17.11.2008 v 12:58
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
hustý!! tak to si koupit kimono a budu si hrat na trpasliciho samuraje a misto piva do sebe saké a misto pecenych krys zrat fubu!
Zakladatel klubu nespokojených hráčů
G.O.R.A
Raději vládnout v pekle, než sloužit v nebi.
Niccolo Machiaveli
HaFiK
Host
Mantis:
Vloženo do Mantisu -krát v postech
Neudelas ani jedno protoze si non active.
17.11.2008 v 20:07
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Pokud je mi známo, tak dvě zbraně jsou v podstatě obouruční s grafikou dvou zbraní => nedá se vzít katana do jedne ruky a kudla do druhé, ale vezme se jedna zbraň s grafikou dvou zbraní. Tím pádem není problém v gumpu a systémově není třeba drastických změn. (zbraň v každé ruce + nemožnost nasazení štítu se prostě řeší grafikou pro jednu "dvojzbraň" a statusem obouruční zbraně)
Jediný problém je RP okec tohoto stavu. Dvě zbraně prostě musí být v setu?
17.11.2008 v 22:15
Hodnocení:
2 382
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Neměl by být problém jak to obejít (při uchopení druhé zbraně se obě jednotlivé zbraně schovají a nahradí jednou zbraní s grafikou a animací zbraní původních), bohužel dokud se nevyřeší jak upravit klienta aby vůbec šly přidat tyto nové věci tak je zbytečné nad tím uvažovat.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
17.11.2008 v 22:47
Hodnocení:
326
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Klient se obchazet nemusi. Nicmene jak bylo napsano. Nelze udelat libovolne drzeni zbrani v obou rukach. Kazda zbran ma svuj Layer ve kterem je a podle toho je i animace. Prvni zobrazuje zbran v leve ruce, druhej v prave (nicmene spis zalezi, jak je gump nakreslenej), ale hlavni problem je animace. Neni tedy problem mit v jedne ruce kopi a v druhe sekeru, ale proste nikdy na to nebude existovat animace.
Dalsi veci je pridani spousty dalsi grafiky (a nastaveni) jen proto, aby se daly ruzne zbranew vubec drzet.
17.11.2008 v 23:29
Hodnocení:
2 382
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Mě šlo o to že se vytvoří smysluplné kombinace, pro které lze použít animaci dvojice katan a dvojice say. Pak by se musely udělat grafiky pro gump a nějaký způsob "skládání" - např. použít zbraňový skill, zacílit jednu zbraň, druhou -> změní se to do zbraně s novým gumpem a příslušnou animací. Atributy se sečtou, původní zbraně "schovají" a hotovo.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
18.11.2008 v 20:44
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
No řekl bych že prostá změna gumpu a přejmenování bude asi nejjednodussi způsob jak udělat dvě zbraně.