01.06.2014 v 16:34
Hodnocení:
2 360
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Současný stav je ze starých RunUO skript, kdy se většina nastavení řešila kódem napevno. Viz. rozdíl MageAI a BattleMageAI - pokud přidáme do bestiáře switch "KeepDistance" pak bude BattleMageAI zbytečná.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
12.06.2014 v 15:00
Hodnocení:
2 360
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Kód:
Skills naturalCastingSkills = new Skills( null );
var skillIDs = SkillInfo.Table.Select( info => info.SkillID );
foreach( int id in skillIDs )
naturalCastingSkills [id].Base = NaturalCastingValue;
Doporučuji to dát do CreatureContextu - vytvoří se tak jedna sada a nebude se vytvářet při každém kouzle nová.
Místo npc.Skills pak budeš používat npc.Context.Skills.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
12.06.2014 v 19:42
Hodnocení:
2 360
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
SpellDef.cs
Linka 336 až 338 vytváří kouzlo (Spell spell).
Pokud kouzlo není null, bude obsahovat definici kouzelníka (spell.Caster).
Definice kouzelníka obsahuje odkaz na skilly (spell.Caster.Skills).
Budeš jim muset upravit "private set" na "set", aby jsi je mohl nastavovat i "z venku".
Pak stačí v té spelldefinici od linky 339 přidat test zda vytvářené kouzlo není kouzlené přirozeně a přiřadit definici skillů (spell.Caster.Skills = npc.Context.NaturalCastingSkills).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
12.06.2014 v 20:42
Hodnocení:
2 360
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nic se neděje, nějak se to naučit musíš.
Já jsem rád že mimo mě ještě někdo skriptuje.
Můžu se víc flákat a přesto to vypadá že se na MW něco děje
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.