17.05.2010 v 23:24
Hodnocení:
88
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[/align]to Radstar: Samozrejme ze to je pomalsie, pretoze Win7 nativne pracuje v 32bitovom farebnom mode a ku konverzii grafiky dochadza az tesne pred jej zobrazenim v Buffri. a bohuzial takto skalovana konverzia dava hardwaru celkom do tela.
to Geo: Islo mi o to ze UO pouziva prakticky bitmapy s podporou transparencie. otazna je metoda transparencie, ale u niektorych hier som si vsimol ze pri mierne zle nakodenom jadre su textury spracovane len 16bitovo co znamena ze alfakanal sa nepouzije a tym padom transparencia nebude fungovat.
Na win XP a starsich funguje samozrejme aj ovladac aj samotne vyuzivanie plochy trochu inak, a teda aj metoda transparencie moze mat ine bugy.
17.05.2010 v 23:30
Hodnocení:
130
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Mimochodem, mohl by vyzkoušet toho klienta někdo, kdo měl problém s vypínáním klienta? Jak trvalo dlouho, než se vypnul?
Tento klient by se měl vypnout v rámci možností okamžitě (poté, co uloží své nastavení)...
P.S. nebyl problém s transparentností, ale s tzv. BlendOperation vlastností objektu GraphicDevice.RenderState. Při skládání světel se neslučovala, nýbrž sčítala.
18.05.2010 v 00:12
Hodnocení:
88
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Na Win7 a Win 98 som problem s pomalym vypinanim nezaznamenal nikdy. Na Viste ano, ale nie s aktualnou verziou...
18.05.2010 v 20:27
Hodnocení:
130
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
S aktuální verzí = stable? (tedy ta, co byla ofic. distribuovaná patchem)
19.05.2010 v 08:33
Hodnocení:
130
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
A je tu další testovací build klienta. Tentokráte jsem zapracoval automatickou detekci podpory pro BlendOperation, tedy jestli se mají vykreslovat světla standardním způsobem, nebo monochromaticky (ten z posledního screenshotu). Samozřejmě netuším, jestli ten test odhalí problémy správně, otestoval jsem pouze u sebe, že pokud je to OK, tak se použije správný režim.
Potřebuji tedy:
- ti, kdo měli problémy se světly, si stáhněte tuto verzi a vyzkoušejte, že už nemáte černé kružnice, olympiádu a podobné věci.
- ti, kdo neměli problémy se světly, si stáhněte tuto verzi a vyzkoušejte, že je všechno při starém.
Hlašte i problémy s rychlostí (lagováním), jedná se pořád ještě o testovací build a optimalizace rychlosti mají přijít až jako poslední - a to je i případ těchto světel, optimalizaci teprve provedu... ale stejně by mne zajímala rychlost vykreslování této verze. Za tímto účelem si zapněte a nahlašte FPS.
P.S. pořád platí, že si máte klienta uložit do jiné složky, aby se vám nenabouralo stávající nastavení, makra, atd.
19.05.2010 v 08:49
Hodnocení:
114
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Tak u mě zdá se jak stará klasická tak tahle verze světel v pořádku.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
19.05.2010 v 09:07
Hodnocení:
114
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
19.05.2010 v 09:07
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19.05.2010 v 09:14 od Ilicius.)
Dokonce mohu říci, že je u téhle verze je celkem příjemně vyšší světelnost zdrojů, i když stále není tak velká jako na starém klientu. Jinak ohledně světel bych tu měl ještě jednu chybku, i když ta je zdá se spojená z viditelností, pokud vlezu přímo pod zdroj světla (např. svíčky v dole) tak se mi přestanou ukazovat jak svíčky tak světlo, které šíří, na starém klientu je obojí v pořádku.
http://img691.imageshack.us/i/starklient.png/
http://img97.imageshack.us/i/novklient.png/
http://img97.imageshack.us/i/testovacverze.png/
http://img140.imageshack.us/i/mizejczdrojesvtla.png/
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
19.05.2010 v 09:39
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Kontrolní snímek s "MWClient_10_4_CTP6.zip"
http://www.uloziste.net/thumb/1795/test2-1.jpg
http://www.uloziste.net/thumb/2846/test2-2.jpg
http://www.uloziste.net/thumb/2849/test2-3.jpg
Vypadáto skoro vpohodě, až pohled na střechu hospody a pak u Svalow to hází to divný barevný stín.
Blahopřeji a dík za kus dobře odvedené práce Geo. S touhle verzí je to pro mne už hratelné. Takže mohu přejít ze starého klienta na nového.
Ragiowan, člověk - Mág, knihovník, badatel
Čím je člověk rozumnější a lepší, tím více dobra v lidech pozoruje.
Jabber & ICQ přes SZ (WinXP/32, CPU Intel Pentium 3 - 1GHz (Coppermine)-(jednojádro), 80GB HDD, GeForce 5200-128MB/400MHz, RAM SDRAM 512MB)
19.05.2010 v 13:02
Hodnocení:
130
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Krátká sumarizace za všech pět předchozích postů:
Ad Ilicius - děkuji za test!
Ad Stín - rozdíl mezi 1 a 2 (po testu u sebe) je prakticky zanedbatelný.Ten minimální okruh je schválně, kvůli vzhledu. Ono to pak vypadá opravdu divně, když se to dá pouze na bezprostřední okolí...
Později se na to můžeme podívat znovu a trochu to optimalizovat, ale aktuálně nás to myslím nepálí.
Ad Ilicius - ano, světelnost zdrojů skutečně je vyšší (záměrně), bezva postřeh! Ohledně viditelnosti světel, budu ještě řešit.
Ad Alvin a Ragiowan - ten barevný odstín, s tím by se ještě dalo něco dělat. Rozhodně, pokud není úplná tma, tak aby to obarvovalo méně, nebo vůbec.
Ad RadstaR - jiné barevné ladění je dáno větší světelností (feature). Si všimněte, že jsou ty kruhy větší a jasnější (a to je dobře).