Popisy NPC a předmětů
Nejdřív je zanesu do hry, promyslíme parametry a pak uvidíme z čeho vyrábět. Přemýšlím nad opracováním klády (děs, vím, ale aspoň se na něco použijí Smile), nebo nad kompozitovým skládáním (různé druhy dřeva).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Upravil jsem v ID záznamy pro Jelení a Medvědí čapky - bug447 (základní nástřel, nic definitivního.. kdyžtak ať to okoukne třeba P( r )outník nebo někdo prosím). Do Mantisu jsem připsal dotaz: http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=447#c2320

Je potřeba upravit v ID ještě něco? Nějaký ty definitivní verze zbrojí nebo tak něco?
Odpovědět
Zbroje myslím upravoval Poutník. Jak to vypadá s tím co má rozdělané Keringer?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Podle ICQ co mi psal Keringer:
Citace:Výrobní postupy na ty zbroje jsem ještě neudělal. Ty výrobní postupy asi budu dělat až tento týden.
Projednám s ním co je třeba a dotáhnem to.

Taky jsem měl na mysli takový ty "novoty" jako falérová, jemná kroužková, vyztužená cosi atd. Smile
Asi si dneska stáhnu CS3Armor a projdu to podle toho, pokud Geo nebo někdo nenapíše další instrukce. Omlouvám se, možná to tu někde je (nebo na Mantisu), ale nějak se v těch změnách ztrácím, udělali ste za tu dobu mojí nepřítomnosti hodně práce/plánů. Smile
Odpovědět
Tyhle věci se již upravovaly, ale bude nutno projít jejich ID - viz. bug974, speciálně poznámka 2286.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
(27.08.2012 v 19:29)Whitey napsal(a): Zbroje myslím upravoval Poutník. Jak to vypadá s tím co má rozdělané Keringer?

Poutník upravuje jen popisy, páč přesně tam končí jeho pravomoce Smile Já pouze aktualizoval popisky vzhledem k současnému stavu.
Odpovědět
(27.08.2012 v 19:38)Whitey napsal(a): Tyhle věci se již upravovaly, ale bude nutno projít jejich ID - viz. bug974, speciálně poznámka 2286.
Díky, to je přesně ono, dneska na to mrknu (až se mi přeinstaluje UO, protože se mi to zas nějak zmršilo Smile)..
Odpovědět
Poutníku, pokud je zájem o vyšší přístup do ID, lze o tom diskutovat - respektive pokud máš zájem a Stig řekne ano, pak upravím práva aby se i hráči dal nastavit plný přístup.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Co se mě týče tak by stačilo (pokud se všechno loguje, tušim že ano), aby "plný přístup pro hráče" znamenal přístup write do všeho krom Systémového názvu, Durabilita, ItemID, Hue, Cena (pak jsem v případě Poutníka pro). "Omezený přístup pro hráče" by znamenal třeba jen přístup write do Názvu (obecný) a Krátkého popisu nebo toho, co mohou teď (nevím, neviděl jsem to z pozice hráče). Jak píšu, tak pokud už aktuálně maj víc práv, tak to nějak adekvátně rozšířit - tohle je jen to co bych myslel že mohou.
Do návodů by dle mě neměl hráč mít ani přístup read (resp. vidí pouze název receptu v gumpu ID, ale nemůže vstoupit do gumpu editace/vytváření návodu) - mohl by číst recepty pro 75+ nebo si rovnou udělat databázi zdarma.. Pokud se tím chce někdo zabývat hlouběji, tak ať si podá žádost o vstup do RT nebo holt bude muset posílat vše jako návrhy. Smile
Odpovědět
BTW, ten problém s přepisem obtížnosti identifikace nebyl v právech, ale v automatickém přegenerování obtížnosti podle výrobních postupů (zrušeno a už by tedy mělo jít normálně opravovat).
Odpovědět
U následujících předmětů změněna hodnota obtížnosti identifikace na 1 (viz. bug957) - jedná se o výrobní nástroje, nástroje pro těžbu a hudební nástroje

Seznam průběžně aktualizován dle požadavků.

Kód:
ohřívacínáčiní
řeznickýnůž
stahovacínůž
hmoždíř
mísa
rybářskýprut
válečeknatěsto
bubínek
flétna
harfa
loutna
lyra
tamburína
foukacítrubice
kladivo
brusnýkámen
kovářskékladivo
dřevorubeckásekera
lopata
motyka
nůžkynakůži
obloukovápila
pila
řezbářskénářadí
srp
rydlo
odpasťovacísada
šicísouprava
tesařskýnůž
úhelník
krumpáč
vidle
přemývacímiska

Díky tomuhle seznámku to lze během minuty vrátit zpět, kdyby změna někomu vadila.
Odpovědět



Skok na fórum: