27.06.2016 v 12:03
Nynejsi fungovani:
Brana ma nasledujici hodnoty
LevelCap - pokud nekdo presahne levelem tuto hodnotu, tak prestane dostavat expy z brany (expgaty)
ExpGain - pocet expu, kterou hrac s dostatecne nizkym lvlem dostane
Navrhujici fungovani:
Brana by mela nasledujici hodnoty
LevelCap i ExpGain by zustali stejne, ale fungovali by trosku jinak.
LevelDiffCap - pocet levelu od LevelCapu smerem dolu, kdy hrac bude dostavat maximum expu.
Nez vysvetlim co je navrh, tak nejdriv reknu, proc jsme tenhle navrh vubec vymysleli:
Nedavno se resil problem s omezenim dungeonu a resilo se probihani, protahovani nizkych levelu, chozeni s kraftama a tak.
Probihani uz se vyresilo. Poklady jsou omezeny lvlem, dungeony jsou otevreny vsem.
Chozeni s kraftama se nijak nevyresilo a zakazovat se to pravdepodobne nebude.
Protahovani nizkych levelu by mel castecne resit tento navrh.
Navrh:
Zisk z ExpGaty bude graduelni(linearni) smerem dolu i smerem nahoru. Co tim myslim?
Exp gata bude davat expy podle Lvlu a to tak, ze na nejnizsim lvlu bude davat snizene, pak bude rust az do ExpGain a pak po LevelCapu zacne klesat zase na snizene.
Kdyz si oznacime LevelCap jako X, LevelDiffCap jako Y, tak pokud si jeste vzpomenete ze skoly na rozmezi v podobe [spodek; horejsek]. Tak maximalni hodnotu expu z ExpGaty bude v rozmezi lvlu [X-Y; X] tzn [LevelCap-LevelDiffCap; LevelCap]. A pod timhle se bude graduelne snizovat a nad tim taky graduelne snizovat.
Priklad:
ExpGata s nastaveni LevelCap 20, ExpGain 1000, LevelDiffCap 10
Lvl 20 dostane 1000exp (maximalni level pro ziskani maxima expu)
Lvl 19-11 dostane 1000exp (rozmezi mezi maximem a minimem lvlu pro zisk maxima expu)
Lvl 10 dostane 1000exp (minimalni level pro ziskani maxima expu)
Lvl 1-9 bude dostavat Linearne od 10% do 90% expu. Tzn:
Lvl 1 dostane 100expu
Lvl 2 dostane 200expu
....
Lvl 9 dostane 900expu
Lvl 21-28 bude dostavat linearne od 90% do 20% expu. Tzn:
Lvl 21 dostane 900expu
Lvl 22 dostane 800expu
...
Lvl 27 dostane 300expu
Lvl 28 dostane 200expu
Lvl 29-35 dostane 200expu (kazdy vyssi lvl dostane aspon 20% z exp gaty)
Ve vysledku se tedy omezi protahovani hodne nizkych levelu tak, ze nizky lvly v hodne tezkych dungach budou mit min expu. Naopak vyssim levelum se odmeny trosku zvednou, ze i v low dungach dostanou par desitek expu jako odmenu.
Co si o tom myslite? Hlasujte!
Brana ma nasledujici hodnoty
LevelCap - pokud nekdo presahne levelem tuto hodnotu, tak prestane dostavat expy z brany (expgaty)
ExpGain - pocet expu, kterou hrac s dostatecne nizkym lvlem dostane
Navrhujici fungovani:
Brana by mela nasledujici hodnoty
LevelCap i ExpGain by zustali stejne, ale fungovali by trosku jinak.
LevelDiffCap - pocet levelu od LevelCapu smerem dolu, kdy hrac bude dostavat maximum expu.
Nez vysvetlim co je navrh, tak nejdriv reknu, proc jsme tenhle navrh vubec vymysleli:
Nedavno se resil problem s omezenim dungeonu a resilo se probihani, protahovani nizkych levelu, chozeni s kraftama a tak.
Probihani uz se vyresilo. Poklady jsou omezeny lvlem, dungeony jsou otevreny vsem.
Chozeni s kraftama se nijak nevyresilo a zakazovat se to pravdepodobne nebude.
Protahovani nizkych levelu by mel castecne resit tento navrh.
Navrh:
Zisk z ExpGaty bude graduelni(linearni) smerem dolu i smerem nahoru. Co tim myslim?
Exp gata bude davat expy podle Lvlu a to tak, ze na nejnizsim lvlu bude davat snizene, pak bude rust az do ExpGain a pak po LevelCapu zacne klesat zase na snizene.
Kdyz si oznacime LevelCap jako X, LevelDiffCap jako Y, tak pokud si jeste vzpomenete ze skoly na rozmezi v podobe [spodek; horejsek]. Tak maximalni hodnotu expu z ExpGaty bude v rozmezi lvlu [X-Y; X] tzn [LevelCap-LevelDiffCap; LevelCap]. A pod timhle se bude graduelne snizovat a nad tim taky graduelne snizovat.
Priklad:
ExpGata s nastaveni LevelCap 20, ExpGain 1000, LevelDiffCap 10
Lvl 20 dostane 1000exp (maximalni level pro ziskani maxima expu)
Lvl 19-11 dostane 1000exp (rozmezi mezi maximem a minimem lvlu pro zisk maxima expu)
Lvl 10 dostane 1000exp (minimalni level pro ziskani maxima expu)
Lvl 1-9 bude dostavat Linearne od 10% do 90% expu. Tzn:
Lvl 1 dostane 100expu
Lvl 2 dostane 200expu
....
Lvl 9 dostane 900expu
Lvl 21-28 bude dostavat linearne od 90% do 20% expu. Tzn:
Lvl 21 dostane 900expu
Lvl 22 dostane 800expu
...
Lvl 27 dostane 300expu
Lvl 28 dostane 200expu
Lvl 29-35 dostane 200expu (kazdy vyssi lvl dostane aspon 20% z exp gaty)
Ve vysledku se tedy omezi protahovani hodne nizkych levelu tak, ze nizky lvly v hodne tezkych dungach budou mit min expu. Naopak vyssim levelum se odmeny trosku zvednou, ze i v low dungach dostanou par desitek expu jako odmenu.
Co si o tom myslite? Hlasujte!
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!