06.09.2017 v 14:02
Ahoj lidi.
Tak se mi stala taková nepříjemná věc - koukal jsem, že mi to nabízí aktualizaci na novou verzi QIPu (klient pro ICQ), tak jsem to já hlupák přeinstaloval. A samozřejmě - co se nestalo - následně mi to při pokusu o další přihlášení napsalo, že mám pokažené soubory s nastavením a zmizlo mi uložené heslo. Vzhledem k tomu, že to samé heslo mám už někdy snad od roku 2000, tak si ho samozřejmě dávno nepamatuju.
No neva, řekl jsem si, žádný problém, od toho je "password recovery" na stránkách ICQ. To bych ovšem musel mít ještě přístup k té emailové schránce z roku 2000.
Takže aktuálně jsem na tom tak, že jsem bez funkčního ICQ a musel jsem napsat na zákaznickou podporu, kde si vyžádali nějaké další informace, abych prokázal, že jsem opravdu majitel účtu. Což jsem udělal, ale mám tu od nich ještě jeden požadavek.
Proto bych Vás chtěl požádat (mělo by stačit např. pět z Vás) - Vás, s kterýma jsem už někdy na ICQ mluvil (moje číslo: 310030621) a mám Vás v kontaktech: můžete prosím poslat zprávu "Ticket#2017082821002180" (bez uvozovek) na ICQ 706673755? Moc mi tím pomůžete - je to požadavek zákaznické podpory, aby mi obnovili přístup.
Pokud sem pak napíšete, že jste to udělali, abych věděl, zda nemám shánět ještě někde mimo MW, budu Vám moc vděčný.
Pozor - je opravdu důležité, abych Vás měl v kontaktech na ICQ. Bez toho je to k ničemu, počítají se jen lidi, které mám v kontaktech, takže ideálně Ti z Vás, s kterýma jsem už po ICQ někdy komunikoval.
Níže posílám originální znění požadavku pro jistotu:
Díky moc za každou pomoc.
Tak se mi stala taková nepříjemná věc - koukal jsem, že mi to nabízí aktualizaci na novou verzi QIPu (klient pro ICQ), tak jsem to já hlupák přeinstaloval. A samozřejmě - co se nestalo - následně mi to při pokusu o další přihlášení napsalo, že mám pokažené soubory s nastavením a zmizlo mi uložené heslo. Vzhledem k tomu, že to samé heslo mám už někdy snad od roku 2000, tak si ho samozřejmě dávno nepamatuju.
No neva, řekl jsem si, žádný problém, od toho je "password recovery" na stránkách ICQ. To bych ovšem musel mít ještě přístup k té emailové schránce z roku 2000.
Takže aktuálně jsem na tom tak, že jsem bez funkčního ICQ a musel jsem napsat na zákaznickou podporu, kde si vyžádali nějaké další informace, abych prokázal, že jsem opravdu majitel účtu. Což jsem udělal, ale mám tu od nich ještě jeden požadavek.
Proto bych Vás chtěl požádat (mělo by stačit např. pět z Vás) - Vás, s kterýma jsem už někdy na ICQ mluvil (moje číslo: 310030621) a mám Vás v kontaktech: můžete prosím poslat zprávu "Ticket#2017082821002180" (bez uvozovek) na ICQ 706673755? Moc mi tím pomůžete - je to požadavek zákaznické podpory, aby mi obnovili přístup.
Pokud sem pak napíšete, že jste to udělali, abych věděl, zda nemám shánět ještě někde mimo MW, budu Vám moc vděčný.
Pozor - je opravdu důležité, abych Vás měl v kontaktech na ICQ. Bez toho je to k ničemu, počítají se jen lidi, které mám v kontaktech, takže ideálně Ti z Vás, s kterýma jsem už po ICQ někdy komunikoval.
Níže posílám originální znění požadavku pro jistotu:
Citace:Your contacts should send to the ICQ number 706673755 the following
message:
Ticket#2017082821002180
Please note: appeals from contacts who are not in your contact list will
not be accepted.
Díky moc za každou pomoc.