Manawydan Fórum
Flame? - Verze k tisku

+- Manawydan Fórum (http://forum.manawydan.eu)
+-- Fórum: Manawydan - Ultima Online Shard (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Fórum: Dotazy (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Téma: Flame? (/showthread.php?tid=3273)



Flame? - Gheed - 21.08.2015

Zdravím, mám menší dotaz ..

Proč když si postavi Bumhug uber build s dočasnou nezničitelnosti, medvědem a jedy, tak je to špatně a hned se nerfuji resisty i medvědi.. a proč když tady začne běhat téměř nezničitelny mag s 20x větším dps než mám já s očarovanou sekerou a grizlym.. tak je to v pořadku ? :-D Aneb vyjede a lootne si co chce a koho chce ..Navic to bylo stylem.. žadna para, žadne prokletí, prostě do mě naběhl jako nějaky war...  xD

Jinak gratulace k tomu buildu, ty víš kdo :-D .. konečně mě někdo vyjel...

Každopádně po to co jsem viděl co je ve hře a normálně se to u magu použivá a nijak se to nenerfuje ... beru všechny nerfy, které se začlý provádět na cokoliv až když jsem to začal použivat ja -> pliženi, svitky, medvědi, jedy jako nějakou podobu šikany, kdy po každe upravě musím čekat 2 měsíce než se naučím nové perky  ...aneb děkuji pěkně :-D

Nakonec.. tohle není stižnost na pvp nebo jakýkoliv prohřešek s nim spojený ...


RE: Flame? - Biosek - 21.08.2015

Tohle je bohuzel problem nedostatku scripteru. Navrhy na nerfovani maga jsou uz vcelku vymysleny, jen neni cas to udelat. Ja se do toho sam treba netroufam pustit, protoze uz je to docela velky zasah a WDy ted pracuje na CS4. Kazdopadne o tom vime a budeme je nerfovat.


RE: Flame? - Brak - 21.08.2015

To víš, musíš si udělat uber orčího mága...


RE: Flame? - Whitey - 21.08.2015

Většina "superbuildů" mágů je tvořená pomocí kouzel 5 a vyššího kruhu, která nejsou (už léta) správně nastavená - proto ani nejsou na fóru. Mám pocit že mě konečně dokopete k tomu abych je prostě zablokoval... to zas bude prskání že se něco vyplo, i když se to nesmí používat.

Mág se bude dělat hned po CS4.
Hm, doufám že to nezní jako "nikdy" při tom jak se CS4 táhne... za poslední dva týdny jsem celkem pokročil, ale mám teď strašně málo času.

Každopádně na kouzla se uplatní stejný systém jako je u CS4 zbraní, tj. kouzlo bude spadat do kategorie která určí jeho základní vlastnosti (dmg, rychlost sesílání...) + vlastnosti kouzla.
Fireball, pokud bych ho stavil podle současného stavu CS4 by vypadal například takhle: Kategorie 4 (-> dmg 12-19, 20 many, nárok na Magery 75, seslání jednou za 3.3s), vlastnost Plošné (-1 kategorie tj. výsledné dmg 9-15, ale +3 rozsah) a Zápalné (2dmg ohněm po 4s).
Celé kouzlo se tak nastaví pár parametry, s možností kdykoliv ho upravit pŕes stejný gump jako vidíte na "[test zbranecs4".