07.04.2014 v 13:22
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 07.04.2014 v 13:23 od Retromancer.)
(07.04.2014 v 07:26)Stig napsal(a): Ale jak na to?No - těžko. MW byl, myslím, od počátku koncipován pro úzký okruh hráčů - roleplayerů.Takže po prvních pár dnech odešly ty haldy rádoby RP hráčů, kterým šlo primárně o PvP a nějaké hraní role bylo na vedlejší koleji - hráči typu *usmál se*, nebo maximálně *počůral mrtvolu*.
Kdysi Valgard a snad ještě chvíli po něm Ursus měli jakous takous chuť ve světě povolit PvP konflikty mezi jednotlivými rasami na nějaké použitelné úrovni - tedy na takové, kdy chování hráčů nebude trestáno "shůry", nýbrž ingame - stráže, obtížné nakupování a prodávání a jiné, ryze RP omezení.
Tyhle snahy vzaly pak za své. Jaký je současný stav absolutně netuším, asi něco s "PvP povoleno" signalizací. A přiznám se, že při současném počtu hráčů mi přijdou pravidla, chránící jakkoli hráče před PvP těžce zbytečná - pokud už se někde někdo navzájem potká, kdo se nezná, je to asi malý zázrak, pokud je svět stále stejně obrovský jako za dob, kdy jsem hrál a "nováčků", kteří potřebují speciální ochranu tu také mnoho nebude... A je pak tedy dost zbytečné ještě určovat systémově, jak se musejí "maximálně" chovat. Nicméně není na mně, abych to soudil, jen píšu, jak to vidím. A stejně tak si myslím, že PvP v současné době na počet hráčů žádný významný vliv mít nebude, ať bude povoleno zcela bez zábran, nebo omezeno jakkoli.