Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 6820 (bylo restartováno)
- rozšíření systému tekutin (kvůli surovinám bez záznamu v Beverages.XML)
- hotfix halucinací (dočasně nelze zadat halucinaci jinak než skrz efekt - tj. kouzla atd fungují, ale nelze ji zadat skrz [props)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Změny v jídlech a surovinách

- Bonusy jídla (Bonus se vypisuje poté co jídlo identifikujete a ukážete na něj)
- Jídlo rozděleno do druhů a kategorií (Ovoce a zelenina, Polévky, Ryby, Sladke pecivo, Slane pecivo, Pečené maso, Vnitřnosti).
- Podle druhu snězeného jídla dostanete bonus (Lepší úhyb, Nosnost, Maximální síla kouzla/modlitby, Maximum many, zvýšení zásahu, Maximum HP a Lepší kvalita výrobku).
- Podle kategorie se určuje jak velký bonus jídlo dá.
- Přepracování výroby jídla, změněny recepty (někde i názvy receptů), postupy

Nové rostliny na pěstování
- Vodní meloun
- Cantaloupe
- Zelí
- Olivovník

Nové předměty
- Vodní meloun, Cantaloupe, Zelí, Olivy

Nové druhy jídla a surovin pro výrobu
- Pečené kuřecí stehno, Ovocná směs, Vývar, Olivový olej, Rybí omáčka, Pytlík Cukru, Máslo, Marináda na maso, Sádlo na vaření, Vařené vejce.


Odstraněn předmět "Mrtvé prase", nyní se prase kuchá standartním způsobem.
Co je zamčené, může být odemčené... co je skryté může být nalezeno... co je tvé, může být moje.
SVN 6823 (bylo restartováno)
Efekty
- oprava ochrany před typem zbraně, např. kouzlo chránící před šípy (nefungovala)

NPC
- úprava maxima HP po rozseknutí (rozseknuté poloviny můžou zregenerovat do plna HP)

Předměty
- Pavučina neshazuje server (oprava detekce typu zbraně)
- Ledová zeď neshazuje server (oprava detekce typu zbraně)
- Kořeny entů neshazují server (oprava detekce typu zbraně)
- vyčarované zdi které lze poškodit - oprava nefunkční detekce drtivé zbraně

Nastavení řemeslnických kvestů:
- změna nastavení prodlevy v gumpu se projeví ihned
- oprava zařazení dýk do automatického seznamu RogueWeapons (nezařazovaly se)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6824 (bylo restartováno)
- oprava pádu gumpu stopování
- úprava základní šance útoku z 50% +/-40% na 50% +/-50% rozdílu útoku a uhýbání. (projeví se spíš v extrémním rozdílu hodnoty útoku a uhýbání)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6825 (bylo restartováno)
Výroba:
https://gitlab.com/Manawydan/Public/-/issues/1682
- fix posledního kusu suroviny s přesným počtem porcí
- předělaný systém identifikace tekutin ve výrobě

Kontejnery:
- otevření již otevřeného kontejneru (do 3s) otevře gump [content
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6826 (bylo restartováno)
https://gitlab.com/Manawydan/Public/-/issues/1685
- oprava chyby ve výpočtu základní šance zásahu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6830 (bylo restartováno)
Tekutiny:
https://gitlab.com/Manawydan/Public/-/issues/1686
- přepracovaná databáze vlastností tekutin (oprava důvodu pádů se Zakázkami)
- ošetřeny duplicitní texty v popisu lektvarů na nádobě (např. 2x "ovlivňuje tělo na 15s" u Hadího protijedu)

Zakázky:
- oprava detekce "malého alkoholu" pro automatické listy
- vylepšená detekce tekutin pro automatické listy

Ostatní:
- pokud GM poklepe na Zakázce s otevřeným gumpem, udělá se mu pytel s věcmi zakázkou požadovanými (podobně jako to dělá výrobní návod)
- oprava pádu [mobiles s nesprávnými parametry
- zrušení nepoužívaného Description u ItemContext
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6831-4 (bylo restartováno)
Opravy efektů jídla a kouzel ovlivňujících maximální staty
- oprava zrušení efektu dočasných HP/Stam/Mana (při vypršení nemá dojít ke změně hodnot, jen maxima)
- sjednocení textu u dočasných HP/Stam/Many efektů
- upraven efekt pro jídlo (má ovlivňovat jen maximum, ne aktuální hodnotu)

SVN 6835 (bylo restartováno)
Tekutiny a výroba:
- přepsaná komplet registrace tekutin, optimizace systému (a snad je konečně funkční jak má)
- upravená identifikace návodů skrz klíče ingrediencí (tekutiny s duálním záznamem byly problém)

Uvazovací sloupek:
- oprava zacyklení při smazání sloupku na který bylo přivázané zvíře

AdvancedVendor:
- oprava poškození savu při smazání nájemního boxu, na který byl napojený vendor

SVN 6837 (bylo restartováno)
Gump prodeje svitků:
- propojení gumpů seznamu a detailu návodu aby se pohybovaly spolu
- oprava zobrazení nastavovacího dumpu (záhadné věci v pozadí)
- přidaný autocommit textového filtru

SVN 6838 (bylo restartováno)
- přidána volba CraftQuestRewardFactor (poměr výpočtu zkušeností z ceny Zakázky ve stříbře) do herního setupu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Úprava a oprava mapy
  • Upraven dungeon:
    • Štola (3. patro)
    • Ledová jeskyně (1. patro)
    • Akademie nemrtvých
    • Elfí bažiny
    • Síně temných mágů (změněna lokace pro získání klíče)
  • Zpřístupněné lokace:
    • Země nemrtvých (včetně přístupu do Akademie nemrtvých)
    • Thillská pustina
  • Úprava měst:
    • Thillashar
    • Cyprona
  • Přesun pavoučího dungeonu pod majákem v Cyproně do nové lokace
  • Drobné opravy a úpravy mapy

Přidání nových lokací
  • Nová cesta z Cyprony do dolu skrze skálu
  • Nová lokace v Thillské pustině
  • Vstup do nového dungeonu (Mrtvá země)
  • Nový dungeon Chrám kultistů (2 patra)
  • Nové brlohy medvědů
  • Nová lokace Ztracená citadela se vstupem do dungeonu Podzemí ztracené citadely
  • Přesun vesnice před Cypronou a vytvoření nového venkovního dungeonu Břehodřev

Balancování a obtížnost dungeonů
  • Snížení a vybalancování obtížnosti dungeonů:
    • Akademie válečníků
    • Ledová jeskyně
    • Krypta
    • Bažiny před Cypronou (název bude upraven)
  • Snížení obtížnosti bossů v Hrobkách
  • Upraveny poklady v dungeonech (výdělky stejné nebo vyšší):
    • Kobky padlých duší
    • Akademie nemrtvých

Úpravy NPC
  • Upraveny NPC (zbraně, HP, regenerace):
    • Lední medvěd, Zmije, Sněžný muž, Strážce krypty, Ledový salamander, Obří škvor, Skřetí kapitán, Murthoyský žoldnéř + kněz
    • Bazilišek (snížení obtížnosti), Upíří mlha (snížení regenerace), Strážce krypty (snížení DMG), Nemrtvý rytíř (zvýšení obtížnosti)
  • Odstranění Isharských stráží mimo město (cesty)
  • Úprava bestiáře:
    • NPC mají zkušenosti a peněžní odměny vypočítané dle levelu

Nová nepřátelská NPC
  • Krvavý zaklínač
  • Přisluhovač kultistů
  • Bojovník kultistů
  • Orel kultistů
  • Vrchní kněz kultistů
  • Bažinný goblin (válečník, šaman, lovec)
  • Král bažinných goblinů
  • Elitní murthoyský žoldnéř
  • Pytlák
  • Gobliní náčelník
  • Pirát
  • Šeropavouk
  • Voják ztracené stráže
  • Hlídka ztracené stráže
  • Ztracený obyvatel

Úpravy těžby a výroby
  • Úprava váhy rud a ingotů
  • Nová naleziště:
    • Chalkopyrit (dle MOD)
    • Křemenný písek (dle MOD)
  • Úprava dropu:
    • Materiály a drahokamy (mírné zvýšení)
  • Úprava barev a váhy posvěcené/prokleté vody
  • Úprava výrobních postupů:
    • Čistý svitek, magické svitky, kněžské svitky (prozatím provizorně)
    • Malý a velký svícen

Další změny
  • Zvýšení zkušeností za zakázky
  • Úprava stránky Lovecké licence na wikipedii
  • Snížení daně pro vendory v Isharu na úroveň Cyprony
SVN 6841 (bylo restartováno)
Lovecká vývěska (HunterBoard)
- pro interakci s vývěskou je vždy vyžadován signet
- stanovení maxima XP (3000xp) a peněz (5000st) které lze získat za den (počítá se hodnota licence při jejím odebrání, individuálně pro každou vývěsku, GM může hodnoty změnit, 0 = bez limitu)
- základní informace o licenci přímo v gumpu vývěsky (po najetí myší)
- upravení zprávy o pauze před možností vzít další licenci (zobrazuje se zbývající čas místo datumu)

GlobalSetup
- opraveno zavření gumpu
- opraveno vypnutí FreSh (nulovalo veškerý zisk XP)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6842 (bylo restartováno)
- oprava pádu gumpu s výběrem návodů k prodeji
- oprava pádu v ochočování
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6846-7 (bylo restartováno)
Zrcadlový obraz (MirrorImage)
- oprava odstranění efektu když dojdou obrazy
- oprava chyby která mohla způsobit pád
- ošetření toho před čím mají obrazy chránit (pouze něčí útoky a kouzla, ne pasti a podobně)

SVN 6845 (bylo restartováno)
Zrcadlový obraz (MirrorImage)
- změna provedení z "poskakující Mobile" na efekt kolem postavy
- přidané ozvučení
- zrcadlový obraz neblokuje poškození z plošných kouzel
- zrcadlový obraz neblokuje protivníky se smyslem TrueSeeing

CS4:
- přesunutí testu "ProtectFrom" až za test úspěšného zásahu (aby se nespotřebovávaly obrazy MirrorImage i při missu apod.)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6849 (bylo restartováno)
- ošetřeno spamování osobních kouzel NPC kouzelníky (nezakouzlí nové pokud je pod vlivem starého)
- drobná úprava Bestiáře (širší tlačítko nastavení kontextu, aby byl čitelný text na něm)
- oprava gumpu [mobiles (teleportace na smazaný cíl, který má Map null)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: