03.04.2017 v 10:06
Hodnocení:
82
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(03.04.2017 v 09:48)Stig napsal(a): Problém je v tom, že sekat a kopat může i ten war.
Nutné říct, že craft má možnost jít expit s warem atp. A mít z toho zkušenosti. Takže proč by tuto možnost "expeni" nemohli mít i další povolání?
Berroson-Bojovník, správce kasáren - Bratrstvo
Dobrt Sejlka-Farmář, kuchař Cech Mistr - Řemeslníci Cyprony
03.04.2017 v 10:09
Hodnocení:
82
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(03.04.2017 v 09:51)Thanis napsal(a): No hele když war a mág má 9xp (s fresh) za boj nebo kouzlení, tak co kdyby craft měl prostě 18xp (s fresh) za zhotovení výrboku
Tak to je dle mého přehnané... Např. farmář neudělá tolik konečných výrobků jako ostatní... (např. Šípy atp.)
Berroson-Bojovník, správce kasáren - Bratrstvo
Dobrt Sejlka-Farmář, kuchař Cech Mistr - Řemeslníci Cyprony
03.04.2017 v 10:53
Hodnocení:
44
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Těžba samotná už tak slouží k získání materiálu, který následně slouží pro výrobu (tedy pro akci, ze které by měly být XP). Je tedy logické, aby za těžbu XP nebyly vůbec.
Evelin - Bylinkářka, co lehce k bohatství přišla
Desmond - Bard na volné noze s bohatou sbírkou zářezů na loutně
03.04.2017 v 11:16
Hodnocení:
82
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nevím proč se tu začali řešit expy za těžbu..
řeč byla o konečných výrobků
Berroson-Bojovník, správce kasáren - Bratrstvo
Dobrt Sejlka-Farmář, kuchař Cech Mistr - Řemeslníci Cyprony
03.04.2017 v 14:08
Hodnocení:
50
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Tahle diskuze začala tím, že crafti mají omezené možnosti trénování.
Možností, jak tento stav zlepšit a narovnat, je jistě víc. Zastávám však názor, že dávat automaticky XP při kompletaci finálních výrobků není nejlepší způsob.
1.) Kdo bude mít suroviny (nezáleží na tom, kde je vzal) natrénuje relativně bezpracně a rychle.
2.) Konečné sestavení výrobku je ta nejméně časově náročná část celého výrobního procesu.
3.) Ten kdo těží suroviny nemusí (a často ani nemůže) konkrétní výrobek kompletovat. Bude tedy ochuzen o XP odměnu za svou práci.
4.) Jsou výrobky, na které se shání materiál týdny. Jedeno fíznutí v ten pravý okamžik už teď dokáže pořádně naštvat….
Ona už jenom definovat „konečný výrobek“ je dost problematické. Napadá mě třeba kožená tunika nebo elixír zdraví. Oba tyto výrobky lze najít jako ingredienci v návodech…..
Netvrdím, že by výroba neměla být vůbec odměňována. Jen si myslím, že těžiště by mělo být jinde. Hledejme komplexní dlouhodobá řešení. Ne jen symbolické gesta, která podstatu problému neřeší. Bez hlubší analýzy se to však asi neobejde. Těžko říct, zda tohle řešit je teď prioritní.
Rozhodně bych do budoucna nepouštěl myšlenku řemeslných zakázek. Po pár úpravách může tento systém fungovat celkem dobře.
03.04.2017 v 17:24
Hodnocení:
2 360
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(03.04.2017 v 09:51)Thanis napsal(a): No hele když war a mág má 9xp (s fresh) za boj nebo kouzlení, tak co kdyby craft měl prostě 18xp (s fresh) za zhotovení výrboku
Proto XPFA. Přidá se do něj hlídání činnosti "výroba" a nastaví denní stropy pro jednotlivá povolání.
Není pak nutné rozlišovat jestli makruje šípy po 1xp nebo jede něco složitějšího, protože XPFA má stanovený denní strop.
Expy za výrobky vyžadují aby někdo prošel 600 návodů a určil co je finální výrobek, co ne, a kolik za to expů.
Nějaký dobrovolník?
U zakázek bych rád podotknul že mimo XP zisku (který lze různě nastavovat) se vám vrátí i většina vynaložených prostředků.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.