Manawydan Fórum
Indikátor psaní ve hře - Verze k tisku

+- Manawydan Fórum (http://forum.manawydan.eu)
+-- Fórum: Manawydan - Ultima Online Shard (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Fórum: Návrhy (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Téma: Indikátor psaní ve hře (/showthread.php?tid=2934)

Stránky: 1 2


Indikátor psaní ve hře - Triad - 30.01.2014

Občas je problém v RP rozhovorech poznat, jestli ostatní postavy mluví - tzn. píšou něco do hry.. pak je možné, že dvě minuty stojí naproti sobě a navzájem čekají, co ta druhá napíše. Napadlo mě, že by se mohlo v nastavení klienta/příkazem zapnout něco v tom smyslu "Indikátor psaní ve hře" .. a pokud by se tahle vymoženost zapnula, tak by nad postavou, která něco píše do hry začaly blikat/zobrazily by se např. tři tečky. Myslím, že by to byla užitečná a originální vychytávka.


RE: Indikátor psaní ve hře - Whitey - 31.01.2014

Vím co myslíš, nevím ale zda to někdo udělá. Je to nutné udělat v klientovi.


RE: Indikátor psaní ve hře - Marina - 05.02.2014

Jsem sice mimo misu, ale tenhle navrh se mi opravdu libi. Urcite by stalo za to to nejak zpracovat Smile.


RE: Indikátor psaní ve hře - Mir - 06.02.2014

Síce je to featura typická pre niektoré instant messaging služby, ale musím uznať že by to bolo praktické hlavne na rôznych poradách Biggrin


RE: Indikátor psaní ve hře - Whitey - 06.02.2014

Mohl bych to zatím obejít příkazem [wr, po kterem by se nad postavou emotovala opakovaně hvězdička, dokud postava nevysloví větu.


RE: Indikátor psaní ve hře - Marina - 09.02.2014

A nespamovalo by to journal?


RE: Indikátor psaní ve hře - Whitey - 09.02.2014

Emote do deníku nejdou, ne?


RE: Indikátor psaní ve hře - Galran - 10.02.2014

Emote do deníku jdou.


RE: Indikátor psaní ve hře - Whitey - 10.02.2014

To je divné, podle mě zrovna emote by neměly.
No nic, podívám se po něčem co do deníku nejde.
Geo udělal podporu pro takové zprávy do klienta, ale bohužel zatím není možné verzi vydat.


RE: Indikátor psaní ve hře - Triad - 20.03.2014

Pohnulo se to nějak vpřed? Smile


RE: Indikátor psaní ve hře - Whitey - 20.03.2014

Ne, měl jsem teď skripterský výpadek zaviněný problémy reálného života.


RE: Indikátor psaní ve hře - Whitey - 22.03.2014

Prověřil jsem přímo skripta klienta a pokud to chápu správně tak do logu jde všechno, dokud Geo nevydá aktualizaci klienta.
Přemýšlel jsem také nad možností indikátoru přímo v klientovi (tj. ne přes příkaz), ale tam je problém že klient nerozezná jestli píšete příkaz, modlitbu, kouzlo - indikátor psaní by svítil u všeho.


RE: Indikátor psaní ve hře - Whitey - 22.03.2014

Po restartu [wn (WritingNotification) nebo [pp (Počkej, píšu) = zobrazení hvězdičky nad postavou dokud nepromluví normálně nebo křikem.
Dokud nebude aktualizován klient nemohu udělat aby hvězdička nešla do logu.


RE: Indikátor psaní ve hře - Poutnik - 20.04.2014

Jednu hvězdičku snadno přehlídneš, dal bych tři.


RE: Indikátor psaní ve hře - Stig - 20.04.2014

Já sem spíš přemýšlel dělat podobný věci přes animaci nad hlavou.
U tohohle konkrétně třeba animace tří teček nad hlavou. Styl podobný jako tuším v Sims nebo tak někde, prostě postupně přibývaj tečky až do počtu tří, pak (z)mizej a takhle furt dokola, dokud je aktivovaný příkaz.
Něco podobného by mohlo být třeba u interakčních NPC s questem, akorát ve formě znaků "?!" (nebo něco podobného).


RE: Indikátor psaní ve hře - Whitey - 20.04.2014

Myslíš bug1058? Občas se v klientu šťourám, ale tohle jsem zatím nevymyslel, ač to má u mě v úpravách klienta vysokou prioritu. Gea jsem přes veškeré jeho (sporadické) sliby nedokopal ani k vydání klienta s možností nezapisovat zaslaný text do logu (hvězdička nad postavou, výkřiky prodejců apod.).


RE: Indikátor psaní ve hře - Stig - 20.04.2014

No, nevím, jak to je, možná by snad ani nebylo nutné do toho plést klienta? Prostě jenom standartní UO animace, která jde přidávat třeba i přes Pandoru přímo do hry.. Do skript NPC přidat podmínku "pokud je NPC interakční, zobraz tuto animaci na pozici X,Y,Z".. ohledně toho příkazu nevím jistě, ale nejspíš by to nějak taky šlo, ne?
Ty animace maj být stejně viditelný globálně. V podstatě (principem) je to teda něco jako roj hmyzu při farmaření (škůdci) nebo kouzlo Roj - pokud to přeženu, tak postava, která smrdí, by nad sebou ten roj třeba mohla mít taky. Biggrin "Pokud objekt splňuje podmínku A nebo B, zobraz na místě X,Y,Z animaci 123" a "Pokud objekt přestal splňovat podmínku A nebo B, smaž danou animaci 123" nebo něco na ten způsob (změna viditelnosti animace např.).
I když teď si říkám, že kdyby se NPC pohnulo, musela by se hýbat i ta animace (pohyb Mobilu vyvolá změnu souřadnic animace).. to je asi ta základní nevýhoda.. a s tím spojená otázka výkonu, ale v tom už se nevyznám. Sad Ta animace by prostě dané Mobile musela následovat, podobně jako to dělá třeba kouzlo Roj (Caster.AddEffect( new SummonSwarmEffect( this, duration, this.SpellTargetLocation ) )), ale samozřejmě bez toho aby se pohybovala za ním zpožděně, musí být stále nad ním.

Ohledně přidávání animací samozřejmě počítám s případnou nutností nějaké takové symbolické animace přidat. Pro tohle asi žádné vhodné zatím neexistují, v originále jsou tomu nejblíže leda tak nějaké ty obláčky a malé "mráčky" apod.
V zásadě je to ale tuším jedna grafika na každý "snímek" a následně se to nějak akorát vzájemně propojuje v souborech. Do hry se to pak přidává normálně pod jedním ItemID a ono se to pak "samo" animuje. Řádově otázka hodiny Photoshopu (požadovaná invence u přidávání grafik pro písmena/symboly je prakticky nulová, jde jen o to udělat to ve vhodném stylu, třeba "kouřově" či poloprůhledně, prostě ať to nejsou obyčejné tučné bílé znaky nebo nějaká podobná ošklivost, která by narušila celkový dojem) a následné úpravy souborů a vydání patche.

Takhle by se daly dělat myslím si docela hezký a hlavně použitelný a názorný věci. Kdo hrál chvíli Sims nebo podobný hry si to asi dokáže představit, akorát bych vynechal ty komixové bubliny.. Smile
V zásadě by se to dalo široce využít, třeba na vendory nebo různý NPC - "jednáš/mluvíš zrovna s hráčem? Zobraz nad hlavou 'blabla'" atd. atp.


RE: Indikátor psaní ve hře - Whitey - 20.04.2014

Jestli máš v hlavě nějakou představu tak ji zkus, všechno lepší než nic.
Pozor ale: item (ala roj) se ti nebude posouvat s postavou. Efekt (např. hvězdičky od kouzla) se s cílem snad pohybuje (jistý si nejsem), ale nevím jestli se odesílá novým postavám (zda ho nevidí jen ti co byli dost blízko při jeho vytvoření).


RE: Indikátor psaní ve hře - Stig - 20.04.2014

Jo.. pohyb roje právě zajišťuje nějaký Timer, který ověřuje Location cílového Mobile a následně upraví podle něj Location toho Itemu.
Holt zkusím a uvidíme. Nemuselo by to být ani nějak extra složitý, prostě jen nový zvláštní item PersonalAnim se spuštěným Timerem na kontrolu polohy a vybraným ItemID. Pak by se akorát ten item musel ve vhodnou chvíli přidat nebo smazat.


RE: Indikátor psaní ve hře - Mir - 21.04.2014

Vyskúšal som ten command. funguje.

Ak sa to implementuje do klienta napríklad tou formou že:

"If cmdline contain text"

then
*
Else
End

Tak by to bolo celkom praktické.