Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 3 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wrestling - turnaj
#1
Pěkné dopoledne přeji. Byl by tu jistý návrh na turnaj v pěstních soubojích. A mám se optat zde, zda by o to byl zájem.

Byl by to boj na pěsti, bez zbroje, a štítů. V uzavřené aréně. Případně by se pořádali sázky na vítěze a byly by k dostání samozřejmě i nápoje a jídlo za menší poplatek.

Probíhalo by to však tak, že by byla určená určitá pravidla, která by umožňovala určitým povoláním používat některé ze svých schopností. To aby ten turnaj nebyl suchý.
Abych uvedl příklad: mágům by se třebas povolilo kouzlo "zrcadlový obraz", kněžím kupříkladu nějaka posilujicí modlitba. Válečníci maj výhodu perků a samozřejmě mohou aktivovat kupříkladu bleskač nebo zuřivost, aby si zvýšili šance na výhru.

Jde o to, že to bude postavené tak, aby vaše povolání mohlo využívat svých schopností a předností a mohlo je aplikovat na boj bez zbraně a bez štítu.

Pokud by o to byl zájem, budou později v tomto tématu zveřejněná pravidla i připadný čas a místo konání tohoto turnaje.

PS:
Jo a ještě mam vzkázat, že na turnaj si nikdo nesmí přinest zbraň, pokud ji neumí propašovat a jestli vy hajzlici se zchlastate a pak budete dělat bordel, tak tam bude drsnej vyhazovač co vás vykope ven.
Odpovědět
#2
ja sem pro klidně bych vám držky zmaloval Biggrin
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
Odpovědět
#3
skvěle, tak to je první Smile kdo ma o to zajem...teda už 3 lidi, včetně mě, ale myslím tím první kdo se tu k tomu vyjadřil...

Asi tě poštěší, že kvuli tvé postavě byl zavedeš časovej limit souboje. Bylo uznano, že než by někdo umlatil tve životy, tak by jsme všichni zdechli stařím, takže bude se bojovat na časovej limit a kdo knock outuje protivnika během toho limitu vyhrava a nebo....kdo ubere víc životů.
Odpovědět
#4
jasně že přijdu, někdo vás tam musí porazit Biggrin
Ireth - elfský bojovník
Jára Kořínek - věčně hladový pouťový kouzelník
Lucka Loutničková - potulná bardka  
Odpovědět
#5
kdyz to bude v rozumnem case a pro me ve vyhovujicim dni tak se ukazu a...bude bitkaaa!!BiggrinBiggrin
Horian Voren-správce Isharu, seržant Armády Isharionu
Linda Averová-žoldák ve službách Cyprony
Odpovědět
#6
Taky se hlásim, ať je sranda.
Když potkáte člověka, který tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on sám.
Odpovědět
#7
Já bych se taky hlásil .. teď jen, kdy to bude :-)
Odpovědět
#8
Podle toho kdy bude zápas probíhat, rád se přihlásim. snad nedostanu hned po hubě, ještě k mágum, bylo by dobrý kdyby mágové mohli používat všechny kouzla cílená na sebe, né každý má zrcadlový obraz, uvidí se zda to nějak pomůže. Uvážit zda by se mohl kouzlit šokový chvat a podobné kouzla cílené na kouzelníka, ono jich zase tolik neni.
Magnus- gnom
Draken- ork čáryfuk
Odpovědět
#9
Jo, a štít je taky cílenej na sebe a byl bys přes něj nesmrtelnej.
Když potkáte člověka, který tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on sám.
Odpovědět
#10
Jako povolení dotykových kouzel je naprostý nesmysl, mág s nimi dá při obdobném zásahu několikanásoběn vyšší dmg. A štít je dost masakr, v boji se zbraněmi v boji bez nich je nepřekobatelný, veškerá strategie mága by se pak dala omezit na to, že sešle štít, jednou zasáhne a pak se 5 minut dívá na video s tím že mu makro co pul minuty sešle štít a následně se prohlásí za víteze, neboť war endá jediné dmg.

Oni popravdě budou spíš v nevýhodě válečníci, protože na pěsti většinou nemají skilly a většina perků je na boj beze zbraně dost neefuktivní. Bleskáč se příliš neuplatní, vzhledem k malému dmg, ono dát 80% 30 dmg od sekery je pěkný, ale dát 80% ze 4 dmg co dá war pěstí. Odbrojení je naprosto nanic, omráčení také ztrácí efektivitu, paralizovat nepřítele v krátkém boji může být pěkný, ale když se boj protáhne ztrácí to na efektivitě. A většina obraných perků je vázána na štít, tudíž jsou rovněž nepoužitelné...Vpodstatě jedinou výhodou wara budou vysoké podpůrné skilly (taktika, úhyb, anatomie). Které ale používají i jiná povolání.

Takže asi nejlépe na tom budou buď magické klassy, nebo bojový zloděj (má totiž jak účiný perk na hit, tak účiný perk na obranu neovlivněný štítem) v závislosti na tom, co bude povoleno za kouzla.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#11
Konec dohadů děti - zde jsou pravidla. Jsou zde napsaná kouzla, co jsou zakázána i modlitby co jsou zakázány.

Co se týče kostýmu, je nám jedno, co budete mít na sobě, pokud to nebude zbroj...klidně si vemte žlutej spandex a dejte si přezdívku Wolverin.


Pravidla turnaje

1. Bojovat se může jen pěstmi.
2. Bojovníci nesmí mít zbroj ani štít kromě vyjímek v odstavci o povoláních
3. Bojovníci nesmí používat žadný druh léčení ani jakýkoliv druh lektvarů
kromě vyjímek v odstavci o povoláních.
4. Bitva bude mít časový interval, kdo udělí víc zranění během tohoto
intervalu, vyhrává.

Pravidla povolání
Každé povolání bude moci využít některé z abilit co má. Všichni víme, že válečníci tam nastoupí s perky jako jsou bleskový utok, budou mít dovednosti taktiky a uhybu na vysokem stupni a budou mít hodně sily a hodně obratnosti. Aby tedy byli tyto zápasi trochu
variabilní a zajímave, tak například magové a kněží budou moci použít určitá kouzla.
Nebojte se, nenapadnou vas s kouzlem mrazivý dotyk, či nezačnou ječet "ve jménu helma, zhyň ! " Ale budou moci využít par svých kouzel a modliteb, aby například lepe uhybali, zpomalili protivníkovi utoky, či mu snížili šanci zasáhnout.
Smyslem tohoto turnaje je ukázat variabilitu ruzných schopností a povolání a taky pěstní souboj při využití vašeho umění. Takže si nezapomeňte dávat pozor například na klony mága,
snažte se magickou odolnosti odolat prokletí kněze, a modlete se, aby jste barda zasahli, nebo vám rozmlatí ksicht pomocí protiútoku. Ale nezapomeňte, že perk odzbrojení nebo perk
vládce elementů asi těžko využijete, když nemužete používat elementarní utočna kouzla a protivník nema u sebe zbraň.

Válečník
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.

Bard
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.

Zloděj
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.

Kněz
Kněží mají zakázano používat jakkakoliv utočna či ubližující modlitby. Taktéž je zakázano používat léčebné modlitby. Můžete se však posílit a posvětit, stejně tak mužete protivníka proklít. Nemůžete si však vyvolat štít na ani štítonoše.
Dole je seznam modliteb, které NESMÍTE POUŽÍVAT !
Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.

Kouzelník
Kouzelníci mají zakázano používat přímá i nepřímá zraňujicí kouzla. Taktéž nesmíte použít
kouzla dotyků - mrazivý dotyk a jiné kouzla, co přímo mohou způsobit zranění. A nesmíte použít kouzlo štít a mágova zbroj ! Taktéž jsou zakázáni summoni. Můžete se však rozostřit, snižit rychlost utoku protivníka, seslat klony a podobná kouzla. Ochraná i podpurná jsou povolena, kromě pár vyjímek.
Dole je seznam kouzel, které NESMÍTE POUŽÍVAT !
Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.

Hraničář
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz. Avšak co máte povolené je abilita "Krevní pouto" ! Avšak váš mazlíček se nesmí učastnit boje, ale čast zranění může pohltit.
Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.


Zakázané modlitby
Kniha první
uzdrav malé zranění, způsob malé zranění
Kniha druhá
ztrestej, uzdrav lehká zranění, způsob lehká zranění, svatyně, štít víry, povolej avatara I.
Kniha třetí
pomoc, uzdrav zranění, způsob zranění, ticho, sonický úder, povolej avatara II.
Kniha čtvrtá
uzdrav vážná zranění, způsob vážná zranění

Zakázané kouzla
Všechny co zraňují ! Všechny vyvolání ! dále pak...
Kruh první
mrazivý dotek, štít, šokový chvat,
Kruh druhý
mágova zbroj, plamenná koule, dotek ghůla,
Kruh třetí
smradlavý mrak, dotek upíra,
Kruh čtvrtý
iluziorní zabiják, ohnivá zeď, paralyzuj osobu
Kruh pátý - ČTĚTE !
Nikdo, absolutně nikdo je nebude kouzlit ! Ne, že by nebylo možne některé z nich využít, některé nebuguji, ale nehodlam to řešit a zjišťovat, jak moc fer to bylo či ne. Nejednoduší pravidlo: Zákaz používání těchto kouzel v turnaji.

Nasledující pravidla nebudou nejspíše uplatněna, ale je to možné v ramci reakce hráčů na forum !

ŘEMESLNÍCI - vyjímky !
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.

Řemeslník svobodných řemesel
Může používat v boji kožené rukavice vyjímečné kvality.

Řemeslník černých řemesel
Může používat v boji pěchotní štítek vyjímečné kvality.

Alchymista
Může používat posilující lektvary a regenerační lektvar na staminu. Nesmí používat léčebné, regeneraci životů a přímo ubližující jako jsou výbušniny.

Farmář
Vzhledem k faktu, že farmář nijak nepřispívá svým umem k boji a nemá nic, co by mohl použít, rozhodujeme se, že buď mu povolíme jeden drobnej item od ostatních tří řemeslnických povolání viz. svobodná, černá řemesla a alchymista, a nebo tedy musí jít na holo. Ještě jsme se nerozhodli !
poznámka pod čarou:

pravidlo 5 kruhu platí na kruh 5 a vyšší !

je uvažováno, že mágům dovolíme kouzlo paralýza, ale vzhledem k tomu, že magove by to zneužívali k regeneraci, tak ne

ještě než se nějakej pitomec ozve........ano, jsme si vědomi toho, že povolání lučištníků a povolání craftu jsou nejvíce oslabená povolání, která budou muset doufat ve štěstí.....bohužel pokud nejste zaměřeni nějak trochu na boj zblízka a je fuk, jestli dovednostmi, perky či magii, tak je smutným faktem, že asi dostanete přes čumák....ale což. Nikdo nepředpoklada, že tam bude automaticky každej na stejne urovni.

uvědomte si jednu věc...waři maj skilly...a věřte mi, ta výška je opravdu znatelna, ale magove evokační mohou oslepit, mágové měniči mohou zvednout fyzické rezisty....navíc kouzla jako ostrá čepel (fungujicí i na pěsti) či rozostření, tak na ty fakticky nepotřebujete extremně vysoké dovednosti proměn či astrologie.
Odpovědět
#12
Dostal sem jistou připomínku na icq ohledně kouzla spánek. Mohl by se k tomu nějaký nekromant vyjádřit? Jak kvalitně spánek funguje na hráče, zda je to uspí na více vteřin?


Prosím kdyžtak o test.
Odpovědět



Skok na fórum: