05.12.2009 v 17:53
stejne sem proti tomu co rikal Cibule xD ...Cessnek...
Bojovník Gruumshe - Smegy
Kovář Gruumshe - Kulgha
Kovář Gruumshe - Kulgha
Rasové perky Lidí
|
05.12.2009 v 17:53
stejne sem proti tomu co rikal Cibule xD ...Cessnek...
Bojovník Gruumshe - Smegy
Kovář Gruumshe - Kulgha
05.12.2009 v 17:56
Se statama se taky pohne, nebojte. Mě osobně vadí že namaxované postavy se v ničem neliší - každý dosáhne (téměř?) maxima ve všech třech statech, takže nikdo nemusí uvažovat "já pojedu jenom sílu, na dex kašlu".
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
05.12.2009 v 18:10
Jo v tomhle souhlasím, že mi tak trochu vadí, že na max lvl už podle statu build nerozdělíš... Na nižších lvl, se projeví kdo co jede, ale na max prostě má max sílu, max dexu a k tomu dost slušnou inteligenci a není moc co na tom rozlišovat.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
06.12.2009 v 16:56
Musim rict, ze mne osobne se libi posledni navrh Ellery. Pokud prekopavat i staty, proc ne, libilo by se mi, kdyby to vyrovnalo vyhodu cloveka ve vyssim poctu perku.
Jinak stejne staty + rasove perky typu silny uder pro orky (navrh Cessneka) je hodne osemetne. Ono totiz u te sily nejde jen o nejake vyssi udery, ale taky o to, ze tyto staty se daji vyuzit v interakcich atd. a myslim, ze timhle by se odebrala tato variabilita (napr. dvere, ktere jdou vyrazit, prijde k nim ork a hobit stejneho povolani a oba maji stejnou sanci? Nebo interakce typu "paka" - pretlacovani rukou - v hospode, atd.). Podle me rozdilnost statu je nutnost, pokud se ma jeste vic prohloubit, tak myslim, ze to neni tak zly napad. Hlavne ale myslim, ze sme docela odbocili od puvodniho zadani. Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
Baf, tak jsem se tu zase jednou zjevil a dostal jsem takovej nápad.
Byl by to perk, který bych pojmenoval, v případě bojovej povolání, městský boj a v případě craftů městský život. Byl by to bonus, který by lidé dostávali ve městech svého typu(ciprona, ihar, vesnice atd.) a v budovách svého typu(hrady, zámky,obytné budovy...využitelné v některých typech dungu), tím by lidé získali výhodu pří eventech, územích bojích s jinými rasami a jakémkoli městském boji. Dalo by se to i vztáhnou na blízkost domovní zóny...třeba do 10 políčak(ale to je úplně mimo mísu a bez přemýšlení, jen příklad jak to vymezit). Platilo by to, co je pravda i v realu, že lidé jsou zvyklí na život v organizovaných sídlech. Každý člověk jako malý běhal po městě, po vesnici(místo aby běhal mezi stromy, po jeskyních nebo se pošchuval s divočáky), ví jak a co s budouvou...dá se stát ve dveřích, schovat se za rohem odrazit se od zdi...prohodit někoho oknem. Crafti by pak dostali bonus k obchodovaní ve vesnicích a městech a bonus ke skillu pokud jsou v nějaké budově(dílně) Znalost společenství v sídlech, rozumné úmístění obchodníka na frekventované místo, které dobře rozpozná a dálší věci, kterými by se dal tento skill vysvětlit. To je můj návrh...takovou libůstkou ze světa fantazie a loobování pro moji rasu by pak bylo, že člověk s tímto skill na 4. úrovni by mohl nějakým způsobem stavět ve městě barikády. vůbec bych byl pro, aby rasové pekry byly u základních ras ,vyjímaje orky, hodně vázané na prostředí kde se tak která rasa bohybuje a kde žije...elfové-lesy, trpaslíci-jeskyně, skály, drowáci-podzemí, lidé-města a orkové jako vyjímka by to byli již zmíněné zuřivaosti, lovecké smysly, kamené kůže protože orkové jak je chápu na MW jsou ve svoji podstatě agresivní a částečně i kočující rasa. U ras vázaných na sídla věčích národů bych se zaměřil na jejich vlastnosti. Hobiti-obratnost(i u craftů) gnomové-magie(a to v podobě takového zajímavého paradoxu, že jako maličcí a slaboučcí vůči zraněním zbraněmi tak by byli neobyčejně odolní na magii)
Kozlík - dobrodruh
Aristoteles řekl: Přítel všech - přítel nikoho.
17.01.2010 v 12:36
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 17.01.2010 v 12:44 od Destephano.)
bonus(5-15% do daneho skillu?) pro rasu za druh zbrane(lide-universalni maly bonus do vsech druhu,elfove-strelne a secne,orkove-drtive a drevcove,trpaslici-drtive a sekery, hobiti-1Hsecne a bodne, atd.) a snad i nejake(5?) rasove kouzla by neskodili
a ohledne tech statu bych zrusil maximalni hodnotu nebo spise ji vyrazne navysil tak aby, kdyz dosahne maxima treba sily, uz nikdy nedosahne maxima u jinych statu. s tim, ze levelovanim muze rozdelit omezeny pocet bodu do statu(200-300?). to by urcite pomohlo k ruznorodosti statu u max lvl postav. zaroven bych zachoval rasove rozdily maxima statu, aby hobit nebyl silnejsi nez ork apd.
17.01.2010 v 17:34
S těmi staty ano, s tím počítám - měl by i na max. levelu být rozdíl mezi dexteritovým a silovým buildem.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
17.01.2010 v 21:34
No zase se současným stavem CS3 už začíná být dexa opravdu naprosto nanic, mi přijde, dobrá už snad bude akorát pro kouzlící chary.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
18.01.2010 v 17:48
Pokud se bude měnit rozložení statů, bude se muset přitlačit i na důraz, aby byl znatelný rozdíl mezi 10/100/10 a 100/10/10.
Jedna z možností jsou perky - např. perk pro zásah může být závislý na obratnosti, čím větší obratnost, tím líp. (do vzorce kde se zvyšuje kvalita zásahu podle obratnosti se dá obratnost x úroveň toho perku)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
20.01.2010 v 14:44
Stejné maximální staty jsou pitomost. Nejen, že RPG jsou v podstatě založeny na určité různorodosti ras právě ve statech (trpaslík je v základu lepší bojovník než hobit, dejme tomu), ale navíc by jednotnost statů dost silně narušila možnosti rozlišení postav na určitá zaměření (elfí mág se pokusí vytáhnout co nejvíc many, trpaslík se třeba pokusí o bojovnější variantu - tohle se dá řešit z dost velké části staty, nemusí se do toho tahat zbytečně moc perků).
Kdyby měly být staty na max lvlu stejné, znamenalo by to jen mírný odlišnosti v průběhu hry. Nakonec by se ale polovina rozdílů smazala, protože orčí válečník by najednou vydržel úplně stejně, jako elf, sekal by stejně rychle a ještě stejně rychle za sebou používal perky. Bonus do zbraní +20% (max hodnota 100%) je podle mě taky dost na nic, protože válečník by z toho nemohl profitovat, pokud by si nevybral luky.
Když potkáte člověka, který tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on sám.
|
« Další starší | Další novější »
|
Pravděpodobně související témata ... | |||||
Téma: | Autor | Odpovědi: | Shlédnutí: | Poslední příspěvek | |
Rasové perky Hobita | Whitey | 9 | 15 347 |
01.12.2009 v 22:24 Poslední příspěvek: Whitey |