Abych odpovedel na obe veci.
Ad. Proc server jeste nejede?
V tuto chvili je kod serveru plne zmigrovan na Linux. Je pustitelnej a po nekolika smoke testech se chova jako, kdyby bezel na Windowsech.
Momentalne ale resim problem s obsluhou serveru a jeho celej aplikacni cyklus v ramci Linuxu. Tzn podpora automatickych restartu z kodu, rucni restart ze hry, automaticky restarty v noci, logovani, moznost pristupu k logum a remote konzoli, kdyz by se neco podelalo, aby byla moznost zjistit co se stalo a co s tim. Uz jsem zkousel 2 ruzny zpusoby, ale proste nefungovali podle mych predstav. Dalsi zpusob co na to chci zkusi pouzit je kontejnerizace pres Docker, ale mam s tim hodne malo zkusenosti, takze se to nejdriv musim naucit, abych to mohl rozject. Mam kazdej den po praci tak 4hodky na cokoliv mimo praci. S mym obsesivnim sledovanim serialu a cteni clanku o novejch technologiich mi dost casto nezbyde z tech 4 hodin ani tuk. Ale ted pri tehlech dvou prodlouzenejch vikendech jsem dohnal prakticky vsechno co jsem chtel a pokusim se MW zprovoznit co nejdriv v ramci mych schopnosti.
Ad. Proc prechazime z Windowsu na Linux?
Server mame hostovany od Wedosu. Wedost v pulce minulyho roku oznamil, ze vsechny jeho virtualni masiny s Windowsama bude do konce 2017 rusit. viz.
https://datacentrum.wedos.com/a/383/od-1...ource.html Wedos je nejlevnejsi co se tyce provozu VM. Driv Gea stal provoz serveru cca 500-600,- mesicne. Na wedosu to bylo kolem 400,- mesicne. Ted za Linuxovou VM plati cca 350,- mesicne. S licenci Windows by to bylo 2x az 3x vic. Proto prechod na linux.