27.06.2016 v 00:10
Vždy som si myslela, že keby to urobím, tak dostanu sprda za to, že si to mám riešiť v hre RP.
Co by vás přitáhlo zpět ke hře?
|
27.06.2016 v 00:10
Vždy som si myslela, že keby to urobím, tak dostanu sprda za to, že si to mám riešiť v hre RP.
27.06.2016 v 00:13
Ale vůbec ne..
Nevadí, že se na herním chatu zeptáš, jestli má někdo na prodej výbavu nebo jestli jde někdo dung, protože jinak se budete honit po celé mapě a nikdy se nedohoníte a ani se o sobě nedozvíte. Nevadí, když použiješ fórum k účelu, který by mělo plnit - komunikace s dalšíma hráčema a navazování kontaktů. Nikdo nezastírá, že by bylo pěkný ten obchod samotný ve hře RP odehrát a ne jen suše uskutečnit. Ale to už je jen takové plus pro vás a když se do toho nechce, nebo když to jde přes vendora, to se holt nedá nic dělat.
27.06.2016 v 07:39
Zavedeme tu tendermarket a budeme pěkně na všechno vypisovat výběrová řízení Transparentnost musí bejt!
27.06.2016 v 08:34
Jojo, začíná to výběrkama a končí revizema zakázek pro armádu a dotací na tuřín.. A co takhle prověřit tu pálenku z Vilhelmovic, po který oslepneš když hodíš cokoliv krom sedmičky na kostce 1d6?
Potížista spotted.
27.06.2016 v 17:13
Herní chat jsme chtěli v pradávnu zrušit, protože je velice ne-RP.
Nakonec zůstal, protože je to prostě nutnost. A věc která mě velice mrzí je momentálně nefunkční propojení herního chatu s IRC
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
27.06.2016 v 17:16
A hlavně zapomínáte na tu nejdůležitější schopnost global chatu .. aneb dokonale se tam nadává na GM
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
27.06.2016 v 17:40
No jo, jenže oni to poslouchají a pak podle toho jednají
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
20.07.2016 v 05:09
1. Odhalit celou mapu
2. Lepsi poklady v dungach 3. Specialni itemy (Priklad : Katana +10 vetsi poskozeni do zvirat) 4. Sance ze z prisery padne nejaky pytlik/brasna z ktereho nasledne padne random item a random atributy 5. Povolit pvp vsude + povolit fulloot (zrusit pvp tag) 6. Pridat vic spawnu do sveta (vic obtiznych) 7. Zmenit skill stopovani aby si clovek nemohl spawnovat kone/jesterky a dalsi ... proste bych to spawnul do lesa a jinych koutu sveta skill tracking by slouzil pouze k tomu aby bylo lehci si to zvire najit (napr: pouziju tracking a pokud v dosahu 50 policek to zvire bude tak me to k nemu navede 8. Zrusit skill jezdectvi
20.07.2016 v 09:41
Supr, dík za názor. Jen bych chtěl říct, že na bodech 2., 3., 4., 5. se aktuálně pracuje, 2.-4. jsem si před nějakou dobou vzal na triko a budu na tom pracovat jak čas dovolí.
20.07.2016 v 18:34
Bezva. Tak zrovna body 2 - 4 bych omezil úplně Není nad to, když ti z jelena padne pytlík s válečným kyjem +4. Jo, chápu, že je to nadsázka a že tohle (doufám) se nikdy nezavede. Ale i tak. Nejsem proti speciálním itemům, ale takové věci by se měly dávat v rámci dějových linií a podobně. Ne kvůli náhodným dropům v truhle. Ačkoliv je jasné, že každá tlupa kostlivců nesní o ničem jiném, než strážit v truhle magický předmět.
21.07.2016 v 07:38
No - to, co očaruje alchymista, ti padne z NPC, který to povětšinou může nosit. Něco jako kdyby si jeden z tisíce zbojníků koupil někde očarovanou zbraň a nosil ji - proč ne, stejně tak to může udělat i hráč. Náhodný itemy s náhodným dočasným očarováním. Je to oproti alchymistovi jen pár druhů očarování navíc. Nebo třeba mapy pokladů a návody pro skill 75+, který dosud nikde nepadaly a který hráč nemá ani jak jinak získat. Takže žádné kyje, brnění a prsteny z jelenů a vlků, všechno se bude ladit vždy pro konkrétní typ NPC.
Ono chodit dung na tři hodiny a na konci najít vždy jen nějaký peníze, regy, šípy a ingoty asi docela brzy omrzí. To v podstatě jen dokola jedeš - spotřebuju výbavu, regy a šípy; dostanu peníze a materiál na výbavu, regy a šípy. Pro mě nuda, třeba to někdo vidí podobně. Proč teda nehodit do oběhu třeba i to, co může víceméně běžně dělat i alchymista.. Z dějový linie by to měly být víceméně i nějaký unikáty vytvořený ručně GM podle situace a eventuelně i obdarovaného, žádnej random. V tom je ten rozdíl.
21.07.2016 v 10:58
*píše si poznámku* naskriptovat očarování proti konkrétnímu typ nestvur... Dobrý nápad.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
21.07.2016 v 12:10
enchant vůči určitému typu monster už jsem kdysi navrhoval, v klasické ultimě jsou tzv. Slayer weapons které jednoduše zdvojnásobují damage proti určitým monstrům, např. Undead slayer, Lizard slayer, Elemental slayer, na MW by byl double damage asi možná až moc brutální, leda by takovou zbraň šlo získat velmi těžko s malou šancí, bylo by to i zajímave do PvP, mít třeba Elf slayer nebo Orc Slayer, u Human Slayer by byl ale problém že 90% humanoidnich NPC jsou humani, Bandity orky nebo efly tu nemáme
21.07.2016 v 12:45
Orčí nájezdníci typu bandita jsou v plánu .
21.07.2016 v 15:00
Co se týče ras, bylo by fajn přidat další parametr pro NPC ze spawneru (podobně jako je N= pro jméno) - "Bandit:R=elf" (vytvoří standardního banditu, ovšem rasa, vlasy, vousy, barva kůže změněno na elfa.. klidně bych to nechal bez úpravy statů podle rasy, ať to není zas o tolik víc práce pro skriptery).
Aspoň kvůli tomu nebudeme muset dělat 6x od každého typu humanoidního NPC do Bestiáře, z čehož by plynulo: a) při každé změně základního Bandity nemusíš procházet i toho orčího b) v Bestiáři nebude těch NPC 6x víc c) nestojí tě každý NPC 5 minut nastavování v Bestiáři, ale 2 sekundy nastavování na spawneru
21.07.2016 v 15:05
Hm, dneska jsem provedl presne tuhle zmenu ale pro pohlavi. :F=true/false (jakoze Female) cileny na orksky straze, ktery nemaj bejt samice, tak tam hodim i rasu no.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
|
« Další starší | Další novější »
|