Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Test pro znovuotevření dungeonu lapků
#21
Dungeon otevřen, první kdo ho projdou až na konec bych poprosil aby mi to oznámil (PM na foru, icq nebo sem do topicu)
Jakýkoli případný postřehy ohledně možných úprav směřujte taky sem Wink
Cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly.

Žádný plán bitvy nevydrží střet s hráči...
Odpovědět
#22
Ne, že by šlo o nějaké extra testování, ale možná by to chtělo pozdržet spawny mágů (alespoň v té první místnosti mají spawn asi pět nebo deset minut, což je oproti ostatním mobům o hodně rychlejší)
Když potkáte člověka, který tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on sám.
Odpovědět
#23
A co zastavit respawn uplně? Aby náhodou někdo nepřišel k úhoně.
Stopař a krotitel
Odpovědět
#24
ja nevim ale když někdě něco pomidlim tak člověk doufá že když tam pude za 10minut že to tam bude furt posekaný a ne 5minutovej respawn jako v dungách se svitkama...
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
Odpovědět
#25
Prostě... GM si pořád stěžují na to, že se spawny pořád jen kolečkují... nebude to tím, že jsou nastavené na 5-10 minut? Jdu do dungu, tak předpokládám, že bude prostor pro taktiku. Zrovna tenhle dungeon je jedna široká a dlouhá jeskyně (mluvím o začátku, dál si to už z bety1 nepamatuji a v betě2 jsem dál nebyl), kde je přespawnováno válečníků a lučištníků s oblými luky. Ovšem... dá se to zbít po kusech, také jsme to tak udělali, jenže když už zabijete zeleného a rudého mága, tak si myslíte, že se budou spawnovat zároveň se zbytkem. Teď to vypadá tak, že rudý mág se spawnuje asi za 5 minut a zelený asi za 10. Válečníci se spawnují po nějaké hodině? Není to trošku veliký rozdíl?
Když potkáte člověka, který tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on sám.
Odpovědět
#26
Pravda je, že najít ten spravny čas respawnů je obtížné a je to o testování. Musí se dojít ke kompromisu, aby to nebylo moc lehké, ani nemožné. Ale i takto obtížné dungy se mohou dělat schválně, holt musí skupinka změnit taktiku, jít ve větším počtu, jedna část bude neustále čistit záda (zde tedy chodbu) od respawnů a zbytek postoupí dále v dungu, kam potvory ze začátku nedostanou. První skupinka odejde domů, druhá dojde dung. Není vůbec nic neobvyklého na takovéto taktice na jiných shardech. Problémem je jen obava z toho, že z pokladu nedostanu nic, respektive nic cenného, budu-li v hlídací skupině. Holt mamon, mamon a zase mamon Smile) Ale je tu přeci pár velkých cechů, v kterých je dost členů, aby mohli takovouto taktiku zkusit a loot si pak rovnoměrně rozdělit mezi vsechny zucastněné. Menší skupinky mají smolíka, buď seženou n ěkoho, komu věří, nebo nebudou chodit takto obtížné dungy.
Stopař a krotitel
Odpovědět
#27
Souhlasím s Fenkem a Nazgelem, také se mi nelíbí moc rychlej respawn, když někde něco vybiju mělo by to zůstat chvilku mrtvý. Na taktice boje to nic nemění stejně každý dungeon má různé průchody odkud se už nedá vrátit (magický portál, dveře na zámek, páka kterou se otevřu dveře, ale nedá se už vrátit...). Takže ta taktika jak popisuje Winitar je zde v tomto dungeonu (většiny dungeonů) zbytečná, jako dělit se a hlídat vstup. Respawn je zde asi od toho, aby když někdo v dungeonu umře neměl tak lehké si přiběhnout pro věci a během pár minut se zas připojit ke skupině, od toho by měl být ve skupině kněz a nešťastníka oživit. Zas na druhou stranu když pomře celá skupina tak se stejně všichni oživí a dojdou si pro věci. Takže respawn je zde asi jen pro ty malé skupinky bez kněze, který by je oživil, aby se nemohli hned připojit do boje. Já osobně bych to viděl na nějakou střední cestu, těžká monstra bossy, válečníky, mágy ... podle lvl bych respawnoval klidně v čase hodin a malé lvl jako vlky, sliz a další havět v desítkách minut. To aby se jedinec nemohl hned připojit ke skupině bych řešil právě těmito průchody na klíč jako je to třeba v kobce, nemáš klíč od mučírny tak si pro věci prostě nedojdeš, Musel by jsi sám zas na šamany a od krále ještěrů získat klíč.
Magnus- gnom
Draken- ork čáryfuk
Odpovědět
#28
Co se tejče respawnu mágů, tak dík za připomenutí, ty co se respujou rychle sem tam přidával celkem narychlo a nechal sem standardní čas 5-10min, chtěl sem to pak změnit ale zapomněl sem Smile
pomění to aby byl stejnej jako u ostatních potvor.... a těšte se, o víkendu prozkouším pár věcí a pokud budou fungovat tak jak mají tak dung na den uazvřu a trochu změním...dost změním, aby vyhovoval mé původní idei (předtím to nebyl možný) - dobrá zpráva pro vás je, že boje budou kapku zjednodušený.

PS: doufám že na to nezapomenu než naběhne servr Biggrin
Cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly.

Žádný plán bitvy nevydrží střet s hráči...
Odpovědět
#29
Tak sem nezapomněl, spawny mágů byly prodlouženy, kdybych nějakej přehlíd tak se ozvěte...
Cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly.

Žádný plán bitvy nevydrží střet s hráči...
Odpovědět
#30
Díky ti
Když potkáte člověka, který tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on sám.
Odpovědět
#31
Prodlouženy intervaly na znovuzamčení dveří... mírně Smile
Cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly.

Žádný plán bitvy nevydrží střet s hráči...
Odpovědět
#32
do opravy skriptu odstraneny antimagicke a dispelove pasti


Odpovědět
#33
Opraveno.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#34
Rád bych ohlásil že tento dung byl včera úspěšně dobyt, poklad byl velmi štědrý (bohužel nic pro mága Angry) Šli jsme v sestavě : Saya,Gritix,Faus,Inara,Kaos. Semtam se i umíralo ale stálo to za to ... Před koncem jsme dali pauzu na oběd a když nepočítám toto zdržení tak nám dobývání trvalo něco kolem tří hodin. Vřele doporučuji dalším dobrodruhům a rada na závěr, dávejte pozor kam sedáte ...
Odpovědět
#35
Jo na tu past si pamatuju taky jsem si zamachroval :-D a gratuluju
Magnus- gnom
Draken- ork čáryfuk
Odpovědět
#36
Takovej spoil...
Mimochodem, dispel pasti byly po opravě vráceny na místo.
Cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly.

Žádný plán bitvy nevydrží střet s hráči...
Odpovědět
#37
No, když už tu mám takovej pěknej topic...

Na příští týden potřebuju skupinu lidí k testu Dungeonu mágů - RETROMANCEROVO DÍLO - já pouze opravuju drobnosti aby šel znova otevřít.
Chce to tak 4-6 lidí, složení skupiny nechám na vás, kdo se mi první ozve s kompletní skupinou de, na čase se domluvíme.

Aby to bylo trochu zajímavější tak vám slíbím velkej poklad ale dung i když jen jako testeři půjdete na ostro - tzn kdo umře je mrtvej Smile

PS: doufám že to všechny hrdiny manawydanu nezastraší
Cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly.

Žádný plán bitvy nevydrží střet s hráči...
Odpovědět
#38
A jeeee. To sem na to zvedavej. Retromancerovo dungy byly docela fajnovy, ale taky pomerne tezky Smile
Odpovědět
#39
dejte vedet ... to by stalo skoro za to nahrat : )


Odpovědět
#40
Byly hodně fajnový a hodně těžký Smile aspoň nám dávaly docela zabrat...ale je pravda že teď je trochu jiná situace, sem zvědavej jak se s tím poperou.
Cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly.

Žádný plán bitvy nevydrží střet s hráči...
Odpovědět



Skok na fórum: