpokládám že máš nainstalovaný net.framevork? vyzaduje to soubory z verze 2,0. Já osobně používám verzi 4,0. Možná si ještě zkontroluj directX 9,0C (také potřebné ke spuštění pokud se nepletu)


RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 09.02.2013

Tak bohužel, už vím že chyba se nějak týká modulu runtime, mám nainstalovanou directx 9c, a framework verzi 4,0, ale stále prosím o radu co s tím


RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 09.02.2013

tak jsem zkusil nainstalovat net.frmework verzi 2.0 a už to háže jinou chybu ,btw je to dost starej počítač, chyba je:

Nastala vyjímka při spouštění klienta:
Could not load file or assembly "Microsoft.DirectX.Direct3D, Version=1.0.2902.0, Culture=neutral,
PublicKeyToken=31bf3856ad364e35" or one of its dependencies. Systém nemůže nalézt uvedený
soubor.

Tudíž zase prosím o radu


RE: problémy se spuštěním klienta - Stig - 09.02.2013

Zkus si radsi jeste jednou preinstalovat DirectX 9.0 z tohoto odkazu: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35
Potom si restartuj pocitac a zkus znovu spustit hru.
Kdyz to nepomuze, muzes pak jeste zkusit tenhle odkaz, ale asi by to melo byt vicemene to samy: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109

Btw. jaky operacni system mas?


RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 09.02.2013

Windows xp profiky, verze 2002, service pack 3, ok zkusim to, diky


RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 11.02.2013

tak opět vyskočila další chyba, už jsem přeinstaloval vše dvakrát a stále nejde Angry


RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 11.02.2013

už mi došli nápady


RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 11.02.2013

(09.02.2013 v 19:39)Stig napsal(a): Zkus si radsi jeste jednou preinstalovat DirectX 9.0 z tohoto odkazu: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35
Potom si restartuj pocitac a zkus znovu spustit hru.
Kdyz to nepomuze, muzes pak jeste zkusit tenhle odkaz, ale asi by to melo byt vicemene to samy: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109

Btw. jaky operacni system mas?

tak tohle mi to píše i po všech možných reinstalech, náhled v příloze. Tomu už vážně nerozumím


RE: problémy se spuštěním klienta - Whitey - 11.02.2013

Grafickou kartu máš klasickou, nebo integrovanou?


RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 11.02.2013

(11.02.2013 v 16:07)Whitey napsal(a): Grafickou kartu máš klasickou, nebo integrovanou?

Klasickou: ATI Technologies Inc. 3D Rage IIC AGP


RE: problémy se spuštěním klienta - Stig - 11.02.2013

Citace:It appears that these cards have a compatibility issue with DirectX 9.0c Direct3D features

http://en.wikipedia.org/wiki/ATI_Rage#Mobility

To plati sice asi pro trochu jinaci karty, ne konkretne tu Tvou, ale mozna ze to je proste problem kompatability.. Angry kdo vi.
EDIT:
Taky muzes zkusit postup viz zde, v prvni odpovedi (druhy prispevek odzhora s navodem na test dxdiag):
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090808102128AAK5kA6
V zasade by melo jit o spusteni par testu v nastroji "dxdiag" (správce úloh - nová úloha - dxdiag)..


RE: problémy se spuštěním klienta - PJ - 15.02.2013

no tak problém asi bude v kartě, nemůžu ani spustit test 3D akcelerace, pořídím jinou a uvidíme


RE: problémy se spuštěním klienta - Bejcek - 26.01.2016

Tak povedlo se .NET Framework, mám win 7, aktualizoval se klient, ale nespustím to :-D.
Chyba při "spuštění klienta" to napíše:

Manawydan Patcher v3.17
Windows 7 Service Pack 1 (Version 6.1, Build 7601, 64-bit Edition)
Připojení přes proxy není aktivní
Spuštěno načítání stránky s historií aktualizací
Připojuji se na server ...
Stahuji soubor s nastavením ...
Hledám aktualizace patcheru ...
Používáte poslední verzi patcheru
Získávání tooltipů ze serveru ...
Stahuji... 7 KB.
Staženo a uloženo
--------------------------
Lokální verze posledního patche: 253
Serverová verze posledního patche: 253
--------------------------
Na serveru nejsou žádné nové aktualizace
Spouštím klienta: mwclient.exe
Klienta se nepodařilo spustit


RE: problémy se spuštěním klienta - Biosek - 26.01.2016

Jsi si jisty, ze mas .NET Framework verze 4.6.1? viz. https://www.microsoft.com/cs-cz/download/details.aspx?id=49981


RE: problémy se spuštěním klienta - RadstaR - 26.01.2016

Zkus spustit ... mwclient.exe a pokud to nepujde, tak sem hod vypis nebo pridej do zpravy soubor z Logs\DebugLog.Info.2016.x.x.txt (kde x.x. je datum)

EDIT: Jinak jak pise Biosek


RE: problémy se spuštěním klienta - Fujiwara - 26.01.2016

No jestli není problém u PJ v tomto:

Radstar(oznámení o novém klientu): Bohuzel jak uz jsem psal v novince, minimalni pozadavky jsou nyni Windows 7 SP 1 a novejsi.
PJ: Windows xp profiky, verze 2002, service pack 3

Tak ať si zbytečně nemění hardware, pokud bude problém ve windows.


RE: problémy se spuštěním klienta - Biosek - 26.01.2016

(26.01.2016 v 12:01)Bejcek napsal(a): ...mám win 7...
Windows 7 Service Pack 1 (Version 6.1, Build 7601, 64-bit Edition)
Menit hardware? Proc? Windowsy ma v poradku. Povidas nesmysle Fujiwaro Smile


RE: problémy se spuštěním klienta - Thanis - 26.01.2016

fujiwara reagoval na ten 3 roky stary post xD


RE: problémy se spuštěním klienta - Fujiwara - 26.01.2016

Jo Thanis má pravdu, trochu fail Smile Regaoval jsem na post 6. Nasměrovaly mě tam "nepřečtené zprávy", ale neuvědomil jsem si že ty aktuální jsou níž no.