nešlo by nějak do budoucna zařídit, aby mohl alchymista hromadně vyrábět runy očarování? .. takhle si vyrobím XX očarovani, ale pak při rytí run to musím naklikávat po 1 :-(
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Mám otázku k motlitbě štít víry. Píše se v ní, že pokud mám vyšší víru, než uhýbání, používá se víra místo ní. Mám víru 37 a uhýbání 1. Když vyvolám štít, zvedne se mi uhýbání na skill 10. Je to správně?
Text je z doby CS3, kdy měl štít vliv na výpočet obrany. V CS4 pracuje štít jinak, místo vlivu na šanci zásahu dává šanci zablokovat celý útok. Proto byly jeho efekty upraveny:
Dovednost Odolnosti magii má vliv na bonus odolnosti elementů
Dovednost Víra má vliv na fyzickou odolnost a počet aktivních obran (obrany v kterých může být použit štít).
Perk Používání štítu má vliv na obranu štítu (3% za každou úroveň perku).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Mám dotaz ohledně farmaření. Dnes jsem si zkoušel pěstovat bylinky na políčku 5x5 a nestíhal jsem se otáčet. Moje rostlinky byly neustále podmáčené a ať jsem okopával, jak jsem chtěl, nestíhal jsem je okopávat. Vlastně jsem nestíhal okopat ani tři, aby mi ta první zase nezačala hnít. Vzhledem k tomu, že se jedná o podtemno, kde neprší a většinou mám problémy s tím, že mi úroda schne, chci se zeptat, jestli nejde o chybu.
17.12.2016 v 17:07 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 17.12.2016 v 18:25 od Pilgrim.)
No, právěže dnes jsem nezaléval vůbec. Jen jsem jak šílený odvodňoval a stejně jsem byl pořád pod vodou.
EDIT: Tak rostinky jsou opět v původním stavu. Mám za to, že to bude tím, že na povrchu pršelo. Ale vliv deště je skutečně nezvladatelný. Většinou sklízím rostlinky s kvalitou tak 95/100. Dnes mi nevycházely lepší, než 60/100
chtěl bych poprosit o pár informací ohledně soubojáku:
1) Jak moc ovlivňuje dmg perk silný úder resp. síla. Přemýšlím, kam se 3 volnými body: jestli mám raději dát 3 volné perkovní body do posilování a zvýšit si tak sílu o 15 (3. stupeň perku) nebo dát silný úder na 3.stupeň. Případně jiný návrh ke zvýšení dmg?
2) Primární bojový skill (v mém případě sečné zbraně) ovlivňuje dmg i pravděpodobnost zásahu předpokládám. Jak moc? Přemýšlím, že bych investoval do dalšího bojového skillu a tím využil i perk znalost zbraní a tím si pak "zvýšil" i primární bojový skill, když bych bojoval mečem (pokud jsem správně pochopil popis perku znalost zbraní).
Přemýšlím, co je pro zvýšení dmg vhodnější.
Jak je to s využíváním katany a nároky na staty? Lze tento meč využívat i bez dosažení potřebných statů (předpokládám s nějakým postihem). Vím že tam byla potřeba nějaká obrovská obratnost.
Staty na používání zbraní teď už nejsou potřeba, jen skill.
Perk Silný úder je dle mne lepší než Posilování, Síla nedáva bonus do všech zbraní, třeba u Bodných je síla k ničemu, u sečných zvedá buď vrchní nebo spodní hranici dmg, teď si to nevybavuju, ve hře když klikneš na Skill Taktika, tak je tam gump kde jsou informace o zbrani co držíš v ruce. Skill ovlivňuje zásah hodně, dále potom Taktika ti odemyká bonusy, kterými si můžeš boostnout přesnot nebo damage.
Co se týče požadavků na zbraně a jejich vlastnosti, tak se vše bude měnit, teď jsou zbraně skoro stejné.
RP zápisky na fóru neslouží jako informace pro Vaše herní postavy, které pak zneužijete ve hře.
(11.01.2017 v 13:44)Thanis napsal(a): Staty na používání zbraní teď už nejsou potřeba, jen skill.
Perk Silný úder je dle mne lepší než Posilování, Síla nedáva bonus do všech zbraní, třeba u Bodných je síla k ničemu, u sečných zvedá buď vrchní nebo spodní hranici dmg, teď si to nevybavuju, ve hře když klikneš na Skill Taktika, tak je tam gump kde jsou informace o zbrani co držíš v ruce. Skill ovlivňuje zásah hodně, dále potom Taktika ti odemyká bonusy, kterými si můžeš boostnout přesnot nebo damage.
Co se týče požadavků na zbraně a jejich vlastnosti, tak se vše bude měnit, teď jsou zbraně skoro stejné.
Sú tu nejakí farmári? Pristihla som sa totiž, že nemám ani poňatia aké ceny jedla a farmárskych výrobkov mám vendorovi naťukať. Nechcem podceniť produkty aby som totálne nezrušila ekonomiku ale ani nikoho zdrať z kože, keďže nás asi moc nehrá.
(29.03.2017 v 10:50)Aneroth napsal(a): Sú tu nejakí farmári? Pristihla som sa totiž, že nemám ani poňatia aké ceny jedla a farmárskych výrobkov mám vendorovi naťukať. Nechcem podceniť produkty aby som totálne nezrušila ekonomiku ale ani nikoho zdrať z kože, keďže nás asi moc nehrá.
Já mám farmáře. Kdyžtak de zeptej do sz. Ale používám příkaz [cena a název předmětu...
Berroson-Bojovník, správce kasáren - Bratrstvo Dobrt Sejlka-Farmář, kuchař Cech Mistr - Řemeslníci Cyprony
25.04.2017 v 09:34 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 25.04.2017 v 09:36 od Segoves.)
Mám pár Noob dotazů: Existuje na wiki neno někde kompletní tabulka zbraní/zbrojí - včetně popisu náročnosti na zacházení. Mám totiž takovej problém že z dostupných informacích(jenom co jsou ve hře) vidím celkem brutální unbalance mezi zbraněmi, OD skillu 50 bodných, mohu používat pouze dvě bodné zbraně. Pak je mezera 9 LEVELŮ(díky stropu na dovednosti) Abych mohl používat 3 zbraň a pak je mezera dalších devět levelů na top zbraň z bodných. Samozřejmě že nejspíše budou tyto informace z kreslené protože NEVÍM kde se mám dočíst jaké zbraně bodné jsou k dispozici a od jakého skillu, takhel jsem byl v analýze odkázan jen na vednory XD.
Proč je kategorie zbraní "Lehké čepele" ? to je ta kategorie obecných zbraní?( jedno jakej zbraňovej skill mám, mohu je používat) Nebo ne?
Lehké čepele není kategorie, ale typ poškození. Vznikl z důvodů rozlišení poškození zbraní s lehkou čepelí (1H meče apod.) a s těžkou čepelí (sekery atd.).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
25.04.2017 v 18:19 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 25.04.2017 v 18:21 od Segoves.)
(25.04.2017 v 17:04)Whitey napsal(a): Lehké čepele není kategorie, ale typ poškození. Vznikl z důvodů rozlišení poškození zbraní s lehkou čepelí (1H meče apod.) a s těžkou čepelí (sekery atd.).
Takže ta geniální myšlenka, která tady kdysi tvými ústy zazněla udělat nějakou ještě globální kategorii, která by se počítala podle nejlepšího zbraňového skillu, kterou dotyčný právě má, tě již opustila? :/ Jestli ano tak mě to mrzí přišlo mi to jako geniální nápad.
(25.04.2017 v 20:06)Whitey napsal(a): Mluvíš o perku Znalost zbraní? (http://wiki.manawydan.eu/doku.php?id=perky)
Rozhodně jsem nikdy nemluvil o zbraních které by měli libovolný skill.
Ale ano, mluvil jsi o tom, že by se mohla udělat jedna universální kategorie, vedle současně běžících u které by se počítal největší skill jaký máš u zbraně ať je jakákoliv. Alelspoň takovej mám pocit