![]() |
Rozšíření receptů farmáře - Verze k tisku +- Manawydan Fórum (http://forum.manawydan.eu) +-- Fórum: Manawydan - Ultima Online Shard (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=13) +--- Fórum: Návrhy (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=18) +--- Téma: Rozšíření receptů farmáře (/showthread.php?tid=3570) |
Rozšíření receptů farmáře - Unkulunk - 29.07.2019 Ahoj Dnes odpoledne proběhla menší debata ve hře a trochu mě motivovala k sepsání pár nápadů jak rozšířít farmáře, jsou to jen momentální myšlenky a bude potřeba to ještě hlouběji rozebrat. 1/ Zprovoznění perku Kořenář, tady je nástřel možných druhů koření seřazené podle úrovně: název použití složení 0/ uzenářské koření pečené maso, šunka, klobásy, špek (to co už tu je. sůl, pepř, česnek) 1/ cukr sladké těsto cukr se dá udělat z řepy (tuřín) co už ve hře je 2/ polévkové koření do polévek nová pěstovatelná rostlina petržel+vývar (nový polotovar) 3/ divoké koření na ryby, jehněčí a lepší maso jalovec + mandragora + pálivá pasta +houby 4/ vzácné koření na nejlepší ryby a speciality něco těžkého od bylinkáře(šafrán) + olivy + vinný ocet + nějaký minerál od kováře (nové věci popsány dál) 2/ k tomu pár nových receptů: název použití složení sádlo masti, jídla ze zabitého zvířete se získá lůj, ten by farmář vyškvařil na sádlo olivy olej + koření nová pěstovatelná rostlina, na místo kukuřice by se olej dělal z oliv. vinný ocet koření víno (nápoj) + kvasnice vývar polotovar pro další vaření hodně kostí+trochu masa, mrkve a cibule pstruh v sýrové omáčce nové jídlo, ryba nemá využití maso ze pstruha+sýr+víno+vzácné koření uzený úhoř nové jídlo, ryba nemá využití úhoří maso+divoké koření+špek+dubové třísky žračí steak nové jídlo, ryba nemá využití žraločí maso+vzácné koření+sádlo 3/ Z dnešní debaty vzniklá myšlenka jídla co by přidala buff na pety, první tři jsou myšleny jako dlouhodobé (aby efekt nastal bylo by potřeba 1-2 dny na daném krmivu, a efekt vydrží dokud bude krmeno danou stravou) zbytek je myšlen jako krátkodobé jednorázové navýšení podobně jako lektvary u hráčských postav: šrot vyšší produkce mléka pro krávy kukuřice+maso+kosti (masokostní moučka) zelená píce vyšší produkce vlny u ovcí kukuřice+sláma slepičí zobání vyšší produkce vajec jakákoliv semena+zrní+kukuřice suchary vyšší bojové dovednosti psovitých šelem těsto+sádlo+klobása medvědí pamlsky vyšší HP a obranné dovednosti medvědů mleté maso+vejce+med+vzácné koření něco kočíčí ?? vyšší bojové dovednosti kočkovitých šelem mléko+šunka+sladké těsto krmná směs vyšší nosnost nákladních a rychlost jízdních koní tykev+cukr+sláma+vzácné koření ještěrky žerou hobity, tak na ty recept nepíšu, neboť se jich bojím. Tak třeba z toho něco bude použitelného, a když ne,tak mě nekamenujte. Chtělo by to nějakého bylinkáře, nevím přesně co už ve hře mají. Jsou to jen momentální nápady. RE: Rozšíření receptů farmáře - Thortogily - 30.07.2019 Mhm Ad 1) Koření Nedělit takhle. Důvodu je víc. Ty na to koukáš jako člověk co už třeba nějaky vybavení má. Hráč co začne hrát farmáře, tak je do 10 levelu chudej jak kostelní myš a světe div se. Koření je pro něj esencí celýho hraní (protože bez něj neuvaří ani prd). Neustálý pěstování surovin pro další povolání taky řešením není, protože to buď ostatní vykupují za cenu kdy jsi v mínusu a nebo to nevykupují vůbec. Ty recepty mají být ve svý podstatě jednoduchý na udělání dle svý náročnosti a ne zbytečně komplikovaný. Už teď máme ve hře v podstatě tři druhy "koření": klasické koření, pálivá pasta a mléko/med (jako sladidlo). Navíc farmář je dle myho názoru jedno z nejchudších povolání, protože jediný co ho drží nad vodou je občasný prodej jídla nebo dělání zákázek. Ad 2) Nové recepty. Ano jsou potřeba, ale ne takhle. Spíš je nutný dodělat recepty, který evidentně někdo kdysi plánoval a zůstaly po nich jen meziprodukty. Dodneška nechápu smysl pšeničnýho sladu nebo dalších receptů, který jsou účelový jen pro jeden recept, nebo končí úplně bez jakýhokoliv smyslu. Btw žralocí steak (resp jeho obdoba ve hře je). To co farm potřebuje jsou nějaký endgame recepty na jídlo, který ovlivňují hráče (když tu máme tunu elixírů co vracej plný hp, proč tu nemáme farmářský jídla co taky poskytují vliv na krev). Skoro všechny povolání mají možnost vyrobit nějaký speciální výrobek, který má na hráče vliv ať krátkodobě tak dlouhodobě statama). Farm by měl mít možnost udělat jídla, který dají hráči po nasycení daným jídlem nějaký boost (rezist, regen, atd). Popř recepty s produktem, který hráči budou opravdu chtít a zvednou tohle povolání z nějakýho ekonomickýho dna na kterým pořád je. Ad 3) Krmivo pro zvířata. Pro účely chovu a udržetelnosti - možná, pro účely bojových petů - zásadně ne. Ten balanc lidí co běhaj s grázlem je už takhle rozbitej a boostovat si ty pety jídlem by docílilo akorát dalšího nerfu. |