Manawydan Fórum
Od Halliho - Verze k tisku

+- Manawydan Fórum (http://forum.manawydan.eu)
+-- Fórum: Manawydan - Ultima Online Shard (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Fórum: Koordinace (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=63)
+---- Fórum: Nový Věk (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=100)
+---- Téma: Od Halliho (/showthread.php?tid=3327)



Od Halliho - Halli - 19.02.2016

Ahoj. Ačkoliv hraji na jiném shardu (celkem mě překvapilo, jak na nonRP shardu může být větší atmosféra a RP zážitek než na RP shardu), tak taky něco přihodím. Vše vychází z toho, co si pamatuji, když jsem tu byl naposledy. Nepročítal jsem návrhy ostatních.

1. Potřeba stavět na RP. To je jediné, co můžete nabídnout. Je potřeba na tom budovat vše ostatní - nemělo by se stávat, že je RP hrubě limitováno herními systémy. 
  • PvP - nemůžete banovat za RP PvP. To je prostě hovadina. Zrušit PvP flag, k uo prostě PvP patří. 
  • Pravidlo o self supportu - dělá to bordel s RP. Neměl by být problém v obdržení věci přes svou jinou postavu, pokud šlo o normální obchod (a obzvlášť, pokud je věc jinak nesehnatelná). Bez pořádné RP základny by však docházelo ke zneužívání. 
  • Když jsem hrál svou poslední postavu, dost mi zkazilo dojem ze hry, že jsem nebyl schopen si opéct ani obyčejnou rybu. To vážně jediný, kdo umí vařit, má být systémové povolání farmář? Většina bojových postav jsou jinak naprostí lemplové.
  • Questy, eventy, příležitosti. Ve hře nebylo co dělat.
  • Podklady pro svět. Měl by žít a rozvíjet se, ne být neustále neměnný.
  • Hráčské RP - interakce, příspěvky na foru.
  • Raději koncentrovat hru do jedné oblasti, která je na dění a obecně bohatá, než vše rozprostřít do světa, kde nic není.
2. Balanc hry
  • Sice pěkné, že tu je tuna zbraní s tunou odporné neoriginální grafiky, ale to že je v každé třídě použitelná 1 nebo 2 zbraně z 10, je dost ubohé. Chtělo by to zredukovat jejich počet a zaměřit se spíš na jejich použitelnost s tím, aby to nedopadlo však tak, aby všichni používali jednu a tu samou zbraň. Týká se i zbrojí, např. platová zbroj byla tuším dost nepoužitelná.
  • Endgame a dungeony by neměly být solovatelné. Povolání by se měla doplňovat.
  • Získávání expů. Level * 1000 je hodně vzhledem k tomu, jak málo zkušeností se ve hře získává. Je to otravný grindfest u bojových postav, crafti jsou většinou odsouzeni k low lvlům. Obecně to chce zvýšit získávané expy / změnit vzorec pro potřebné expy. Fresh expy jsou spíš odrazující feature než něco, co by prospívalo hře.