16.08.2017 v 20:15
Jedno z možných vylepšení zbroje. Sníží obrany zbroje, ale také sníží postih na kouzlení.
V základu bude mít zbroj "vlastnost" podle materiálu a konstrukce (první dvě skupiny vlastností).
Perk zbrojíř pak umožní na část zbroje přidat další vylepšení.
Chci překopat výrobu zbraní a zbrojí, všechny půjdou vyrábět ze všech kovů/kůží (přidají se další kůže).
Materiál lepší než měď věc různě vylepší (např. ocel dá zbroji +10% do fyzických absorpcí).
Perk zbrojíř teď omezuje přístup, v novém systému umožní zbroje vylepšovat.
Stejný systém jsem plánoval už u zbraní, jen nebyl čas a chuť. A pak se přešlo na řešení bugů, vývoj se zaříznul.
V bug1656 si sepisuju koncept (o který jsem tu prosil), co chci dát zbrojím za možnosti. Prozatím se použije pro lepší rozlišení zbrojí, tak jak to teď funguje u zbraní. Ty mají často stejnou kategorii, ale rozdlné vlastnosti jim různě rozhodí parametry, takže nejsou stejné. Časem se dodělá to vylepšování.
Celkem to zlepší situaci ve zbrojích - můžu pak klidně dát top lehkou zbroj na stejnou úroveň se základní střední zbrojí (teď jsou všechny zbroje odstupňované).
Díky tomu že ta koženka bude "Kožená, Pružná" a ta první kroužkovka "Kovová, Pružná" tak nebudou mít stejné hodnoty i když budou mít stejnou základní sílu zbroje.
V základu bude mít zbroj "vlastnost" podle materiálu a konstrukce (první dvě skupiny vlastností).
Perk zbrojíř pak umožní na část zbroje přidat další vylepšení.
Chci překopat výrobu zbraní a zbrojí, všechny půjdou vyrábět ze všech kovů/kůží (přidají se další kůže).
Materiál lepší než měď věc různě vylepší (např. ocel dá zbroji +10% do fyzických absorpcí).
Perk zbrojíř teď omezuje přístup, v novém systému umožní zbroje vylepšovat.
Stejný systém jsem plánoval už u zbraní, jen nebyl čas a chuť. A pak se přešlo na řešení bugů, vývoj se zaříznul.
V bug1656 si sepisuju koncept (o který jsem tu prosil), co chci dát zbrojím za možnosti. Prozatím se použije pro lepší rozlišení zbrojí, tak jak to teď funguje u zbraní. Ty mají často stejnou kategorii, ale rozdlné vlastnosti jim různě rozhodí parametry, takže nejsou stejné. Časem se dodělá to vylepšování.
Celkem to zlepší situaci ve zbrojích - můžu pak klidně dát top lehkou zbroj na stejnou úroveň se základní střední zbrojí (teď jsou všechny zbroje odstupňované).
Díky tomu že ta koženka bude "Kožená, Pružná" a ta první kroužkovka "Kovová, Pružná" tak nebudou mít stejné hodnoty i když budou mít stejnou základní sílu zbroje.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.