Manawydan Fórum
[RP] Kareldský turnaj - Verze k tisku

+- Manawydan Fórum (http://forum.manawydan.eu)
+-- Fórum: Manawydan - Ultima Online Shard (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Fórum: Plánované akce (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=85)
+--- Téma: [RP] Kareldský turnaj (/showthread.php?tid=3048)



Kareldský turnaj - Galran - 23.06.2014

Turnaj

Na vědomost se dává, že 28. a 29, 337. roku proběhne řada soutěží a turnajů pod schválením samotného Kareldu, v programu je následující:


- Rytířské klání -

14:00
Dva jezdci usednou na své oře a vyrazí proti sobě s dřevcem a štítem. Cílem je soupeře třikrát srazit na zem. Po úspěchu daný rytíř postupuje do vyššího kruhu. [Útočit je povoleno pouze ve cvalu, bez použití podpůrných lektvarů, magie, kněžských modliteb a bardských balad. Výjimku tvoří pouze lektvar nočního vidění.] Důležití součástí budou samozřejmě i panoši a heroldi, které si sebou rytíř přivede.



- Turnaj v lukostřelbě a kuši -
15:00
Zájemci o turnaj v lukostřelbě můžou mít svůj vlastní luk a šípy, pokud nebudou mít, mají možnost si na turnaj luk s šípy vyzkoušet.
Turnaj bude mít dvě kola, v každém kole si střelec stoupne před terč a vystřelí do svého terče 15 šípů. Za každý zásah dostane střelec body, čím lépe se trefí, tím více bodů střelec obdrží. Body obdržené v kolech se budou sčítat a po třech kolech vyhraje střelec, který obdrží nejvíce bodů.




- Souboj jeden na jednoho -

16:00
Do tohoto souboje může být přihlášen kterýkoliv válečník, který se nebojí obdržet jakékoliv rány, tento souboj je určen pro toho, jenž se umí ohánět pouze zbraní. Na souboj si každý může přinést svou vlastní výbavu. Usmrcení vašeho protivníka je zakázané. Pomocná zvířata budou povolena pouze po rozhodnutí pořadatele, který určí, zda se v daném souboji mohou účastnit. Porušení pravidel může znamenat okamžitou prohru.



- Souboj dva na dva -
17:00
Zájemci o souboj dva na dva můžou být jakékoliv bojového zaměření či jakéhokoliv vyznání. Na souboj si každý může přinést svou vlastní výbavu, ale je přísně zakázaný jakýkoliv dopping před bojem a to jak alchymistickými lektvary, tak kouzly či bardských balad stejně tak usmrcení vašeho protivníka je zakázané. Pomocná zvířata, jsou povolena, ale mág a kněz může své pomocníky vyvolat až po zahájení souboje. Porušení pravidel je přísně trestáno.


Následující den:
- Souboj kouzelníků -
14:00
Proti sobě se v malé aréně postaví dva kouzelníci, bude povoleno začít kouzlit až při začátku boje, nikoliv před ním! To samé platí o vyvolávání pomocníků, požití lektvarů a jiných výhod. Při každém kole jeden z kouzelníků postupuje a druhý nevratně prohrává a souboj pro něho končí.



- Jedlík -
15:00
Na tuto soutěž se může přihlásit kdokoliv s rychlou pusou a velkým žaludkem. Pravidla jsou jednoduchá sníst vše na stole a to co nejrychleji. Těm co se udělá nevolno a budeme jim muset přinést vědro, prohrávají a odklidí se bokem, aby neodradili nebo nenarušili svými zvratky soutěž ostatních jedlíků, kteří mají chuť pokračovat v jídle a soutěži.



- Soutěž krásy pro dámy i dívky -
16:00
Soutěž krásy je pro všechny dámy a slečny. V soutěži půjde o krásu a důvtip, kterou budou hodnotit rozhodčí. Rozhodčí budou dva hlavní, ti si k sobě před soutěží vyberou další lidi do poroty, která bude účastnice hodnotit. Účastnice budou přicházet po jedné. Nejdříve přijdou a ukáží se porotě, trochu zapózují, popřípadě zavrtí zadnicí, aby svými tvary uchvátili porotu. Poté bude následovat povídání o sobě, účastnice o sobě něco poví, co má ráda a co se jí líbí. Následovat budou záludné otázky poroty na účastnici soutěže. Jak otázky skončí, bude požadována po účastnici krátká básnička. Poté porota udělí body, každý člen poroty ohodnotí podle sebe účastnici body od jedné do deseti, body se sečtou, zapíšou a poté bude teprve následovat další účastnice.



- Dostihy -
17:00
Dostihy se budou konat na běžecké trati a budou na čtyři kola. Dostihy se zahájí na startovní čáře, odkud zároveň vyrazí maximálně 4 účastníci. Rozdělení účastníků bude náhodné a určí jej rozhodčí. Pokud bude účastníků víc, vybere se z každého závodu jeden vítěz a v konečném závodě se opět poběží 4 kola, podle kterých se určí vítěz soutěže. Ten kdo první dorazí do cíle, se samozřejmě stává vítězem. Kdo chce, může si přivést na trať vlastního koně, se kterým bude závodit. Kdo nemá koně a bude se chtít účastnit, bude mít možnost si půjčit ze stájí lamu. Na vědomí se dává, že lamy ze stájí jsou krotké a může na nich jezdit každý.


- Obecná pravidla -
-Jedy budou brány na turnaji jako zbabělost a při jejich zjištění rozhodčí zakročí podle vlastního uvážení.



RE: Kareldský turnaj - Galran - 29.06.2014

Kareldský turnaj končí, sláva vítězům a úcta poraženým. Nechť se tu opět setkáme na příštím Kareldském turnaji!
-Pořadatel-