10.04.2013 v 16:40
Hodnocení:
7
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ja osobne mam na f1 makro na target next a pak na makrech kouzel target last.
Naklikat spravnej target jde pak pomerne rychle i za behu.
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
10.04.2013 v 20:36
Hodnocení:
2 360
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nad tímhle už jsem Geo taky přemýšlel, problém ale nastane až takovou zmenšeninu posadíš na koně nebo na židli.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
17.05.2013 v 08:16
Hodnocení:
114
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Jen takový dotaz, co se týče layerů, bylo by možné uvažovat o tom, že by se pro jedno oblečení použili layery řekněme dva a v každém byla část oblečení (v zásadě složení dvou grafik, na dvou layerech do jednoho itemu), příkladem bych vzal třeba plášt, která by měl být přikrytý oblečením (což v současnosti tuším je), ale jehož zapínání naopak musí oblečení překrývat.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.