19.09.2015 v 09:22
Zdravím, pokud toto téma někde je nebo píšu do nesprávné sekce, tak se omlouvám.
Mám postavu válečníka a hned ze začátku jsem se rozhodl, že ho udělám full tanka, takže štít, sečné zbraně, pořádné brnění atp.
V průběhu hraní se mi ale zdálo něco v nepořádku. Hlavní věcí byl štít, který podle mého blokuje jen rány od slabších npc (perk už mám na stupni 2) společně s kombinací jednoruční sečné zbraně je to opravdu "vražedná" kombinace, nemyslím to ale v dobrém slova smyslu, ale spíš v tom špatném. Ačkoliv jsou nároky na jednoruční zbraně velice vysoké (110+ síla a 100+ obratnost, 70+ dovednost) tak v boji toho udělají opravdu velice málo a spíš pižláte a sledujete jak vaše zdraví klesá.
Tady se dostáváme k samotným zbrojím, chápu že střední zbroje jsou základem každého válečníka a každý chce pokračovat až na těžké zbroje. Tady ale nastává hlavní problém. Těžké zbroje toho nenabízejí až tak hodně, jak by se na první pohled mohlo zdát. Jedinou pozitivní věcí, kterou můžeme najít je ta že má o mnoho větší odolnost vůči magii. Na druhou stranu mají těžké zbroje stejné fyzické resisty jako ostatní zbroje a to mi přijde dost nefér.
Rád bych teda přednesl pár návrhů.
1. Štíty:
V současné době nic moc nedělají, takže bych navrhoval kdyby se perk zacházení se štítem změnil. Už by neřešil to jestli ho daná postava může používat, ale dal bych do něj bonusy k taktice a uhýbání.
Na levelu 1 + 5 do taktiky a uhýbání. / nebo +5% ze stávajícího skillu
Na levelu 2 + 10 do taktiky a uhýbání. / nebo +10% ze stávajícího skillu
Na levelu 3 + 15 do taktiky a uhýbání. / nebo +15% ze stávajícího skillu
Na levelu 4 +20 do taktiky a uhýbání. / nebo +20% ze stávajícího skillu
Pokud by toto bylo až moc výhodné, tak by se to mohlo řešit i jinak. Sám hráč by si vybral mezi taktikou a uhýbáním do kterého by z perku dostával bonus.
Jestliže by se přistoupilo na první návrh tak by to podle mě vyřešilo i problém s jednoručními zbraněmi, kde by jim taktika pomáhala do poškození.
Další možností by bylo stávající perk zacházení se štítem změnit tak aby snižoval poškození které sami přijmete.
Na levelu 1 -5% postava utrží z výsledného poškození.
Na levelu 2 -10% postava utrží z výsledného poškození
Na levelu 3 -15% postava utrží z výsledného poškození
Na levelu 4 -20% postava utrží z výsledného poškození
2. Těžké zbroje:
V současné době spíše na okrasu i když mají jistou výhodu ve větší magické odolnosti. První věcí jak by se mohli zlepšit je ta, že by se do perku zacházení s těžkou zbrojí dal i určitý bonus do fyzické odolnosti.
Na levelu 1 +10 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.
Na levelu 2 +15 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.
Na levelu 3 +20 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.
Na levelu 4 +25 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.
Druhým řešením by bylo ponechat stávající perk tak jak je a místo toho zlepšit fyzickou odolnost u samotné zbroje.
Mám postavu válečníka a hned ze začátku jsem se rozhodl, že ho udělám full tanka, takže štít, sečné zbraně, pořádné brnění atp.
V průběhu hraní se mi ale zdálo něco v nepořádku. Hlavní věcí byl štít, který podle mého blokuje jen rány od slabších npc (perk už mám na stupni 2) společně s kombinací jednoruční sečné zbraně je to opravdu "vražedná" kombinace, nemyslím to ale v dobrém slova smyslu, ale spíš v tom špatném. Ačkoliv jsou nároky na jednoruční zbraně velice vysoké (110+ síla a 100+ obratnost, 70+ dovednost) tak v boji toho udělají opravdu velice málo a spíš pižláte a sledujete jak vaše zdraví klesá.
Tady se dostáváme k samotným zbrojím, chápu že střední zbroje jsou základem každého válečníka a každý chce pokračovat až na těžké zbroje. Tady ale nastává hlavní problém. Těžké zbroje toho nenabízejí až tak hodně, jak by se na první pohled mohlo zdát. Jedinou pozitivní věcí, kterou můžeme najít je ta že má o mnoho větší odolnost vůči magii. Na druhou stranu mají těžké zbroje stejné fyzické resisty jako ostatní zbroje a to mi přijde dost nefér.
Rád bych teda přednesl pár návrhů.
1. Štíty:
V současné době nic moc nedělají, takže bych navrhoval kdyby se perk zacházení se štítem změnil. Už by neřešil to jestli ho daná postava může používat, ale dal bych do něj bonusy k taktice a uhýbání.
Na levelu 1 + 5 do taktiky a uhýbání. / nebo +5% ze stávajícího skillu
Na levelu 2 + 10 do taktiky a uhýbání. / nebo +10% ze stávajícího skillu
Na levelu 3 + 15 do taktiky a uhýbání. / nebo +15% ze stávajícího skillu
Na levelu 4 +20 do taktiky a uhýbání. / nebo +20% ze stávajícího skillu
Pokud by toto bylo až moc výhodné, tak by se to mohlo řešit i jinak. Sám hráč by si vybral mezi taktikou a uhýbáním do kterého by z perku dostával bonus.
Jestliže by se přistoupilo na první návrh tak by to podle mě vyřešilo i problém s jednoručními zbraněmi, kde by jim taktika pomáhala do poškození.
Další možností by bylo stávající perk zacházení se štítem změnit tak aby snižoval poškození které sami přijmete.
Na levelu 1 -5% postava utrží z výsledného poškození.
Na levelu 2 -10% postava utrží z výsledného poškození
Na levelu 3 -15% postava utrží z výsledného poškození
Na levelu 4 -20% postava utrží z výsledného poškození
2. Těžké zbroje:
V současné době spíše na okrasu i když mají jistou výhodu ve větší magické odolnosti. První věcí jak by se mohli zlepšit je ta, že by se do perku zacházení s těžkou zbrojí dal i určitý bonus do fyzické odolnosti.
Na levelu 1 +10 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.
Na levelu 2 +15 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.
Na levelu 3 +20 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.
Na levelu 4 +25 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.
Druhým řešením by bylo ponechat stávající perk tak jak je a místo toho zlepšit fyzickou odolnost u samotné zbroje.